• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 14:39 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Wanneer is het dan wwer dag?]


    The expert in anything, was once a beginner.

    SerpentEyes schreef:
    [Wanneer is het dan wwer dag?]

    {Je mag al beginnen met de dag hoor ;p
    De rest die nog niet gaan slapen is, moet maar een tijdsprongetje maken xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Wordt Ian dan eerst wakker? ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Nope:) Laat Nala maar wakker worden:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Sorry dat het zo lang duurde! Was even helemaal hyper om iets xD
    Maar goed... Ik moet nu gaan
    kom pas de 12e weer online
    In de regels staat wie er voor een nieuw topic kan zorgen, bye en amuzeer jullie nog}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Oké doei en veel plezier!]

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 21:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Veel plezier op kamp! ^^ en jammer dat je niet meer kan skypen (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Doeejj, have fun!]

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 0:00 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora werd wakker uit een onrustige slaap, ze ging met haar hand door haar haar, en wreef even in haar ogen. Eleadora stapt uit bed, waarna ze haar haren borstelden, en haar gezicht wat nat maakten van een kraan. Voorzichtig en onhoorbaar sloop eleadora de kamer uit, opweg naar de ballroom zaal, haar ogen dwaalden door de gang, waarna ze haar hand om een klink vouwden en de juiste zaal gevonden had, waarna ze verolgens naar binnen stapte. Eleadora liep naar de stereo in een van de hoeken, waarna ze op een knopje drukten en aan opwarmings oefeningen begon.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Sorry voor de lange reactie :$]

    Julio Martinéz
    Voetstappen kaatsen als een echo op de straat. Mijn voetstappen. Het is hier vrij stil, in tegenstelling tot een paar straten verderop, waar de markt opgebouwd wordt. Maar ik weet dat het niet meer lang zal duren voor de stilte hier ook verdreven is. Dus loop ik snel door, – om iedereen te ontwijken – want ik wil alleen zijn. Terwijl ik zo in gedachten loop zie ik ergens op een hoek een busje staan, maar hij wekt geen argwaan. Ik loop rustig verder, draai me niet om. Wat wel zou moeten. Want zodra ik dichterbij kom, springen er mannen het busje uit en pakken me in een houtgreep vast. Een ruwe hand wordt op mijn mond gelegd. “Kop dicht.” Ook al zou ik het qua kracht nog wel tegen ze op kunnen nemen, ik kan niks meer door hun greep, en laat me dus als een zwakke prooi het busje in gooien. Ik kom met een klap neer en onderdruk een kreun, zie machteloos toe hoe de deur wordt dichtgeschoven en de motor gestart wordt. Ik hoor gelach, zacht gepraat, en een motor die start. Ik hoor zelfs de verandering als de banden van de dunne, kronkelende, Spaanse straatjes de grote weg op rijden, en we snelheid maken. Misschien wel naar het buitenland.

