• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 12:28 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jack Collins
    "Maakt niet uit, hoor. Ik ben zo'n sukkel die iedereen ook steeds gaat helpen, zelfs al loop ik zelf dan gevaar." fluister ik. Plots staat er een man voor mijn neus.
    "Wou je iets zeggen?"
    "Nee hoor... meneer." zeg ik luid en duidelijk en met onschuldige ogen.
    "Ik hou je in de gaten, ventje." zegt hij nog, waarna hij verder loopt en af en toe een blik op mij werpt.
    "God, waar zijn we hier beland?" mompel ik.
    Ik hoorde vraag van Jaimy en draai me heel even naar hem toe
    "Nee, sorry. Ik weet een veel als jij... of nee wacht, waarschijnlijk krijgen we nu ons nummer."

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 21:40 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Grey Pritchett
    Ik legde mijn armen om Amy's schouders en gaf haar zo'n snel kusje op haar voorhoofd dat niemand het gezien kon hebben. Toen liet ik haar weer los, de rij kwam langzaam in beweging. Ik voelde me blij, en tegelijkertijd alsof ik in de hel leefde. De ergste versie van de hel.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Amy Michels

    Ik zie dat we beginnen te lopen. Vlug pak ik Grey zijn hand vast en loop achter hem aan. Ik ben best bang. Ja, dat ben ik echt. Ik slik en kijk om me heen naar de andere. We stonden ergens in het midden, dat leek me wel veilig. Toch? Ik haal diep adem en dwing mezelf rustig te doen. Het gaat vast niet zoals eerder.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Ian Silvas

    Ze knikt braaf, maar ik vraag me af of ze het ook werkelijk gaat doen. 'Sta recht en toon geen angst. Als hij iets doet, leidt ik hem af,' fluister ik snel, waarna ik recht en netjes ga staan. Geen zin in klappen of iets. Ik kijk naar Mario en vroeg me af of het wel zou gaan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Ik voel me nu net een ding weetje. Je krijgt een nummer, we betekene gewoon niks voor ze, alsof we producten van hun zijn, en hun bepalen wat ze ermee doen, we hebben geen eigen wil meer.' zei ik tegen Jack en Jamy. Dit voelde gewoon vreselijk.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Grey Pritchett
    Ik geef een zacht kneepje in Amy's hand en kijk naar haar. Ze lijkt opeens heel kwetsbaar en bang.
    "Niet laten zien dat je bang bent, dan ben je een makkelijke prooi." Zeg ik terwijl we steeds verder van onze slaapplaats lopen. In de rij wordt het steeds stiller en ik een gevoel van angst en vermoeidheid overspoeld me.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Jamy Black
    "Nummer?" Zeg ik verbaasd tegen Naomi. Wat is er allemaal gebeurd terwijl ik er niet bij was? Hoelang zouden zij hier allemaal al zijn? En waarom was ik eigenlijk later gekomen? Allemaal vragen spoken door mijn hoofd.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Amy Michels

    Ik knik en zet een kille blik op mijn gezicht. Ik kijk naar Grey, maar naar hem kan ik niet kil kijken, dus glimlach ik even kort. Ik bijt op mijn lip en focus me dan weer op de kille blik. Ik zucht en loop door. Wat gingen we doen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Grey Pritchett
    Ik zie dat Amy een kille blik opzet, het is zo echt dat ik haar wil vragen of ze toneelspeeld, maar op dat moment komen we bij een enorme deur. Er staat met grote blokletters op: DANSLOKAAL BALLET. Daarnaast een deur met: HIPHOP en MODERN. Er zijn nog meer deuren met andere dansstijlen.
    "Wát is dit?!" Roep ik uit. Dánsen? Hoe wisten ze dat ik van dansen hield? Dat dat het enige was waardoor ik niet aan mijn vader moest denken?


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Ik ga een film kijken, dus ik moet gaan. Morgenochtend kan ik weer verder, oké?]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Naomi Micheal

    We liepen met ze allen naar de danszalen aarvan ik al in een was geweest. 'Ik ben hier als eens geweest.' zei ik zacht tegen Jack en Jamy. 'Daarom, hebben ze me... Ja, je weet wel. Omdat ik in de danszaal was.' stotter ik. Terwijl ik naar alle danszalen ga. Er staan allemaal verschillende style op de deuren.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ik moet gaan, ik ga een soort van op stap er is een festival bij ons in de stad! Zo misschien tot straks, maar waarschijnlijk niet, alleen als het saai is, haha! X


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    EDWESTWICK schreef:
    [Ik ga een film kijken, dus ik moet gaan. Morgenochtend kan ik weer verder, oké?]


    [Nou:(]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    Mijn mond valt open. Ik blijf staan en staar naar het woord ballet. Langzaam kijk ik naar de andere deuren. Ik begin te trillen. Waren we daarom hier? Alleen om die reden? Konden ze ons dan niet normaal behandelen? Ik hap naar adem en bal mijn handen tot vuisten. Ik huiver. 'Dansen?' Mijn stem hapert. Ik ril en schud mijn hoofd. Ik hield van dansen, heel veel, maar niet op deze manier. Ik deed het omdat ik het leuk vond, niet om gedwongen te worden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eleadora Alonso

    Eleadora glimlachte. "Dankje, dat is lief van je. Je, kan ook altijd naar mij komen, als er iets is, of als je gewoon wilt praten." Echter, prate Eleadora niet veel vanwege het spaanse accent, waarvan ze vond dat het behoorlijk in de weg zat. Eleadora keek even in de ogen van Asutin, ze waren blauw, maar niet normaal blauw, helder blauw. Eleadora had de ogen altijd al het mooiste aan mensen gevonden, de kleur, de vorm, maar ook de verhalen die erachter schuilgingen, van dingen die ze hadden gezien.


    The expert in anything, was once a beginner.