• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 12:28 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Michels

    Ik lach om zijn enthousiasme. 'Deal. Jij laat mij New York zien, ik jouw Londen. Maakt niet uit wanneer. Ik laat jouw Londen zien,'zeg ik grijnzend. Ik kijk hem aan en zie dan de man naar mij toekomen. De aanrander. Ik slik en blijf Grey aankijken. 'Dat beloof ik je,'zeg ik vlug en een paar seconde daarna voel ik een hand om mijn pols geklemd. Het doet pijn. Ik kijk naar de hand en dan recht in het gezicht van de aanrander. Ik blijf hem strak aankijken. 'Heb ik iets fout gedaan?' Hij grinnikt en schud langzaam van nee. 'Zou je me dan los willen laten.' Een klap tegen mijn wang.
    'U voor jouw.' Ik kijk hem even aan en dan brengt hij zijn lippen naar mijn oor. 'Ik wil jouw.' Ik ril. 'En ik neem jouw. Niet nu, maar eerdags. Liefje.' Ik ril weer en huiver. Mijn ogen zijn waarschijnlijk groot geworden. Hij laat even zijn hand over mijn rug naar mijn kont glijden en loopt dan terug naar de deur. Ik kijk hem even na en slik. Ik voel een brok in mijn keel en blijf in shock staan staren. Wat bedoelde hij daarmee? Dat hij me ging nemen? In de zin van... Verkrachten? Veel tijd om te piekeren had ik niet, want ik moest recht op gaan staan. Ik deed me braaf wat me gevraagd werd.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 21:22 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Grey Pritchett
    Met ingehoude woede staar ik naar Amy en de aanrander. Opeens kan ik niet meer, alle woede van de laatste uren spat eruit. Zonder er bij na te denken ren ik op de man af, de rest is netjes gaan staan en ik breek de rij. Ik ben nu bijna bij hem en inmijn hoofd zie ik al dat ik hem sla.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Naomi Micheal

    Terwijl nu iedereen goed in een rij ging staan kroop ik alleen maar meer naar achter. De man staarde me nog steeds met diezelfde grijns aan. 'Zo dus jij wilt niet luisteren.' zei de man waar ik zo bang voor was. Hij kwam langzaam naar mee toe lopen en ik blijf naar achter lopen tot ik een muur tegen me rug aan voelde en niet meer verder kon. 'Willen we dat van vanmiddag nog eens herhalen.' zei hij weer met die grijns terwijl hij me vast pakte. 'Nee, nee, alsjeblieft' smeekte ik bijna, waarop de man hard begon te lachen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Sorry voor de wat kortere stukjes nu, ben ondertussen ook nog ergens anders mee bezig =)]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Ian Silvas

    Ze knikt braaf, maar ik vraag me af of ze het ook werkelijk gaat doen. 'Sta recht en toon geen angst. Als hij iets doet, leidt ik hem af,' fluister ik snel, waarna ik recht en netjes ga staan. Geen zin in klappen of iets. Ik kijk naar Mario en vroeg me af of het wel zou gaan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    'Niet doen!' Binnen een seconde ben ik ook in beweging en pak Grey zijn pols vast. Ik heb hem met al mijn kracht vast. 'Niet doen. Ze doen hetzelfde als bij hem,' fluister ik en maak een gebaar naar een jongen die wakker gemaakt moest worden met ondersteuning en alles. Hij zag er niet goed uit. 'En dat mag niet gebeuren.' Ik kijk Grey aan en probeer zijn aandacht te krijgen. Maar hij was echt woedend...

