• Ik zat net even op mijn moeders mobiel (mijn moeder heeft een modernere mobiel dan ik, fml) en keek nogal verbaasd op toen ik zag dat mijn template paars was.
    Dit is hoe mijn template er op mijn laptop uitziet (blauw dus, zoals mijn bedoeling was) :



    Als ik me niet vergis, had iemand anders een tijdje geleden ook een topic over zoiets dergelijks aangemaakt. Zouden jullie mij misschien kunnen vertellen welke kleur mijn template op jullie computer/whatever heeft? Paars is stom >:C


    i put the fun in funeral

    Ik zit nu op een iPad en ik vind je template erg lila.
    Iets lichter dan de naam van een bèta.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    BritishCandy schreef:
    Ik zit nu op een iPad en ik vind je template erg lila.
    Iets lichter dan de naam van een bèta.


    Tja, de kleur schijnt bij iedereen anders te zijn x'D. Tijd voor een nieuwe template!


    i put the fun in funeral

    Eledhel schreef:
    Ik zie het gewoon zoals jouw screenshot (:


    Life is full of fake people

    Bij mij is hij zo blauwachtig, maar ik vermoed dat hij bij mijn zus paars zal zijn omdat zij een mac heeft. (bij haar is mij profiel ook schijtpaars ipv blauw).


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zie hem als jouw printscreen. En mijn mobiel en pc geven beide dezelfde kleuren aan. Maar ik noem dat eerder paars of lila dan blauw.


    Chaos is a ladder.

    Eledhel schreef:
    Ik zie het gewoon zoals jouw screenshot (:

    En paars is niet stom x)


    They were never in fact homeless

    Hiddlestons schreef:
    Eh, als ik niet heel erg kleurenblind ben, is jouw template paars. Een soort van lila. XD


    Believe in yourself.

    Heeft te maken met de beeldscherm instellingen van je moeders telefoon.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eledhel schreef:
    Ik zie het gewoon zoals jouw screenshot (:


    (Be)lieve in (you)rself

    Meteor schreef:
    Bij mij is hij zo blauwachtig, maar ik vermoed dat hij bij mijn zus paars zal zijn omdat zij een mac heeft. (bij haar is mij profiel ook schijtpaars ipv blauw).


    bij mij is jouw profiel ook paars hoor, en mijn kleuren zijn normaal (dit weet ik want bij mij staat alles op nul en dat is mijn pc precies zoals het hoord, als ik het anders zet word het te donker of te licht.)


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Paars, dit ligt echt aan jezelf xD


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    Paars, dit ligt echt aan jezelf xD

    Waarom bump je dit topic? Denk je niet dat ze allang antwoord heeft?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.