• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.





    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~IrishStar




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139412&page=last#3925243

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 22:53 ]

    Jayden Mason Howard

    Ik grijns en loop de kermis op. 'Zullen we eerst wat lekker halen en daarna naar de fontijn gaan?' graag ik haar.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    'hmm klinkt goed maar wel een suikerspin' zeg ik glimlachend. boos kijk ik naar een paar meisjes die naar hem aan het staren zijn naar hem. handsoff he is mine


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    'Oke' zeg ik dan en ik kijk naar een paar meisjes die me aan staren. Ik grijns en voel aan Bonita dat ze het niet leuk vind. 'Jaloers?' vraag ik haar grijnzend en ik zet haar een neer bij de suikerspin kraam. '2 graag' zeg ik en ik betaal haar. Ik geef er een aan Bonita en ik zet haar weer op zijn rug.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    'hmm een beetje. ik wil je gewoon niet delen en zo weten ze gewoon dat je bezet bent' zeg ik met me ogen rollend en eet wat van me suikerspin.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    'Oke dan' zeg ik en ik zie de fontijn al. Ik loop er verder naar toe en zet haar op de rand. 'Hey' zeg ik tegen Summer en Bradu die er al zaten. Ik trek even mij shirt goed en stroop dan de mouwen van de blouse die ik er overheen aan heb op. Ik pluk van mijn suikerspin en stop dat in mijn mond.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    'heey summer, brady' zeg ik vrolijk en eet van mijn suiker spin. 'love kom is' zuxht ik en doe zijn blouse netjes


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer Melody Night

    Ik kijk om als we door twee bekende stemmen worden begroet. "Hello" begroet ik ze vrolijk en een glimlach speelt opnieuw weer rond mijn lippen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayden Mason Howard

    Ik grinnik en zet me naast haar neer. 'En hoe gat het met jullie? Leuke dag gehad?' vraag ik geïntreseerd en ik eet weer van mijn suikerspin.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita

    'hoe is het sum. Zullen we zo in het reuzenrad gaan anders' ratel ik. Als ik een paar jongens zie gluren druk ik me lippen op die van jayden


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer Melody Night

    "Deze dag was leuk op een paar kleine dingen na en met mij gaat alles goed" zeg ik vrolijk en kijk heel even rond en richt mijn aandacht dan weer op de rest. "Tuurlijk lijk me leuk alleen is het nog even wachten op de andere, maar hoe was hoe was jullie dag en hoe gaat het met jullie?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita

    ' onze dag was speciaal' zeg ik en barst daarna in lachen uit. Ja heel speciaal xD


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    Ik schiet in de lach en stop snel wat suikerspin on mijn mond. Ik grijns even en eet dan snel verder aan mijn suikerspin. Akward...

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 22:33 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brady Wright
    'Omg, waar hebben jullie die suikerspinnen vandaan? Ik heb zo'n honger,' zeg ik als ik de grote suikerspinnen van Bonita en Jayden zie.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [@bonita, je moet je wel aan regels houden, twee regels schrijven, elke keer]

    [Trouwens waar moet ik nog op reageren?}

    [Geen idee ^^]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer