• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 12:28 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Paralyzedx schreef:
    [Oh, dan moet ik dus reageren xd]

    {Haha, ja, maar moet zo eten, dus als ik even niet reageer...}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eleadora Alonso

    Eleadora keek wat rond terwijl ze nogsteeds tegen de stenen muur aanstond. Dit was nooit wat ze had gewild, dit was wat niemand hier had gewild. Haar nognet zo zoete droom, van het winnen van de Ballroom cup, werd verstoord dit alles hier, dit alles waarvan Eleadora nogsteeds niet wist wat het was, en waarom ze hier was met al die mensen. Het baande haar zorgen, misschien dat ze wel nooit meer vrijkwamen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Kimberley McKenze
    'Nee, ik weet het niet. Maar ik weet bijna zeker dat dit niets goeds voorspelt' fluister ik terug. De angst die ik eerst had was nu overgegaan in woede, ik keek naar de mannen met geweren en wist dat er geen ontsnappingspoging mogelijk was. Ik zuchtte 'Het lijkt me in ieder geval handig, niks verkeerd te doen' fluisterde ik toen, en ik keek snel naar de mannen met de geweren.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 17:06 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Ik ben er weer:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [Ik ben er weer:)]

    [WB :)]


    That is a perfect copy of reality.

    [Kan ik op iemand reageren of niet? Anders ga ik eerst even vaatwasser uitruimen -___- haha, moet van mijn moeder... ahaha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala Garcia
    "Ja." stemde ik zacht in. Ik wachtte weer tot een moment waarop niemand echt op ons lette en fluisterde dan zachtjes:
    "Ik ben Nala, trouwens."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Michels

    Ik kijk om me heen en vang de blik van de jongen weer op. Hij grijnst naar me. Ik kijk hem kil aan en kijk dan weg. Ik sta zwijgend tegen de muur en sluit mijn ogen. Ze hadden me gewoon meegesleurd. Ik had geen keuze gehad. Ik was gewoon aan het dansen, meer niet. Waarom namen ze mij mee? Mijn ouders waren niet rijk, ik had niks bijzonders. Waarom dan mij? Omdat de wereld me zou kunnen missen? Dat zou best een reden kunnen zijn. De wereld, behalve mijn ouders, zouden me niet missen. Mijn ouders... Ze zullen wel dood gaan van ongerustheid! Ik slik en open mijn ogen weer. Ik kijk naast me naar een meisje (Eleadora). Ik kijk even om me heen, maar niemand let op. 'Weet jij waarom we hier zijn?' Ik fluister het zo zacht, dat zij het waarschijnlijk net kan verstaan. Ik kijk haar vragend aan en kijk dan weer recht voor me uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik scheld wat en schud mijn hoofd. Ik begrijp er helemaal niks meer van. Wat was dit? Waarom was ik hier? Niemand in deze hele wereld zou me missen. Ik was niemand meer tot last en op straat zouden ze gewoon denken dat het weeshuis me betrapt had. Wat was dit? Had het weeshuis me dit geflikt? Wat moesten we hier doen? Het leek op sportkleding dat we aanhadden en even was ik bang dat we in het leger gestopt zouden worden en dit een trainingskamp was. Maar die meiden zagen er niet echt bepaald goed uit voor een kamp, dus dat kon ik niet plaatsen. Ik kijk de jongen { Mario}naast me aan. 'Weet jij waarom we hier zijn?' Ik fluister wel, maar het kan me echt niet schelen of die mannen het horen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Grey Pritchett
    Ik voelde mijn adem door mijn keel raspen terwijl ik tegen de muur gedrukt stond. De kou van de stenen trok ik mijn kleren en bereikte mijn huid. Ik durfde niet goed om me heen te kijken, het enige wat ik hoorde waren de zachte stemmen van de andere. "Help, weet iemand waar we zijn?" Vroeg ik angstig.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Amy Michels

    Ik hoorde iemand iets vragen en kijk opzij. Ik zie een jongen staan, iets verderop. 'Nee, niemand weet dat,' fluister ik terug. 'Ik ben een beetje van de straat meegesleurd.' Ik kijk de jongen aan en kijk dan om me heen, maar ze waren iets aan het bespreken ofzo. Ik kijk de jongen weer aan. 'Ik ben Amy,' fluister ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mario Estevez
    Ik schudde zacht mijn hoofd.
    "Er moet iets zijn... iets wat we allemaal gemeen hebben." ik keek even snel de rij af. Niemand leek uitzonderlijk sterk of snel en we leken helemaal niet op elkaar. Waarvoor hadden die mensen ons nodig?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik kijk de jongen aan. Dat was goed gevonden. 'Wat zouden wij nou gemeen kunnen hebben. Ben je een wees? Wat zijn je hobby's? Heb je problemen gehad?' Dat waren de dingen die in mij opkwamen en de dingen die ik had meegemaakt. Ik had problemen, door mijn hobby's en die problemen kwamen alleen omdat ik een wees was. Ik zucht en kijk dan weer voor me uit, voordat het op ging vallen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kimberley McKenze
    'Kimberley. Leuk je te ontmoeten.' fluisterde ik terug. 'Wat vind je trouwens van de kleding?' vroeg ik toen fluisterend. Ik keek weer naar de mannen, maar ze lette niet echt op ons. Ik was bang, bang voor wat ons nog te wachten stond. Het liefste zou ik willen weglopen, maar als ik dat zou doen wist ik bijna zeker dat ik neergeschoten werd. Ik bleef dus verstijfd staan.
    [Kunnen we niet beginnen met het volgende deel?]


    That is a perfect copy of reality.

    Grey Pritchett
    Naast me hoorde ik een stem, half verlamd van angst draaide ik mijn hoofd naar haar toe. Ze had lang, blond haar en keek me aan.
    "Ik ben Grey," antwoordde ik.
    "Wat denk je dat ze met ons gaan doen?" Vroeg ik verlegen.


    Don't let your life be lived by somebody else.