• Ik ben lid van een datingsite en nu had ik contact met een heel leuk meisje(dacht ik)wij vet lang gepraat totdat ze opeens mijn foto zag en ineens blockte ze mij. Nu weet ik niet of ik door moet gaan met daten Ik wil het wel maar straks krijg ik weer een teleurstelling te verwerken. Of ligt het aan mijn foto is hier iemand die goed is in foto;s en mij de goede foto kan uitkiezen voor een datingsite.


    Mijn geheim is geheim

    Britsanity schreef:
    Weetje, als jij ermee wilt door gaan moet je dat gewoon doen.
    Mensen die je ineens laten vallen, zijn jou ook niet waard. :Y)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    MartyrArt schreef:
    (...)

    No shit sherlock.

    @Disneyland: Gewoon doen waar je, je goed bij voelt. Je kan ook een date scoren zonder lid te zijn van dergelijke sites. ^^


    Sommige van ons proberen het op een aardige manier over te brengen. Ik denk niet dat jij het leuk zou vinden als ik "you're ugly, nobody wants you" zou reageren in je topic? Stop met sarcastisch zijn, je bent niet grappig.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Sommige van ons proberen het op een aardige manier over te brengen. Ik denk niet dat jij het leuk zou vinden als ik "you're ugly, nobody wants you" zou reageren in je topic? Stop met sarcastisch zijn, je bent niet grappig.


    Nope. Het was obvious. Je hoeft het hem er niet in te wrijven, ik neem aan dat ie het zelf ook wel door had. (":
    Daarbij weet ik niet of ie lelijk is, ik ging er van uit dat het haar mening was. Logisch beredeneren enzo.


    Numbers.

    MartyrArt schreef:
    (...)

    Nope. Het was obvious. Je hoeft het hem er niet in te wrijven, ik neem aan dat ie het zelf ook wel door had. (":
    Daarbij weet ik niet of ie lelijk is, ik ging er van uit dat het haar mening was. Logisch beredeneren enzo.


    Ya know what, ik heb geen zin om "drama" te beginnen omdat die gast zich dan nog slechter gaat voelen. Ik heb al verteld dat je niet grappig was, is enough. Half vijf is niet echt een goed moment om ruzie te maken.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ya know what, ik heb geen zin om "drama" te beginnen omdat die gast zich dan nog slechter gaat voelen. Ik heb al verteld dat je niet grappig was, is enough. Half vijf is niet echt een goed moment om ruzie te maken.


    Nee, ik leg je uit dat ik niet grappig probeer te zijn. Ik maak geen ruzie. Dus om nog even duidelijker te zijn: Ik heb het over het feit dat, dat meisje hem blockt nadat ze zijn foto ziet. Dat zal waarschijnlijk zijn omdat zij hem niet knap vindt. Dat kan elke idiooit verzinnen. Dus hoef je dat hier niet nog eens neer te zetten, clear?
    Ik stop nu met spammen. Dan kun jij verder gaan met mensen niet grappig en dramatisch noemen.


    Numbers.

    MartyrArt schreef:
    (...)

    Nee, ik leg je uit dat ik niet grappig probeer te zijn. Ik maak geen ruzie. Dus om nog even duidelijker te zijn: Ik heb het over het feit dat, dat meisje hem blockt nadat ze zijn foto ziet. Dat zal waarschijnlijk zijn omdat zij hem niet knap vindt. Dat kan elke idiooit verzinnen. Dus hoef je dat hier niet nog eens neer te zetten, clear?
    Ik stop nu met spammen. Dan kun jij verder gaan met mensen niet grappig en dramatisch noemen.


    Lol, you're so not worth my time.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.