• Ja! Ik ben in de Harry Potter studio's geweest, net buiten London! En waaaaaaaauw.

    De bus waar we mee gingen:
    klik
    En terwijl je wachtte kreeg je een filmpje te zien met Emma, Rupert en Daniel over hun het vonden, en je stond in een hal met foto's van alle acteurs en met Joanne -ofcourse- en quotes, en de vliegende auto hing er. En daarna gingen er van die massieve deuren open, stond je ineens de Great Hall.
    kikl
    Alle attributen en kostuums waren er, en ook de lokalen, Dumbledore's office, het huis van de Weasleys etc waren intact gelaten. En als je dan naar buiten ging kwam je bij de dubbeldekker (all destinations bus), de vliegende auto nog eens, het graf van Tom Riddle's vader, twee keer het huis van de Duffelingen, Hagrid's moter uit, en je kon er butterbeer kopen.
    klik
    En Hogsmeade was er ook! asdfghj. Denk je dat gehad te hebben kom je bij het creature department, loop je de hoek om door een ruimte vol toverstokken -voor iedereen die aan de film meegewerkt heeft éen- en dan...'don't pinch me pleaaase.'

    Hogwarts.

    Meer foto's zijn te vinden in de map vacance op facebook, maar daar zitten natuurlijk ook andere foto's bij in!

    Dus wie is er ook geweest?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Heel tof allemaal, maar ik kan al de foto's niet zien.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Heel tof allemaal, maar ik kan al de foto's niet zien.


    Echt niet? ;o ik wel..


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Tempesta schreef:
    Heel tof allemaal, maar ik kan al de foto's niet zien.


    Deep inside, I've never felt alive

    'De opgevraagde pagina kan nu niet worden weergegeven. Dit kan tijdelijk zijn, de link kan ook verwijderd zijn of je hebt geen toelating tot deze pagina.' Volgens mij heb je de foto's niet zichtbaar gemaakt voor iedereen.


    Ex astris, sciencia

    Tempesta schreef:
    Heel tof allemaal, maar ik kan al de foto's niet zien.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eigenlijk ben ik nu stikjaloers. Ik wil ook! :9~


    Chaos is a ladder.

    Ik ben zooooooooooo jaloers.

    Wat ben ik jaloers op dit moment...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Strider schreef:
    Ik ben zooooooooooo jaloers.

    Klinkt leuk ook al heb ik er totaal geen verstand van :$.
    Ik ben naar dat kasteel van de eerste film geweest en dat viel echt tegen. In de film is het een hele hoge muur, maar ik denk dat hij in het echt maar een verdieping hoog was.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dai5y schreef:
    Klinkt leuk ook al heb ik er totaal geen verstand van :$.
    Ik ben naar dat kasteel van de eerste film geweest en dat viel echt tegen. In de film is het een hele hoge muur, maar ik denk dat hij in het echt maar een verdieping hoog was.

    Komt door het perspectief waarmee ze filmen. De gigantische deur van Hogwarts is in het echt ook stukke kleiner, zei iemand. :'D.

    TS; ik zie je foto's niet D: Ik ga waarschijnlijk aan het einde van het jaar \o/


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Frodo schreef:
    Wat ben ik jaloers op dit moment...


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Ik wil dr ook heen :c, maar je moet van te voren reserveren of niet? Oh en ik kan de foto's niet zien.

    Tempesta schreef:
    Heel tof allemaal, maar ik kan al de foto's niet zien.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Om de foto's te laten zien moet je de privacy instellingen van de foto's op Publiek/Public zetten. Maar ik ben echt jaloers!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.