• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.





    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~IrishStar




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139412&page=last#3925243

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 22:53 ]

    [Owww, zullen we gewoon doen dat ze bij de fontein aankomen?, maak jij dan maar eerste reactie]

    [ is goed en een reactie komt eraan]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aileen Megan Lockwood

    De fontein komt inzicht en zie ookal snel een een paar bekende zitten. Even werp ik een blik opzij zodat ik Jayy met een twijfelende glimlach aan kan kijken. Hopende dat hij net gelijk had.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    Ik glimlach even naar Aileen. 'Geloof me, ze mogen je gelijk'zeg ik en loop naar de fontein toe. 'Hello!'roep ik vrolijk

    Aileen Megan Lockwood

    Een glimlach speelt rond mijn lippen en knik. "Oke ik geloof je" zeg ik en loop met hem mee naar de fontein. "Hello"

    Summer Melody Night

    "Ik denk dat ze net naar de kermis zijn geweest" zeg ik lachend tegen Brady en kijk dan naar Jayy en Aileen. "Hello" begroet ik ze vrolijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Hey guys, leuke middag gehad, net zoals Jayden en Bonita?' vraag ik met een grijns, ik stoot Jayy even plagerig aan.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jayy
    'Ja hoor was gezellig, en wat is er dan met Jayden en Bonita?'vraag ik lachend en kijk hem nieuwsgierig aan

    Brady Wright
    'Ik weet het niet, maar het was blijkbaar heeel gezellig,' grijns ik en ik geef Jayy een veel betekende blik, 'waar blijven de ander eigenlijk?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    jJayy
    'Oww'zeg ik lachend en maak lachend een kreun geluidje. 'Op die manier gezellig dus'lach ik en kijk even naar Brady. 'En jij en Summer dan?'

    Brady Wright
    'We hebben niks gedaan,' zeg ik onschuldig, 'wat dacht jij, op een bankje!? Midden in een dorp, die is gek,' lach ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jayy
    Ik begin te lachen. 'Ja en van ons dan? wij waren op de kermis en we kennen elkaar een dag. En ik wist niet, misschien hadden jullie daarvoor nog'zeg ik met een wenkbrauw wiebel

    Brady Wright
    'Sorry Jayy, ik moet je teleurstellen, maar Brady heeft honger en wil eten. Dus wie gaat ermee naar die kroeg/bar daar aan de overkant?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jayy
    'Nou ik heb ook honger dus ga mee'zeg ik en kijk naar Aileen. 'Ga je ook mee?'vraag ik aan haar en glimlach even.

    Aileen Megan Lockwood

    Ik wend mijn blik van Summer af zodat ik Jayy met een vragende blik in mijn ogen kan aankijken tot het me duidelijk word wat hij vroeg en knik dan. "Tuurlijk ga ik mee" zeg ik glimlachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    Met z'n allen lopen we richting de bar, 'dames gaan voor,' zeg ik en ik houd de deur voor Summer, Aileen en Bonita open.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.