• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    topic 6

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 21:42 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Spijt om dit, nooit, ik zou willen dat het verder was gegaan, eerlijk gezegd.' zeg ik dan toch eerlijk. 'Ik moest alleen aan iets anders denken.' zeg ik da met een zucht en weer een traan verlaat mijn oog maar je ziet het nietdoor het water.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Gelukkig. Maar als we verder gaan...' Ik zwijg en geef haar een kus. 'Waar dacht je aan?' Ik zie dat ze op het punt van huilen staat. Ik kijk haar aan en trek haar dichter tegen me aan. Ik laat mijn hoofd op haar hoofd rusten en druk een kusje op haar kruin.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Als je het echt wil weten, ik dacht aan wat die mannen met me gedaan hadden, zij, zij hadden ook niks gebruikt en het waren er meerdere als 1 dus wat nou als, als, je weet wel, ik verafschuw het.' zeg ik dan toch snikkend. 'Ik was nog maagd en door hun, hun hebben iets afgenomen van me en misschien geven ze er ook nog iets voor terug, stel je voor afschuwelijk, ik ben daar nog te jong voor!' zeg ik dan bijna schreeuwend, hoe konden ze dat hier doen en was op het moment maar een iemand waarmee ik het wou doen en dat was Ian en zelfs dat was onmogelijk.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik voel een brok in mijn keek. 'Naomi ik zal je steunen, wat er ook gebeurd. Als... Als je zwanger bent Zal ik je helpen. Ik zal je steunen wat er ook gebeurd en ik wil dat je dat weet.' Ik kijk haar aan. 'En als je... Stel je bent het dan zal ik je keuzes accepteren en ik zal je helpen. Ook met het opvoeden ervan. Ik laat je dit niet alleen doen.' Ik kijk haar aan en geef haar een kus. Ik sla mijn armen om haar heen en wrijf troostend over haar rug.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Nee, ik zou dat ding nooit houden, afschuwelijk en denk je echt dat ze dat toestaan, ik verafschuw het zoals ik al zei en als het al zo is dan is het van een van die smeerlappen hier, gadver, ik moet er niet aan denken.' zeg ik dan haast woedend Hoe konden ze dit doen, ik had hier nog helemaal niet over nagedacht. 'Ik ben pas 15, waarom gebeurd dit allemaal met me.' zeg ik dan en laat me langs de muur naar beneden glijden.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik draai de kraan uit en kijk snel of er niemand is. Dan pak ik 2 droge handdoeken en wikkel er eentje om Naomi heen. Zelf knoop ik hem om mijn middel. Ik laat haar staan en maak de handdoek om haar heen vast. Ik sla mijn armen om haar heen. 'Ik weet niet waarom het gebeurd, maar ik laat het niet nog is gebeuren.' ik geef haar een kus op haar voorhoofd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Dankje. En sorry, het moest er allemaal even uit.' zeg ik dan toch en kijk naar de grond. 'Waarschijnlijk is er toch niks aan de hand, anders was ik wel misselijk ofzo.' zeg ik dantoch aarzelend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik knik, maar weet dat dat niet zo snel gaat.' ik bijt op mijn lip en kijk haar aan. 'vertel me alles. Als je je niet lekker voelt.... Alles, beloofd?' Ik kijk haar vragend aan en begin haar dan langzaam af te drogen. Ik Geef haar de handdoek en loop dan hokje uit om daar een paar kledingstukken van de grond te pakken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik zucht en sta op en help Ian met het zoeken van kledingstukken, al snel hebben we alles bij elkaar en kleed ik me snel om en loop naar de spiegel en doe mijn haar goed, wat nu wel lukt en ik glimlach weer, als het al zo was dat ik zwanger zou zijn zouden ze wel zorgen dat het weggehaald zou worden, wat konden ze nou met een danser die zwanger is, niets. Ik glimlach weer blij en loop naar Ian toe die nog bezig is met zijn kleren. Ik kreeg weer het goede gevoel van toen straks, er zou niks gebeuren en hoeveel kans zou er zijn, maar deze keer was ik zeker van mijn zaak.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 23:21 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kleed me snel aan en ruim alles op dat er geen sporen zijn. Dan kijk ik Naomi aan en geef haar een kus. 'Weet dat je heel veel voor me betekend. Onthoud dat.' ik glimlach en sla mijn arm om haar heen. Ik druk een kus op haar wang en open dan de deur.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik ben weer helemaal vrolijk. 'Ik weet iets wat we kunnen doen.' zeg ik dan lachend tegen Ian. 'Maar dan wil k eerst weten hoe het met je rug gaat.' zeg ik dan serieus. En kijk hem diep in zijn ogen aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Mijn rug is in orde. Wil je freerunnen?' Ik kijk haar grijnzend aan en loop met haar de gang op. 'Ik weet niet of dat zo'n goed idee is. Ik bedoel... We mogen niet buiten de kamer officieel.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik grinnik. 'Je hebt me wel al snel door. En waar zijn regels voor?! Om gebroken te worden, duh, en je lijkt me niet zo'n jongen die zich overal precies aan de regels houd, is het niet?' zeg ik dan lachend en druk een vlug kusje op zijn lippen en begin al naar buiten te lopen.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 23:47 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Naomi wacht.' Ik pak haar pols en kijk haar aan. 'De regels breken is geen probleem, als de straffen niet zo erg waren. We gaan naar de kamer. Daar kan je ook alvast een paar oefeningen doen.' ik trek haar mee terug.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik zucht 'Spelbreker.' zeg ik dan zacht en hoop dat hij het niet gehoord had, Ach, ik zou nog wel eens met Nala wegglippen, die had teminste wel ballen. Ik moest griniken om mijn eigen gedachten en liep verder.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 23:57 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp