• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 12:28 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ruby Mayer
    Ik kijk nog eens naar de anderen naast me. Ik ken hier niemand, en ik heb geen idee wat ik hier doe.


    night thinking, day dreaming

    Kimberley McKenze
    Ik zie oppeens allemaal danszalen, niet lang daarna kom ik een deur tegen waarop Modern staat. Het is toch niet een..? Als dat wel zo zou zijn, dan zouden ze wel wat vriendelijker mogen zijn vond ik. Ik bleef stilletjes voor de deur staan, totdat iemand me hardhandig de rij weer in trok. Ik wendde de man een hatelijke blik toe.


    That is a perfect copy of reality.

    [ omg, mijn topics, ben helemaal kapot. Zon zee strand dagje

    Edit le Edit; Wat heb ik gemist en hoe beginnen we? ]

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 23:39 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Austin Sandén
    Ik glimlachte even. Toen ik goed luisterde, hoorde ik dat ze een Spaans accent had, of toch iets in die richting. Het was waarschijnlijk ook onmiskenbaar dat je mijn Zweedse accent niet zou horen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Eleadora Alonso

    Eleadora glimlachte, en legde haar hoofd terug tegen de schouder van Austin. Het was duidelijk dat ze niet de enige was uit een ander land, want in Austin zijn stem hoorde Eleadora dat hij uit Zweden komt. Ze kantelde haar hoofd een beetje om Austin aan te kijken, en het toch maar te vragen. "Kom je uit Zweden?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Austin Sandén
    "Jep, jij uit Spanje?" kaatste ik de vraag glimlachend terug. Ze had haar hoofd terug op mijn schouder gelegd en ik had mijn arm opnieuw om haar heen geslagen. Het was een automatisme geworden dat ik dat deed.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Eleadora Alonso

    Eleadora grinnikte terwijl ze knikte. "Sí" Eleaodra giechelde zachtjes, en was blij dat Austin haar wou troosten. Ze kantelde haar hoofd weer om hem aan te kunnen kijken. "Ik ben een keer in zweden geweest. Voor een belangrijke danswedstrijd. Het is mooi daar" Er verscheen een klein glimlachje op de lippen van Eleadora, terwijl ze even terug dacht aan die tijd. Die tijd dat allebei haar ouders nog leefden, en haar hadden gesteund in het Ballroom dansen, net zoals hun ouders dat bij hun hadden gedaan.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Austin Sandén
    "In Spanje is het ook mooi hoor, ben er eens op vakantie geweest", glimlachte ik terug. Dat was één van de enige keren dat ik niet met ballet bezig was en het was fijn.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Eleadora Alonso

    Eleadora grinnikte zachtjes, en knikte langzaam. "Dat klopt, maar soms zit de warmte wel in de weg. Een keer, was er een hele erge hitte golf, en moest iedereen binnen zitten omdat je gewoon niet naar buiten kon, je kon zelfs geen verkoeling zoeken in het zwembad, want het water was veel te warm. Dat was de enige keer dat ik niet met Ballroom bezig was, en het was best prettig"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Austin Sandén
    "Ballroom zeg je, erg leuk", glimlachte ik. Het was ook leuk, alleen lag mijn gevoel eerder bij ballet dan bij ballroom. Ieder z'n keuzes, maar de mijne was eigenlijk snel gemaakt.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Eleadora Alonso

    Er verscheen een glimlachje op de roze gekleurde lippen van Eleadora. "Is het ook, maar het verijst wel veel training, omdat het bestaat uit verschillende catogariën. Mijn ouders deden het ook..." Eleadora staarde even in het niets, en slikte de brok weg die in haar keel was ontstaan. "Ze...ze zijn dood..."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Austin Sandén
    Ik schrok even, die had ik eerlijk gezegd niet zien aankomen. Ik trok haar wat dichter naar me toe en wreef met mijn hand over haar arm.
    "D-dat wist ik niet", zei ik moeilijk.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 10:01 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Eleadora Alonso

    Eleadora sloot haar ogen even, terwijl een zucht over haar lippen naar buiten rolden. Ze keek Austin aan en schudde zachtjes haar hoofd. "Het-het geeft niet. Het is niet zo dat ik mijn gehele leven al wees ben, ik ben mijn ouders nog gekend, en ik denk dat dat juis het moeilijkste is. Mijn moeder overleed aan een hartinfarct na een Ballroom wedstrijd ik was toen 15, en mijn vader overleed een jaar later aan drank."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Austin Sandén
    Ik weet niet waarom, maar ik zei niets en trok haar in een knuffel. Ik deed het waarschijnlijk automatisch, zo waren de meeste dingen in mijn leven, automatisch.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Eleadora Alonso

    Eleadora sloeg haar armen om Austin zijn middel, terwijl ze haar hoofd tegen zijn borstkast plaatsten en er een eenzaame traan over haar wang gleed. "Bedankt Austin"


    The expert in anything, was once a beginner.