    Een strook licht verblindt mijn ogen, zorgt ervoor dat de mannen tijd hebben om een bevel te schreeuwen voor ik mijn woede voel opborrelen. “Die bus uit! Nu!” Ik doe graag wat me gezegd wordt. De bus uit. Ik heb tot 1 kunnen tellen voor ik zie dat ik onder schot gehouden word vanaf het moment dat ik een voet op de grond zet. “Waar ben ik?” Vraag ik met vaste stem, dwingend, terwijl ik rondkijk en een ontsnappingsmogelijkheid probeer te vinden. “Kop dicht!” Schreeuwt een van de mannen als antwoord. Ik onderdruk de neiging om hem te vertellen dat ik hem ook wel kan verstaan als hij wat zachter praat, aangezien er welgeteld vijf pistolen op me gericht worden. Ik onderdruk een gevoel van angst wat ik op voel komen, onderdruk mijn woede, onderdruk eigenlijk alles. “Lopen!” Mijn benen lijken wel loodblokken, maar ik loop braaf in de richting die de mannen aangeven, naar een of ander hok. Gaan ze me daar gevangen houden? Of wachten ze met schieten tot ik daar ben? Ondanks mijn gedachten loop ik naar binnen, hoor hoe de deur achter me dicht gesmeten wordt. Opnieuw sta ik in het donker, maar dit keer zijn ze zo vriendelijk geweest om een strookje licht door een raampje te laten schijnen. Net genoeg om een bankje te zien, iets wat erop ligt, en een man die opnieuw met een pistool op me gericht staat. “Zitten!” Ik schuifel naar het bankje en ga erop zitten. Ik kijk de man aan. “En nu? Een kogel door mijn kop?” Zeg ik uitdagend. “Nee, dat zou zonde zijn.” Zegt de man. Hij heeft een verbazingwekkend harde stem. “Van wat? De kogel, of van mij?” Ik weet zeker dat ik geen zak uitmaak, tot hij begint te praten. “Jou. Kogels kan je zoveel nieuwe krijgen. Van jou niet.” Daar heeft hij een punt. Ieder mens is uniek. “Waarom moeten jullie mij dan hebben?” Deze man is echt spraakzaam vergeleken met zijn broeders. Hij antwoordt alweer: “Omdat je talent hebt. Het was moeilijk om je te vinden, maar je hebt talent.” Ik? Een jongen die bijna altijd op straat leeft, gewoon omdat hij dat leuk vindt? “Talent waarvoor?” “Dans. Maar nu genoeg gepraat. Omkleden!” Jammer. Ik dacht dat ik het voor elkaar zou krijgen vijf minuten geen bevel te krijgen. “Zijn dit de kleren?” Vraag ik terwijl ik mijn hand naar het stapeltje breng. Het voelt in ieder geval zacht. “Aantrekken!” Dat zie ik als een ja. Ik pers mijn lippen op elkaar terwijl ik de dingen die blijkbaar kleren zijn vastpak en uitzoek wat het shirt is en wat de broek. Zodra ik dat weet kijk ik eens scherp naar de man en trek dan mijn eigen shirt, broek en schoenen uit, en verwissel die voor de -toch wel- fris ruikende kleren die ik verplicht aan moet. De man doet niks, tot hij ziet dat ik mijn mobiel, sleutels en andere privédingen in mijn nieuwe broekzakken wil doen. “Inleveren.” Zegt hij alleen maar, waarna hij zijn hand naar me reikt. “Want?” “Eigen spullen zijn verboden.” Heb ik meteen een verklaring waarom ik andere kleren aan moest. Dan zucht ik en leg alles in zijn hand, waarna hij het in een tasje doet, samen met mijn oude kleren en schoenen. Hij zegt niet of ik ze ooit nog terug krijg en ik vraag er niet naar. Eigen spullen zijn verboden.. Maar waar? Ik vraag er niet naar, want de deur gaat weer open en onder dwang van vijf pistolen word ik weer naar het busje gebracht, vastgepakt door de mannen en erin gesmeten. “¡Yo puedo hacer eso también!” Schreeuw ik nog voor ik met een plof weer op de grond beland, de deur dicht gesmeten wordt en we weer wegrijden. Wie weet waar naartoe.

    De rit is vreselijk. Het busje stinkt, is hard, en ik heb het idee dat ik de hele tijd in de gaten gehouden word door een camera, dus ik kan ook geen uitweg zoeken. Wat sowieso hopeloos is in een busje. Ik hoorde toch duidelijk de klik toen de deur op slot ging. Dat is misschien wel de echte reden waarom ik het niet probeer. Hoe dan ook, ik word opnieuw verblind door het licht als de deur open gaat en opnieuw onder schot gehouden als ik het busje uit ben. “Onthoud dit goed: Je bent nummer 24 en daar luister je naar. Je doet precies wat je gezegd wordt.” Zegt een van de mannen. Ik knik om me uit de problemen te houden en onderdruk opnieuw mijn angst als ze allemaal heel streng naar me kijken, en dan bedoel ik me békijken. Alsof ze me keuren. “Mm. En hou je rustig bij de meiden. Wij willen ook wat.” Zegt er een. Ik snap niet wat ze bedoelen. Ik denk er niet over na. Maar als hij zijn hand op mijn schouder legt, wordt het me te veel. “¡Aléjate de mi!” Sis ik, waarna ik zijn hand van me af schud en hem met mijn andere hand een klap in zijn gezicht verkoop.

    Wat de mannen gedaan hebben weet ik niet precies, maar het doet pijn op mijn rug en maakt bewegen pijnlijk. Ik krijg amper de kans om rond te kijken of er hier ergens een spiegel is of iemand die toevallig weet hoe je wat-het-dan-ook-is-op-mijn-rug kan verzorgen, of mijn armen worden alweer vastgegrepen door twee van de mannen en ze sleuren de tafel waar ik op lag af, zodat mijn voeten met een harde klap op de grond belanden. “¡Capullo!” Ik word abrupt stil gezet, maar vastgehouden bij mijn armen. “Wat zei je 24? Moeten we nog iets bij je doen?” “Nee, liever niet..” Zeg ik weer in het Nederlands, de taal die ze leuker lijken te vinden. Waarschijnlijk kunnen ze geen Spaans. Maargoed dat ik wel Nederlands kan. Voor ik weer veel tijd krijg om erover na te denken, te ontsnappen of te schreeuwen slepen ze me verder over de grond –onder schot- en pijnigen zo mijn rug, armen en voeten nog wat extra, maar deze keer zeg ik er niks van. Ik geef zelfs geen kick als ik door de kale gangen gesleept wordt, of als de mannen me loslaten zodat ik op mijn knieën zak. Ik blijf gewoon zo zitten, terwijl een van de mannen met zijn stinkende adem voor mijn gezicht komt hangen. “Links is de slaapzaal. Rechts zijn de danszalen. Verder is alles afgesloten, dus probeer niet rond te lopen. Je kan niet meer terug. Je hoort bij de groep en bent hier voor Ballroom. Je krijgt lessen, maar train zo vaak als je kan. Presteer goed op shows” Hij staat langzaam op en ik heb het idee dat hij bijna klaar is, dus ik krabbel ook overeind, de pijn negerend. “O, en welkom bij DanceRule 24.” Daarna loopt hij grijnzend weg, met alle bewakers, en draait de deur met drie verschillende sleutels op slot.

    Is dit DanceRule? Dé school met dé shows? Ik kan het niet geloven. Het kan niet waar zijn. Ik ben beland op DanceRule, maar al redelijk toegetakeld. En er zijn hier nog anderen. Wat zouden zij hebben? Wie zouden het zijn? Zou het nog erger worden? De vragen buitelen in mijn hoofd, maar ik onderdruk ze één voor één, want als ik een antwoord wil hebben moet ik toch echt naar de rest toe. Maar als er een ding is wat ik niet wil, is het nu naar de groep. Weer die drukte waar ik voor weg wilde lopen, thuis al. Weer die duizenden vragen, waar ik nu zeker op kan rekenen als enige laatkomer. Nee, ik ga er niet naartoe. En aangezien mijn enige andere optie de danszalen zijn.. loop ik naar rechts. Boven de deuren – waar je niet doorheen kan kijken – hangen netjes bordjes voor welke dansstijl de zaal is, en omdat het een rechte, kale gang is heb ik de deur voor BALLROOM al snel gevonden. Train zoveel je kan.. Ik leg mijn hand op de deurklink en open de deur, razend benieuwd naar de zaal, verlangend naar rust. Ik heb nog maar een kleine stap binnen gezet als ik abrupt weer stil sta en de deur achter me dicht valt. Maar het valt niet te horen door de muziek, die ik op de gang nog niet hoorde. Geluidsdichte deuren en muren.. Dat het Ballroom muziek is die ik hoor, vind ik niet raar in een Ballroom zaal. Maar buiten de soort muziek die ik hoor om is alles wat ik zie onverwacht, als ik al een idee had van de zaal. De zaal, die me nog het minst verbaast. Want op een paar meter afstand van me staat een meisje die heel vaak in mijn gedachten geweest is, die op mijn netvlies gebrand staat, die me een ontsnapping bood aan mijn dagelijkse ellende. Maar ze is ook het meisje die me heeft laten zitten, die me heel veel pijn gedaan heeft, die ik probeerde te vergeten. En ze is hier nu nietsvermoedend haar dansoefeningen aan het uitvoeren. Eleadora.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    De muziek drong Eleadora's oren binnen terwijl ze alles om haar heen vergat, en even terug dacht aan het moment van ongeveer anderhalf jaar geleden. In de tijd dat ze het moeilijk had, het zwaar had, maar dans haar enige uitweg was van haar problemen. Maar niet alleen dans, ook een bepaalde jongen was toen der tijd een lichtpunt in haar leven. Eleadora trekt even een wenkbrauw op waarna er een lichte frons op haar voorhoofd verschijnt. Waarom dacht ze zo plots aan hem? Eleadora frutte wat aan het elastiekje in haar haar, waarna ze deze losmaakten, en haar hoofd schudden waardoor haar haar wild over haar schouders viel, alsof het een eigen leven leiden. Maar in een oogwenk stond ze stil, en stopte met haar perfecte draai, door een gedaante in de deur opening. Julio. Eleadora kneep haar gif groene ogen tot spleetjes, en vouwde haar armen samen, waarna ze langzaam en bedenkelijk en iet wat dreigend op hem afliep. Eleadora stond tegen over Julio terwijl het leek alsof het gif groen in haar ogen een kolkende potion was geworden. "Cómo se puede!? Tú me has dejado!" Eleadora schreeuwden naar hem, waarna ze zich weer omdraaiden en mompelden. "Idioot" Terwijl ze verder ging met haar oefeningen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    De blik in Eleadora's ogen komt me akelig bekend voor. Het is de blik waarmee ze me de afgelopen keren als ik haar zag aankeek, de blik waar leugens mee samen gingen. Net zoals nu. ,,¿Yo? ¡Tú me has abandonado!,, Sis ik terug, zo hard dat ik boven de muziek uit kom. Het lijkt op schreeuwen, maar dan beheerst. Ik klem mijn kaken op elkaar om mijn opborrelende woede te onderdrukken, maar ik volg elke -maar al te bekende- beweging van haar met mijn ogen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora zette haar nagels in het vlees van haar handen, terwijl haar tanden op elkaar knarsten, en voor dat Julio ook maar iets kon doen had ze hem tegen de muur gedrukt en keek ze hem aan met samenknepen ogen. "Yo tenía partidos!" siste ze op zijn Spaans, terwijl ze met haar handen hem op zijn schouders tegen de muur aandrukten. "Esto es importante! Más importante que usted!". Eleadora keek hem aan, en was al blij dat alles hier geluidsdicht was. "Dat zou jij moeten snappen"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    De pijn steekt in mijn rug als ik tegen de muur aan knal, en mijn eerste reactie is haar van me af duwen. Wat weer een nieuwe steek veroorzaakt, maar de woede die ik voel is erger. ,,¡Tenías que saber! ¡He estado esperando por horas! ¡Para nada!,, Ik denk terug aan die momenten, automatisch, en automatisch voel ik me nog woester.

    [Please, laat niemand hier tussen komen ^^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora herstelde zich toen Julio haar van zich afduwden, wat ergens op een vreemde manier een steekje in haar hart veroorzaakten. Maar er was te veel woede, haat en nijt. "Argh, parada de Julio! Yo esperaba por ti!" Eleadora siste en maakten een argwanend geluidje, waarna ze even met haar hand door haar haar ging. "No debería haber venido!" Eleadora haar stem was over geslagen naar een toon hoger wat maakte dat ze schreeuwden tegen Julio, waarna ze zich omdraaiden en door ging met haar oefeningen.


    The expert in anything, was once a beginner.