• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    topic 6

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 21:42 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik leg mijn hoofd op Ian's borst en denk na. 'Wat zou ik als eerst doen als we hier uit zijn? Die is makkelijk, ik heb je al een belofte gedaan dat ik met je mee zou gaan naar Canada, dus ik denk dat het is of nee, eerst ren ik hard naar buiten en schreeuw dan "Ik ben vrij!".' zeg ik dan lachend en duk mijn lippen op de zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Een kleine grijns verschijnt op Eleadora's gezicht als een zacht geluidje Julio zijn mond verlaat, overduidelijk dat hij hem tegen wou houden, wat mislukte. Even zette Eleadora haar tanden plagerig in zijn tepel, terwijl ze hem even aankeek, en weer verder ging met het spoor van kusjes. Steeds verder dwaalden ze af naar beneden, zo ver dat de donshaartjes rondom zijn navel haar lippen al aan het kietelen waren. Eleadora stopte echter net boven de rand van Julio zijn broek, waarna ze zich weer een weg omhoog kusten, terwijl haar handen over zijn rug streelden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ian Silvas

    Ik lach en reageer dan op de kus op mijn lippen. Ik sla mijn armen om haar heen en trek haar boven op me. Mijn lichaam is het daar niet helemaal mee eens, want pijnsteken gaan door me heen, maar ik negeer ze. Ik kus haar vurig terug en vraag gelijk op toestemming, waarna ik speels op haar lip bijt. Ik ga met een hand door haar haar, terwijl ik mijn andere arm om haar heen heb geslagen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Langzaam open ik mijn mond en voel al meteen Ian's tong mijn mond verkennen en alweer krijg ik dezelfde kriebels in mijn buik als toen straks. Ik ga een beetje van Ian af zodat ik niet met mijn volle gewicht op Ian lig, want ik weet dat hij nog last heeft van zijn rug, alleen hij wil het niet toegeven. Ik laat mijn handen weer over zijn borst glijden en sluit genietend mijn ogen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik laat onze tongen met elkaar spelen en voel een heerlijk gevoel door me heen gaan. Naomi is mijn meisje en dat voelt heerlijk. Niemand kan en mag haar aanraken, zoals ik mag. Ik sla nu beidde armen om haar heen en laat ze over haar rug glijden. Ik druk haar dichter tegen me aan en geniet van dit moment, zoals ik altijd doe met haar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julio Martinéz
    ,,Eleadora..,, Murmel ik. Ze is echt bezig me gek te maken. Zodra ze weer boven is druk ik mijn lippen op de hare, als een behoefte. Mijn handen gaan weer over dezelfde plaatsen als net, maar verder doe ik niks. Dat zou een stap verder zijn en daarmee kijk ik uit. Ook nu al. Ze moet ook geen dingen gaan doen om mij.. een soort van mijn zin te geven. Ik ben zo ook allang.. tevreden..

    [Hoe moest ik da nou weer zeggen? Het is niet zijn "zin", maar wat dan..?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    Ik glimlach tegen zijn lippen en voel zijn stevige armen om me heen. Dan laat ik weer mijn handen onder zijn shirt glijden en streel zijn lichaam, ik kon er gewoon niet van af blijven. Ik haal mijn lippen even van de zijne en druk mijn lippen dan in zijn nek en geef er allemaal kusjes en bij sommige zuig ik er kort aan, zodat er een licht blauw/paars vlekje ontstaat en ga dan via zijn kaak terug naar zijn mond en druk mijn lippen daar weer op.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grinnik. 'Naomi, we waren met....' Mijn zin word gesmoord doordat ze haar lippen weer op de mijne plaatst. Ik kus haar gretig terug en plaats dan mijn lippen in haar nek en zet daar ook een paar zuigzoenen neer. Ik glimlach tegen haar huid aan. 'We waren met een vragenspel bezig, weet je nog,' fluister ik lachend in haar oor en druk nog een kus op haar slaap. 'Wat is je vraag?' Ik kijk haar aan en veeg een plukje haar uit haar gezicht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Dat weet ik, maar ik kon het niet laten.' zg ik dan lachnd. 'Mijn vraag.' En ik denk na. 'Als je een werldreis zou mogn maken, naar welke landenzou je dan allemaal willen gaan?' vraag ik dan, omdat ik zelf graag een keer de wereld over zou willen reizen en andere culturen zou willen leren kennen en de verschillende landschappen zien.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    "Sí?" mompeld Eleadora tegen zijn lippen aan, terwijl ze haar handen door zijn zachte haar heen laat glijden, en deze even later weer op de huid van zijn schouders liggen. "Te deseo, Julio" fluisterde ze in zijn oor waarna ze zachtjes in zijn oorlelletje beet en haar lippen weer over de huid in zijn nek liet gaan, terwijl ze voorzichtig een van haar eigen handen naar de achterkant van haar bh bracht.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ian Silvas

    Ik glimlach. 'Italië,' grijns ik en kijk haar aan. 'Australië, Amerika, maar daar ben ik al redelijk vaak geweest. Zuid- Amerika, Argentinië of iets. Zuid- Afrika, Thailand en nou ja... Eigenlijk maakt het me niet zoveel uit. De meeste landen lijken me wel mooi.' Ik kijk haar aan. 'En jij?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Het liefst alles.' zeg ik dan lachend. 'Ik wil al heel lang meer van de wereld zien, meer van andere culturen leren, , andere landschappen bekijken, weten hoe mensen daar leven.' zeg ik dan lachend. 'Ik weet niet waarom maar ik ben altijd niewsgierg geweest naar de rest van de wereld.' zeg ik dan en kijk hem aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik knik. 'Ja, lijkt mij ook leuk. Alleen heb ik nooit dat geld ervoor,' zucht ik weer. Ik kijk haar aan en druk een kus op haar lippen. 'Maar het is interessant ja.' Ik glimlach en sla mijn arm om haar schouders, terwijl ik haar arm streel met mijn vingertoppen. 'Jij bent weer.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Het is niet echt een vraag dat ik iets van je teweten kan komen, maa als ik met je mee ga naar Canada, wat is het eerste wat je me laat zien.' zeg ik dan en kijk Ian lachend aan, ik was gewoon nieuwsgierig.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik denk na. 'Toronto en daarna reizen we door naar het gebied waar Orka's leven.' Ik glimlach en geef haar een kus. 'Dat is echt ongelofelijk om een eerste keer te zien.' Ik grinnik en denk na. 'Nu moet ik weer iets vragen..' Ik bijt nadenkend op mijn lip en zucht. 'Hoe ben je begonnen met dansen? Hoe kwam je erbij om daar aan te beginnen, zeg maar.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne