• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.





    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    topic 8

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:32 ]

    Bonita
    Luid kreunend sla ik mijn benen om zijn middel. hij maakt me gek. ik bol mijn rug als ik bijna kom. 'ik kom zo' kreun ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer Melody Night

    Ik kijk van Brady naar het meisje met haar iets te lieve glimlach en knik dan uiteindelijk. "Ik zie je zo dan wel weer" zeg ik en loop de winkel weer de winkel rond opzoek naar de laatste spullen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Kom loop maar even mee, dan weet ik gelijk welke maat je wilt hebben.'
    'Gewoon voor een accoustische gitaar,' zeg ik, 'en het merk en zo,' zegt ze er nog achterna. Ik zucht diep en loop achter haar aan.
    'We hebben deze en deze,' zegt ze en ze gaat naast me staan om ze te laten zien, wat mij betreft iets té dicht bij.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    Ik reken alles af als ik alles heb gevonden wat nodig is. Gezien ik toch moet wacht vraag ik een pen aan de verkoopster, haal het blaadje met het liedje uit mijn zak en schrijf snel een paar dingen op de achterkant op.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Ik neem die,' zeg ik snel, maar als ik weg wil lopen pakt ze mijn hand vast.
    'Weet je je bent behoorlijk knap,' slijmt ze.
    'Uh, dank je, maar ik moet...' op dat moment drukt ze haar lippen op de mijne, snel duw ik haar weg.
    'Ik ga nu weg,' zeg ik boos en ik duw haar ruw aan de kant en loop weg.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jayy
    ik knik en bestel. Daatna loop ik weer naar Aileen en geef der een beker. Ik neem wat grote slokken uit mijn eigen beker. Ik ga aan een taffeltje zitten en wacht tot ze ook komt zitten.

    Summer Melody Night

    Een glimlach speelt rond mijn lippen als de laatste woorden van het lied weer op papier staan. "Bedankt voor alle hulp en dat het weer een beetje klopt" zeg ik met een dankbare glimlach tegen de verkoopster. "Graag gedaan en ik hoop echt dat je er wat mee kan" zegt ze. Ik knik en stop het blaadje in een van de tassen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Dit graag,' zeg ik en ik leg de capo hardhandig op de toonbank, snel reken ik af. In mijn ooghoek zie ik dat rare wijf weer aankomen.
    'Alsjeblieft,' zegt de verkoopster, ze geeft me een tasje.
    'Kom laten we gaan,' zeg ik tegen Summer.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aileen Megan Lockwood

    "Dankjewel" zeg ik glimlachend waarna ik de beker aanpak, een slok neem en ook aan het tafeltje ga zitten waar hij ging zitten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayden Mason Howard

    Ik begin sneller in haar te stoten terwijl ik haar lepel blijf likken. Ik stoot dieper denkend dat ze zo op har hoogtepunt komt. Ik laat lanzaam haar tepel los en bijt zacht in haar oorlel.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Summer Melody Night

    Ik knik en dan zeg snel de verkoopster nog gedag.
    "Van waar eigenlijk ineens die haast en dat omgeslagen humeur als ik mag vragen?" vraag ik en loop rustig weer in de uitgang van de winkel terwijl ik hem aankijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita
    Luid kreunend kom ik klaar. door de inspanning hijg ik licht en kijk hem lief aan


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Brady Wright
    'Ik mag dat wijf niet, maar er zitten hier nog wel andere muziek winkels dus laten we daar maar heen gaan,' normaal zou een meisje alleen maar boos worden als ik vertelde dat dat blonde wijf me net zoende, maar aangezien Summer karate doet wil ik een gevecht voorkomen en ja, dat doe ik door de waarheid niet helemaal te vertellen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jayden Mason Howard

    Ik glimlach en ga uit haar. Ik haalde condoom eraf en gooi hem in de prullenbak. Ik leg me naast haar neer en sla een arm om haar heen. Ik hijg nog een beetje na van alle inspanning.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Summer Melody Night

    Ik stop met lopen."Nu graag de hele waarheid aangezien ik je langer en beter ken dan vandaag dus nu wel doorheb dat het niet alles is", Ik kijk hem aan "Ik beloof dat ik niet boos word dat word ik alleen als je het niet verteld en er via iemand anders achter moet komen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer