• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.





    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~IrishStar




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139412&page=last#3925243

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 22:53 ]

    Brady Wright
    'Wat wil jij Summer?' vraag ik, 'en wat willen Jayy en Jayden,' ik schuif mijn kaart naar Summer toe en wacht geduldig af op haar keuze.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aileen Megan Lockwood

    "Misschien moet ik dat maar eens onthouden" zeg ik lachend en kijk naar Jayy. "Mhm, je had blijkbaar dus toch gelijk" zeg ik lachend.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 12:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Even wat te eten pakken en dan zal ik reageren met Summer]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita
    'waarom moeilijk doen als het makkelijk kan' zeg ik lachend. suiker heeft geen goede werking op mij en vooral suikerspinnen. dan krijg je een happy me


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayy
    'ik wil wel frietjes met kip' zeg ik omdat ik dat ergens gehoort had en lekker. Ik glimlach naar Aileen. ' ik heb tovh altijd gelijk' zeg ik lachend.

    Aileen Megan Lockwood

    Ik hoor Summer en Jayy allebei frietjes met kip zeggen. "Daar sluit ik me bij aan" zeg ik lachend en kijk naar Jayy. "Tot nu toe wel iedere keer dus denk dat je wel gelijk hebt"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita
    'ik volg het niet meer tussen jullie 2' zeg ik zuchtend en wijs naar jayy en aileen. ' zullen we ook nog wat te drinken nemen, het is te warm hier' zeg ik terwijl ik me hoofd op de tafel leg


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayy
    'Zi nu heb ik al weer gelijk'lach ik en kijk even naar Bonita. 'Hoe bedoel je?'vraag ik en knik. 'Ik wil er cola bij' zeg ik en kijk daarna weer naar Bonita.

    [ ben over ongeveer 15 minuten terug]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    bonita
    'jullie hebben lol met elkaar en laten ons niet meegenieten. of wel en dat ik er niet bij ben met mijn hoofd' ratel ik. 'uhm doe mij maar een ice tea' ratel ik in vloeiend spaans tegen de ober die erg naar de borsten van de meiden en mij loopt te staren. 'uhm girls ik zeg trek je shirt iets op de ober is een perv'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayy
    'We praten gewoon over gelijk hebben' zeg ik schouderophalend. Ik kijk even op naar de ober, ja hij zat wel erg opvallend te staren. Eigenlijk wil ik er wat van zeggen maar ik blijf gewoon rustig.

    [Owja, Andrew moet ook nog komen, kan iemand hem smse waar die blijft en waar jullie nu zitten dan kan ik hem ook laten komen xd]

    Bonita
    'oow okeey. Ik sms drew wel ff waar we zijn' zeg ik lachend. snel pak ik me iphone uit mijn bh en typ een sms waar we zijn en dat ie snel moet komen. 'damn ik heb honger' heeft der suikerspin al op


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    Ik lees het smsje en loop gauw van de camping af. Ik was weer te laat.. Ik begin te rennen en ben al snel bij waar Bonita me gsmst had. 'Halo'zeg ik als ik ze zie zitten en der naar toe gelopen ben. Mijn blik valt op de ober. 'Nog iets dichterbij gaan dan kan je het wat beter zien'zeg ik in het spaans tegen hem en de man gaat gelijk wat veder en houdt zijn blik strak op zijn notitieblokje gericht. Ik grinnik en ga zitten. 'Doe mij maar een pizza salami en cola' zeg ik tegen die man die gauw knikt.

    Bonita
    'goed gezegd lieve broer van me en waar hing je nou weer is uit. en hoe kan het toch altijd dat je te laat bent' ratel ik druk terwijl ik net nog niet op en neer stuiter. jupp de suiker is weer is gaan werken


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Brady Wright
    'Oh god, not again,' ik verberg mij hoofd snel onder de tafel, 'ik ben er niet,' zeg ik vanonder de tafel, please loop door.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.