• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.





    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    topic 8

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:32 ]

    Bonita
    glimlachend kijk ik hem aan.'het was weer perfect' zeg ik lief en geef hem een kus


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Brady Wright
    'Die bitch dacht dat ze me gewoon even kon zoenen!' roep ik boos, 'ze liep de hele tijd te flirten en dan zoent ze me in een keer,' zeg ik, ik zou het toch wel moeten vertellen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jayy
    'Geen dank' glimlach ik en neem nog een grote slok. 'wil je hierna terug?' vraag ik aan haar en kijk even om me heen. Daarna pak ik mijn mobiel en kijk hoe laat het is, half drie.

    Summer Melody Night

    Ik haal een keer diep adem en kijk hem "Jij kalmeert eerst voor er straks nog wat gebeurd of iets verkeerd word gezegd" zeg ik en denk over wat ikzelf hier over moet zeggen.

    Aileen Megan Lockwood

    Ik kijk hem aan en knik als antwoord op zijn vraag. "Tenzij je nog ergens naartoe wilde" voeg ik er nog aantoe en drink nog wat.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Ohja, ik kalmeer, dat gaat me dus zo niet lukken en ja hoor daar komt ze weer,' het blonde meisje komt uit de winkel gelopen, 'sorry is hier een probleem?' vraagt ze poeslief, urgh shut up, zeg ik in gedachten.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    "Nu moet je dus echt even je mond houden en wegwezen, want die lieve praatje van jou die gelooft dus echt helemaal niemand op dit moment en het probleem dat weet je ook heel erg goed" zeg ik tegen het meisje en richt me erna op Brady. "Zullen we gaan?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    'nee hoor' zeg ik en drink nog wat uit mijn beker. 'gaan we dan zo vast?' vraag ik en haal mijn hand door minn haar. Ik glimlach even en.kijk er vragend aan.

    Brady Wright
    'Graag,' zeg ik.
    'Ah toe nou, ga met me mee uit?' smeekt het meisje.
    'Serieus, wát is jou probleem? Ik heb een vriendin en die mag je niet zo net zoals ik, dus zout gewoon op.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Ik ben even zwemmen, brb]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jayden Mason Howard

    Ik glimlach en kijk haar lief aan. 'Ik ga even douchen' zeg ik en ik sta op. Ik pak mijn kleren en loop naar de douche in een kamertje ernaast. Gelukkig hoefde ik niet in de douches waar iedereen in ging. Dan moest je zo lang wachten.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Summer Melody Night

    "Is logisch nadenken nu echt zo moeilijk en ga alsjeblieft gewoon weg" zeg ik tegen het meisje en kijk erna naar Brady. ""Kom dan gaan we voor er straks echt problemen ontstaan doordat dit uit de hand loopt" zeg ik.

    Aileen Megan Lockwood

    Ik drink nog wat en kijk hem dan aan.
    "Oke dan gaan we gewoon naar de camping toe" zeg ik glimlachend en knik dan. "Is goed laten we zo maar gaan"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita
    'is goed love' zeg ik lief. rustig ga ik op mijn zij liggen en sluit mijn ogen. luisterend naar de geluiden denk ik na


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Brady Wright
    Het meisje negeert Summer en zegt, 'wat is mijn probleem? Wat is jou probleem? Eerst zoen je me en nu wil je niks meer met me te maken hebben, dan ben ik raar?
    'You got to be kidding me?!'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jayden Mason Howard

    Ik stapte onder de douche en liet het warme water over mijn lichaam stromen. Ik pakte mijn douchegel en zeepte mezelfs in. Ik kiet het water het afspoelen en stapte daarna onder de douche vandaan. Ik pajte een handdoek en droogde mezelf af. Ik kleedde me aan en wierp een blik op de klok. Half drie. Ik schudde mijn haar even en liep toen weer naar Bonita. Ze lach met haar rug naar me toe en ik drukte een kusje op haar slaap.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Summer Melody Night


    Ik haal een keer diep adem en hou de tasjes in mijn hand nog steviger vast om te voorkomen dat er straks echt wat fout zou gaan. "Fijn dat jezelf als antwoord geef op al je vragen dan hoeven wij dat tenminste niet meer te doen en nu vragen je we je nog een keer aardig om te vertekken"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer