• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 14:39 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    "Ik ben er niet meer geweest sinds mijn 13. Vanaf dan moest ze naar een rusthuis." zeg ik zacht.
    "En Engels kan ik ook." glimlach ik dan. "Maar Frans is wel chic." grinnik ik. "Het klinkt zo... duur, maar op een goede manier."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik lach. 'Tja.... In Canada kunnen de meeste het wel. Onze tweede taal.' Ik grinnik eventjes. 'Maar ik spreek het eigenlijk nooit meer. In het weeshuis praten ze alleen maar frans, dus ik kan het perfect verstaan, maar spreken... Ze wilde wel dat ik dat deed, maar alles om ze te dwarsbomen. Bovendien spraken mijn vrienden slechter frans dan mij, dus ben ik overgegaan naar Engels. Makkelijker voor ons allemaal.' Ik kijk haar aan en knik. 'Dan gaan we een keertje langs,' glimlach ik. 'Als je dat wilt.''\


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    Ik knik tegen zijn schouder aan. "Graag." glimlach ik licht.
    "Storebror." mompelde ik zacht, terwijl ik mijn ogen sloot. Ik gaapte licht en ging een beetje beter liggen tegen hem aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    'Wat? Storebror?' Ik kijk haar vragend aan, maar glimlach dan en sla mijn armen om haar heen. Ik laat mijn kin op haar hoofd rusten en sluit mijn ogen. Mijn gedachtes gaan weer naar Naomi en automatisch glimlach ik. Sommige dingen konden echt raar lopen. Ik had er nu een beste vriendin bij en een vriendinnetje, nou ja. Dat denk ik dat Naomi en ik zijn. Ik weet het niet, maar maakt het me even niet uit wat we precies zijn. Het was een leuk moment op een afschuwelijke dag.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    "Het betekent 'grote broer'" leg ik zacht uit. Ik gaap en voel hoe de slaap me opnieuw wilt overmannen in zijn warme armen.
    Ik plant mijn nagels in mijn hand om mezelf wakker te houden. Ik wou geen nachtmerrie's meer en het was net zo gezellig. Te gezellig om te gaan slapen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik lach en kijk haar aan. 'Nou en jij bent mijn kleine zusje,' lach ik. De lach verdwijnt al snel van mijn gezicht. Kleine zusje. Dat had ik vaker tegen iemand gezegd. nou ja, telkens tegen 1 persoon... Ik slik even. Een van de weinige die ik als familie zag. Een van de vele die ik nu kwijt ben. ik slik en sluit eventjes mijn ogen. Vaag hoor ik Nala gapen. 'Ga maar slapen hoor. Ik blijf hier.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik ben er weer (:]


    That is a perfect copy of reality.

    Nala
    Ik schud slaperig mijn hoofd.
    "Nee, ik ben niet moe." mompelde ik. Ik kijk hem wazig aan. "Vertel me eens iets." mompelde ik voor afleiding.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik lach. 'Mmmm. Wat moet ik vertellen?' Ik kijk haar even vragend aan. 'En ik zie dat je moe bent.' Ik grinnik. 'Maar goed, laten we dan wakker blijven. Ik moet iets vertellen he...' Ik bijt nadenkend op mijn lip. 'Nou oké dan.' Ik denk even na, wat ik precies ga zeggen. 'ik ben als baby bij het weeshuis gebracht. Ik weet niks van mijn echte familie. In het weeshuis groeide ik op als ondeugend en brutaal jongetje, dat werd niet echt gewaardeert. Ik moest naar een strenge school waar ze vooral frans spraken, maar mijn vrienden die ik kreeg waren Engels. Ik nam Engels over, want ik had een hekel aan die strenge school. Ik werd het onhandelbare jongetje op school. Daar waren de mensen in het weeshuis niet echt blij mee en ook daar werd alles strenger voor mij. Ik was het buitenbeentje daar. Slechts enkele accepteerde me en werden een soort van mijn familie. Alleen dat was van korte duur. Er is een mogelijkheid dat je word geadopteerd en zij werden dat. Hoe ouder je word, hoe kleiner de kans. Dus ik zou er nog steeds hebben gezeten. Het weeshuis besloot dansen en zingen te verbieden en ik had het gehad. Dus ben ik weggelopen.' Ik kijk haar aan. 'Genoeg verteld?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    "Niet zo'n leuk verhaal." mompel ik zacht en nog steeds slaperig.
    "En ik ben niet moe." hield ik koppig vol.
    "Ken je geen sprookje? Een romantisch verhaaltje?" vraag ik dan en kijk hem met een zielig pruillipje aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik kijk haar verbaasd aan en lach dan. 'Hoe lief ik ook ben, ik blijf een jongen. Ik ken alleen van die sprookjes als Belle en het beest, Assepoester, Doornroosje, Sneeuwwitje en ga zo maar door. Alleen ik weet zeker dat jij die ook kent.' Ik denk even na. 'Maar er waren meisjes in het weeshuis die verhalen vertelde. Ik kan je er daar wel eentje van vertellen, als ik het me nog kan herinneren.' Ik graaf in mijn hoofd naar het verhaal en sprokken wat dingen bij elkaar, maar echt ken ik het niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    "Ja, alsjeblieft. En anders verzin je zelf maar wat." glimlach ik. "Een mooie prinses, een dappere prins en enkele akelige monsters, meer is er niet nodig."
    Ik keek hem weer met een pruillipje aan.
    "Maar zonder een sprookje kan je me toch niet laten slapen?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Heb Nala haar leeftijd veranderd naar 13, omdat ze toch eigenlijk al een meer kinderlijk karakter heeft...}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Woow oké dan. Haha, haar gedachtes dan om Ian zijn sixpack:) En hem uitdagen... Maar oké. Dan word het zo'n broer zus relatie tussen hun:) Whahaha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [Woow oké dan. Haha, haar gedachtes dan om Ian zijn sixpack:) En hem uitdagen... Maar oké. Dan word het zo'n broer zus relatie tussen hun:) Whahaha]

    {Ja, het is een jonger karakter, maar 13... dan kunnen ze ook wel al uitdagen hoor xD
    Ja dat leek me leuker, als ze toch al zo'n broer zus ding hebben, waarom niet mogelijk maken, qua leeftijd? ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”