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 21:26 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    -

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 21:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Grey Pritchett
    "Wat hij met je doet, Amy, is niet normaal. Dat mag niet, niet van de wet en niet van mij. Ook al ken ik je nog maar net, ik wil niet dat iemand je pijn doet. Dat kán niet!" Ik keek Amy aan, en ik wilde haar alleen nog maar meer zoenen dan net. Even vervaagd alles, de schreeuwende mannen, pratende jongeren, alles.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Amy Michels

    Ik kijk hem doordringend aan. 'Doe het niet. Ze zullen je straffen. Ik red me wel.' Ik trek Grey naar me toe en geef hem een kus op mijn wang. Dan laat ik hem los. 'Niet doen, alsjeblieft niet doen.' Ik zie iemand naar me toe lopen. 'Zoenen met andere mag niet.' 'Het was maar een kus op een wang,' zeg ik ongelovig. Ik voel een klap in mijn wang en schud mijn hoofd. Dan pak ik Grey zijn pols en trek hem terug naar de rij. Ik werp een blik over mijn schouder en zie mijn aanrander grijnzend kijken. Ik ril en kijk snel weer recht voor me uit. Ik trek Grey weer de rij in en kijk hem even aan. Dan laat ik hem los.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jack Collins
    Ik beet even onzeker op mijn lip, maar liep uiteindelijk met een zucht naar Naomi en de man. Ik tikte zacht op zijn schouder.
    "Wat?" vroeg hij nors, toen hij zich naar me toe draaide. Ik deed teken met mijn hand dat Naomi moest vertrekken.
    "Ik moet naar het toilet." zeg ik serieus.
    "Jij-" hij keek me scherp aan en ik bleef hem recht aankijken. "Ga terug die rij in, knulletje." zei hij met zijn tanden op elkaar geklemd.
    "Ok, meneer." zeg ik gewoon. Ik neem Naomi haar pols vast en trek haar mee naar de rij.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jamy Black
    Verontwaardigd dat die Jack me zomaar meetrok ging ik staan. Een paar kleerkasten begonnen ons te checken, ze bekeken ons allemaal stuk voor stuk. Ik voelde hun ogen naar mij gaan. Eentje kwam op me af.
    "Zozo, onze laatkomer is ook weer op de benen zie ik?"
    "Het was niet mijn schuld dat ik te laat kwam." Snauw ik, verre van aardig naar de man. Hij stinkt uit zijn mond.
    "Pff, zolang je niks kan jongen, ben je zo zwak als een spinnetje. Ik kan je binnen één keer vermorzelen als ik wil."
    "Of ik kan een web spinnen en jou erin verstrikken."


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Grey Pritchett
    Mijn wang gloeit nog na, ik wil haar zo graag bedanken en ook een kus geven, maar ik wil niks meer riskeren. De man die mijn kin zo'n pijn had gedaan loopt langs, hij blijft even staan en legt zijn vingers weer tegen mijn kin. Hij zegt een tijd lang niks, dan barst hij in lachen uit en geeft me een klap.
    "Freak." Mompel ik als de man weer verder loopt.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 21:35 ]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Naomi Micheal

    Jack trok me weer de rij in en hield mijn pols nu vast. 'Dankje Jack, alweer, ik voel me nu net zo'n sukkel die de hele tijd geholpen moet worden.' zei ik terwijl ik naar de grond staarde die nu plotseling heel interesant was.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    Ik glimlach. 'Dat zijn ze allemaal. Freaks en Creeps.' Ik glimlach even en ga dan dichter tegen hem aanstaan. Ik had hem echt nodig. Echt heel erg. Ik sla voorzichtig mijn armen om zijn middel. Het kon me echt niet schelen wat mensen er van vonden. Ik had dit nodig. Zij maakte van mijn leven een hel en ik had een knuffel nodig, dus of het nou mocht of niet, ik had een knuffel van Grey nodig.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamy Black
    Spottend keek ik naar een jongen en een meisje niet ver van mij vandaan. Het meisje had haar armen om de jongen heen, ik had net ookal gezien dat ze intiem bij elkaar stonden en elkaar een kus gaven. Voor me gingen Jack en Naomi staan.
    "Hé, weten jullie waar we heen gaan?" Vroeg ik aan hen.


    Don't let your life be lived by somebody else.