• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.





    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    topic 8

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:32 ]

    Summer Melody Night

    "Oke en ik hoop dat dat je niet boos dat je zonder het doorhad heb geholpen met het liedje" zeg ik en kijk hem met een kleine glimlach aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    Ik glimlach en trek er wat dichter naar me toe. 'Gelukkig maar'zeg ik lachend en kijk weer voor me uit. Ik merk op dat we alweer bijna bij de camping zijn.

    Brady Wright
    'Lieve Summer, waarom zou ik daarom boos zijnnnnnnn?' op dat moment worden we de lucht in geschoten, ik lach. 'Precies op het goede moment.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aileen Megan Lockwood

    Een glimlach speelt rond mijn lippen en geef hem kort een kusje waarna ik hem blijf aankijken. "Blijkbaar hebben we allebei geluk" zeg ik nog steeds glimlachend.

    Summer Melody Night

    Ik open mijn mond om wat te zeggen, maar sluit hem al snel weer en haal mijn schouders op. "Weet ik eigenlijk niet, maar wil het gewoon zeker weten en inderdaad percies op het goed moment" zeg ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    'Met zo'n meisje als jou wel'glimlach ik en geef een kusje op haar lippen. We komen bij de camping en ik loop naar het riviertje waar ik in het gras ga zitten, Aileen trek ik op mijn schoot.

    Brady Wright
    Ik pak haar hand vast en gooi hem in de lucht.
    'Put your hands op in the air!' roep ik met een grijns.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    bonita105 schreef:
    Bobita
    'nee ik was niet aan het slapen. ik concentreerde me op de geluiden rond me' zeg ik glimlacht


    Jayden Mason Howard

    Ik glimlach en kijk haar aan. 'Wil je ook gaan douchen of wil je gelijk iets leuks gaan doen?' vraag ik haar en ik trek haar dichter naar me toe. Misschien konden we wat leuks gaan doen in het dorp of zo.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Misschien kunnen ze straks met zijn allen uitgaan ofzo?]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bonita

    'wat leuks doen. Douchen doe ik wel voor ik gq slapen en dan neem ik gewoon een bad' zwg ik met een glimlach. Zoekend kijk ik de kamer rond naar mijn kleding


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Aileen Megan Lockwood

    'Dat is echt heel erg lief van je en ik heb ook heel veel geluk met jou' zegt ik. Een glimlach verschijnt rond mijn lippen waarna ik een kusje op zijn lippen geef, en mijn hoofd tegen zijn schouder leg.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    Ik glimlach en trek er wat dichter tegen me aan. Ik geef er een kusje en kijk even kort om me heen en dan weer naar haar.

    Jayden Mason Howard

    'Is goed' zeg ik haar en ik sta op. Ik ruim snel even wat op en pak haar kleding. Snel kijk ik even om me heen voor haar bh en zie hem op mijn skateboard liggen. Ik pak hem op en geef alles aan Bonita.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Summer Melody Night

    Ik schiet in de lach door zijn reactie en kijk hem eventjes aan.
    "You're crazy" zeg ik met zo'n zelfde grijns op mijn gezicht.

    Aileen Megan Lockwood

    Mijn blik gaat even naar het riviertje,maar gaat al snel weer naar hem terwijl er nog steeds een glimlach rond mijn lippen speelt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita

    'dank je' zeg ik. Snel en voorzichtig kleed ik me aan.'hmm waar gaan we heen' zeg ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Brady Wright
    'Yeah, I know,' zeg ik tegen haar en ik geef haar een kusje, de attractie komt uiteindelijk tot stilstand en een beetje wankelend stap ik eruit.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.