• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.





    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    topic 8

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:32 ]

    Aileen Megan Lockwood

    "Lijkt me een goed plan" zeg ik glimlachend zonder mijn blik af te wenden. "En aan jou de keus om te zeggen wat" voeg ik er nog aantoe.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    ik kijk haar aan en knik. ' we kunnen ook wat bij starbucks gaan dribken, als je dorst heb?' stel ik voor en blijf haar nog steeds aankijken. Ik glimlach en geef er een kusje. Ik laat haar los maar blijf er wel aankijken.

    Aileen Megan Lockwood

    Ik knik. "Dat lijkt me eigenlijk best wel een goed plan" zeg ik terwijl ik hem glimlachend en nog steeds een beetje sprakeloos aankijk. Even kijk ik rond, maar richt al snel weer mijn aandacht op hem.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    Ik knik en pak haar hand om er mee te trekken. Na een minuut staan we al voor starbucks en ik glimlach. Ik stap naar binnen en kijk er aan. 'Wat wil je?'vraag ik aan haar en bedenk zelf ook even wat ik wil.

    Aileen Megan Lockwood

    Ik loop mee naar de starbucks en voor je iets kon zeggen waren we er al.
    Ik kijk hem aan als hij vraag wat ik wil. "Verras me maar" zeg ik glimlachend als ik niet kan kiezen en kijk erna even rond.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    Ik open de deur van de muziek winkel voor Summer, 'na u,' grijns ik en ik laat haar binnen. Mijn oog valt gelijk op een knal blauwe gitaar.
    'wow, zie al die vel gekleurde gitaren hier.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    Ik loop naar binnen en kijk even rond tot mijn blik ook op de gitaren valt. "Dankje en je haalt me de woorden uit de mond" zeg ik grijnzend. "Hier is inderdaad geen ander woord voor"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    Ik loop met grote ogen de mega muziek winkel rond, 'ik zou hier de hele dag wel kunnen blijven en alle gitaren uit proberen,' zeg ik, ik blijf staan bij een paar gitaar en laat mijn hand over een van de gitaren glijden.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    Een grijns speelt rond mijn lippen en loop de winkel rond. "Ik geloof dat je wel langer dan een dag nodig hebt ook, maar ik geef je inderdaad gelijk".
    Mijn aandacht wordt getrokken naar het bladmuziek iets verder op en loop ernaartoe. "Het was een goede keus om hier naartoe te gaan"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Ja inderdaad,' op dat moment komt er een blond meisje naar me toe gelopen, ze lijkt even oud als ik ben.
    'Kan ik U helpen?' vraagt ze flirterig met een knipoog, 'Uhm, waar liggen de capo's?' vraag ik een beetje van mijn stuk gebracht.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jayden Mason Howard

    Ik grijns en stoot dieper. Ik sluit mijn ogen en houd em stevig op mijn armen. Ik zoen haar weer en bijt zacht op haar onderlip om zo toegan te vragen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    Luid kreun ik zijn naam. als hij om toegang vraagt open ik kreunend zijn mond. op zijn ritme beweeg ik mee waardoor ik nog meer genot voel


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer Melody Night

    Met het bladmuziek in mijn handen loop ik terug naar Brady en tik hem zachtjes op zijn schouder. Mijn blik word even naar het blonde meisje getrokken, maar richt me dan met een vragende blik op Brady. De blik in haar ogen komt me namelijk veels te bekend voor.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayden Mason Howard

    Ik speel een vurig liefdes spel met haar tong en stoot harder door. Ik stop de zoen en zet mijn mond om haar tepel. Ik voel hem meteen kei hard worden.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brady Wright
    Ik haal mijn schouders op, het meisje begint weer te praten.
    'Kom maar even mee ze liggen achter in het magazijn,' zegt ze met een iets te lieve glimlach, 'uhm, kan je er niet gewoon een pakken?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.