• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 12:28 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jack Collins
    Ik sta op en schuif ook wat dichter naar de deur toe. Ik zie de mannen met de geweren en blijf doodstil staan. Slikken wordt plots enorm moeilijk.
    Hier kon ik toch even het grappige niet van in zien.

    Mario Estevez
    "Uitstappen, een voor een!" zei een zware stem. Een zwaargebouwde man deed teken dat ik naar voren moest komen en ik deed wat me werd gevraagd. Hij greep mijn handen vast en met mijn blik op de geweren gericht, liet ik toe dat hij mijn handen achter mijn rug vastbond.
    Hij duwde me naar voren en een man zette me tegen een muur aan, waar we wss straks een rij moesten vormen. Ik probeerde niet te tonen hoe bang ik was.
    In de straten van Spanje had ik vaak erge dingen meegemaakt, criminele dingen, maar dit was van een ander niveau.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jack Collins
    Als de jongen voor me vastgebonden is, wenkt de man me naar voren. Ik kijk hem twijfelend aan.
    "Kom hier!" schreeuwde hij ongeduldig. Ik stapt snel uit en liep naar hem toe. Mijn handen ondergingen hetzelfde lot en ik werd naast de jongen tegen de muur geduwd. Even schoten mijn ogen onzeker naar hem, maar ik lette meer op de mannen om me heen en dan vooral op hun geweren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eleadora Alonso

    Eleadora staarde enkel naar de opening van de deur toen een van de mannen haar beet pakten. "Mee komen schatje!" Eleadora walgden van de grijns op zijn gezicht en trapte met haar benen in het rond. "Idiot! No me toques!" Eleadora vloekte in het Spaans, want ze wist dat ze dat niet zouden verstaan. Echter werden haar handen ruw vastgebond en werd ze naast een jongen tegen de muur aangedrukt.

    [Ja, ik weet niet of dit goed spaans is, want het komt van Google vertaler]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ian Silvas

    Ik word hard tegen de muur aangegooid. 'En bedankt,' mompel ik. Ik voel een klap tegen mijn kaak. Ik blijf stil. Ik kijk naar de jongen die naast me staat en kijk hem even kort aan. Misschien zaten we wel gevangen door de maffia? Zou kunnen toch? Ben ik in de verkeeerde wagen gestapt en is dit niet DanceRule? Ben ik er ingeluisd? Kan toch ook? Ik slik en voel het angstzweet me uitbreken. Al zie je dat niet, het voelt wel zo. Straks werden we doodgeschoten... Ik ril en staar strak voor me uit. Ik had geleerd geen emotie te tonen en het verbaasde me dat me dat nu ook lukte.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    [Ja, ik weet niet of dit goed spaans is, want het komt van Google vertaler]

    haha, maakt niet uit toch xD


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Michels

    Ik kon het niet meer inhouden, een traan stroomde over mijn wang. Een meisje werd hardhandig beet gepakt. Ik zag een jongen met een gemene grijns op zijn smoel op me afkomen. Ik rilde en keek hem strak aan. 'Lieverd nu mee komen.' Ik ril en voel mijn mond kurkdroog worden. Hij trekt me aan mijn arm omhoog en slaat zijn arm strak om mijn middel. Ik was niet in staat iets te doen. Mijn benen waren bevroren. Ik voel weer een traan. 'Ik zei meekomen en ga niet janken.' Een harde klap tegen mijn wang. Hij trekt me hard mee aan mijn middel met een hand op mijn kont. Ik loop langzaam mee en ril. Hij pakt mijn armen en legt ze hardhandig op mijn rug en maakt ze vast. Dan duwt hij me tegen de muur naast het meisje. Ik bijt op mijn lip en laat de harde blik weer terug komen. Ik ging niet huilen. Ik mocht het niet.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 15:31 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    JokerBaby schreef:
    (...)
    haha, maakt niet uit toch xD


    [Ghehe, ik dacht ik zeg het even voordat er straks weer zo'n wijsneus komt en zegt: Dat is geen goed spaans XD]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Nala Garcia
    "Meekomen, wijffie." Ik keek de man geschrokken aan en hij trok me grijnzend overeind. Ik kwam nauwelijks tot aan zijn borst. Ik haatte het echt om zo klein te zijn, zeker in zulke bedreigende situatie's. Hij duwde me naar buiten en net als bij de rest werden mijn handen op mijn rug gebonden. Ik werd tegen de muur geduwd, maar hij bleef nog even bij me hangen.
    "Jij bent wel een leukerd, ik ga je onthouden." fluisterde hij in mijn oor, terwijl zijn hand over mijn kaak gleed. Ik kromp rillend ineen en was blij toen hij zijn rug naar me toe draaiden en wegliep.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {staat iedereen die on is nu buiten? ^^}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Volgens mij wel...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [Volgens mij wel...]

    {ok, volgende stap dan}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kimberley McKenze
    Een man zei dat ik mee moest komen. Ik bleef verstijfd staan, de man werd boos maar nog deed ik niks. Toen liep ik voorzichtig naar voren. Ik moest hier weg, dat wist ik zeker. Ik liep naar buiten en vrijwel meteen werd ik beetgepakt en werden mijn armsn vastgebonden. Ik werd ruw naast iemand geplaatst. Ik moest moeite doen om niet te gaan huilen.


    That is a perfect copy of reality.

    {OMG SRY IK DAGT AL ZOVAN wtf waarom krijg ik geen berichtjes post er niemand ofzo? BLIJKT DAT IK GEEN ABO HEB OKE IK GA NU POSTEN HIHI}


    23 Juli 2010 ~ 20:22 GMT <33.

    Mario Estevez
    "Jij!" wees een man me plots aan, toen we allemaal buiten stonden met onze handen op onze rug.
    "Meekomen." ik keek hem verrast aan en hij greep me ongeduldig bij mijn bovenarm. Hij sleurde me mee het terrein over tot in een klein houten huisje. Daar deed hij de deur toe en maakte mijn handen even los. Zijn geweer bleef strak op me gericht wat me eraan deed denken niets uit te proberen.
    "Uitkleden." bromde hij.
    "Helemaal?" vroeg ik verrast.
    "Tot op je ondergoed." ik sperde mijn ogen open, maar toen hij een beweging met zijn pistool maakte deed ik snel wat hij had gevraagd. Ik kreeg een simpel zwart T-shirt en een joggingbroek en trok die meteen aan. Mijn kleren verdwenen in een grote kartonnen doos en iets zei me dat ik ze niet snel terug zou zien. Hij fouilleerde me nog even en bond dan mijn handen weer op mijn rug.
    "Volgende." zei hij, terwijl hij me naar buiten duwde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik was de volgende, maar... 'Ja, hallo. Wat... Dat zijn mijn kleren!' Een man pakte me weer stevig beet en richte zijn geweer op mijn kop. 'Mag ik ook wat privacy?' Hij maakt een gebaar met zijn pistool. Mopperend en scheldend deed ik wat me gevraagd werd en pakte de andere kleren. Mijn mobiel hield ik stevig vast. Hij greep mijn pols vast en deed iets, waardoor ik mijn mobiel liet vallen. Gelijk daarna werden mijn handen ruw op mijn rug gebonden. Ik vloek hard, dat levert me weer een klap op. Ik zwijg koppig en kijk ze hatelijk aan. Dan duwen ze me weer terug. 'Volgende,' werd er weer geroepen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne