• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.





    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~IrishStar




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139412&page=last#3925243

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 22:53 ]

    Andrew
    'Weet ik het, was gewoon nog even bezig'zeg ik en kijk even hoe ze op en neer stuitert. Ik kijk raar naar Brady 'Verstop je je voor mij of zo?'vraag ik lachend.

    Summer Melody Night

    "Dit meen je toch niet" zeg ik als ik zie waar Brady het over heeft. "Hoe weet ze je toch altijd weer te vinden en wanneer dringt het een keer tot haar door dat ze je met rust moet laten?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [xd ff serieus, geen idee waar Brady en Summer het over hebben heheh]

    Bonita

    'als ik bezig ben kom ik wel op tijd en jij niet' zeg ik droog en zit eindelijk weer stil. 'summer zoen brady gewoon en brady doe net alsof jullie elkaar half opeten dan ben je van der af'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    -hahah ik ook niet-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Brady Wright
    'Oh daar is mijn lieve schat,' zegt ze met een zoete stem, 'wat doe je onder de tafel?'
    'Ik eet mijn eten graag onder de tafel,' grom ik.
    'Jullie vinden het vast niet erg als ik er bij komt zitten,' en zonder op antwoord te wachten schuift ze een stoel aan, ik kom boven de tafel uit en bonk met mijn hoofd op de tafel.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [ Er is een meisje die werkte bij de muziekwinkel die Brady probeerde te zoenen en nu achtervolgt ze hem tot hij met haar eruit gaat xd]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Niet probeerde, maar zoende XD]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [ Ook goed XD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Andrew
    Ik kijk even naar Bonita en zucht. 'Komt omdat jij het dan niet afmaakt'zeg ik droog terug en kijk even naar het meisje wie er bij komt zitten. 'Uhhm sorry maar, dat vinden we wel het is namelijk een dag uitgaan voor ons, en die hoeft niet verpest te worden'zeg ik en hoop dat ze weg gaat. Brady vond het blijkbaar niet leuk dat ze er bij zat. 'Wie is dat?'fluister ik naar Summer.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 14:00 ]

    [Aah oke xd]

    Bonita
    'wie zegt dat we jou er bij willen hebben' zeg ik droog. arme arme brady. waarom moest dat meisje nou op hem vallen

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 14:02 ]


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer Melody Night

    "Wanneer dringt het eindelijk een keertje tot je door dat je ons met rust moet laten en dat hij niets met je te maken wilt hebben?" vraag ik met een onschuldige glimlach. "Of is logisch nadenken echt zo moeilijk?"
    Ik kijk naar Andrew "In de muziekwinkel liep ze met Brady te flirten en zoende hem en nu achtervolgt ze hem tot hij met haar uitgaat" fluister ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Kan je alsjeblieft weg gaan, ik haat je. Heb je dat nou nog niet door,' zeg ik met een diepe zucht.
    'Vooruit, ik spreek je nog wel,' zegt ze ze drukt een kusje op mijn wang en loopt weg.
    'What!? Ik wil je niet nog een keer zien!' ik zucht en laat me op de tafel vallen.
    'Help,' mompel ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [dit klopt niet meer....]