• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 16:56 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik zie al snel dat ze minder haar best doet, omdat ik al gestraft ben en daarom niet op mijn best kan dansen. 'Je had dat niet moeten doen, je verdient dit niet.' zeg ik dan zuchtend en geef haar een medelevende blik. 'En ik zal het Sam vertellen.' zeg ik dan en geef haar nog een blik en loop dan de danszaal uit en loop meteen naar de slaapzaal en loop dan naar Sams' bed toe.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amor8 schreef:
    [Oke. Ehmm.. doen we dat de mannen echt zo wraakzuchtig zijn, of dat een of ander iemand ze dwingt?]


    [ik stem voor dwingen x'D dus dat de mannen het moeten. En niet wraakzuchtig zijn]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Een kleine grijns sierd Eleadora haar lippen terwijl ze door zijn haar streek en hem aankeek. "Ik ben aan de pil...dus dat geeft niets." Eleadora drukte haar lippen weer tegen die van Julio terwijl een kreun aan haar lippen ontsnapten en ze hem dichter tegen zich aantrok en haar nagels in zijn rug zetten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Sam Jason Night
    Ik lig op mijn bed en dan hoor ik voetstappen ernaast. Ik open mijn ogen n kijk op naar een meisje. Volgens mij heet ze Naomi. Ik zie dat Leslie nog niet terug is. Ach ja. 'Kan ik je ergens mee helpen?' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik zucht. 'Nee, maar ik moest even van lesie zeggen dat ze wat later komt.' zeg ik dan en slik. Moest ik hem vertellen over het straffen, ik zal het toch maar doen. 'We moesten net een danswedstrijd doen en de verliezer krijgt strafen, alleen ik kon niet op mijn best dansen door mijn verwondingen en toen heeft Leslie extra minder haar best gedaan zodat zij de straffen krijgt en daarom is ze er nu niet.' leg ik dan toch het verhaal uit en kijk hem dan aan terwijl ik nog steeds naast zijn bed sta.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik knik als ze zegt dat Leslie iets later is. 'Oke, dan zie ik haar vanzelf wel.' en ik glimlach even naar haar. Dan vertelt ze verder, de reden waarom Leslie later is. Ik kijk haar verbaasd aan. 'Heeft ze dat serieus gedaan?' en ik kijk haar aan. 'Les wat doe je toch allemaal,' mompel ik dan. Wil ze dood ofzo? 'Da is eh.. Aardig van haar.' en ik sta op uit mijn bed. En ik wrijf even in mijn ogen, de slaap eruit. 'En nu?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    'Aardig van haar? Dat is het meest onozele wat ze kon doen.' zeg ik dan zuchtend. Ze hadden beter mij kunnen pakken, ik was toch al gewond. Ik zucht. 'Ik wou dat we wat kunnen doen, maar het gaat niet, ze zijn met teveel hier, als wij komen roepen ze de andere.' zeg ik dan en ga met mijn handen door mijn lange haaren. 'Wat wil jij dan doen?' en kijk hem vragend aan.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 20:10 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marcell/Man
    En daar gaan we weer.. Ik klem mijn kaken op elkaar en grijp de arm van de danseres/Leslie vast. Omdat ik wel moet knijp ik haar arm bijna fijn als ik en mijn collega waarvan ik zijn naam niet weet haar naar de martelkamer sleuren, op de tafel leggen, haar armen en benen spreiden, vastmaken met de leren riemen, waarvan er ook een redelijk losjes om haar hals zit zodat ze niet op kan kijken, het daarvoor bestemde apparaat pakken, stroom aansluiten en sterkte instellen. Dan loopt Boyd zacht de kamer uit en is het aan mij om haar te martelen. Met hetzelfde emotieloze gezicht als hoe ik al jaren rondloop leg ik het apparaat op haar onderbeen en laat de stroom door haar lichaam stromen.

    Julio Martinéz
    De pil.. "Dat wist ik niet" Zeg ik, waarna ik een klein geluidje uitstoot als haar nagels op mijn rug terecht komen. Pijnlijk. Maar na de steek van pijn is het weer genot, omdat ze zo dichtbij is.. Ik druk mijn lippen overtuigd op de hare en beweeg me dan iets, waarna ik heel zacht, twijfelend, dichterbij 'haar' kom. En dit keer niet met mijn handen of mond, zoals toen ik haar onderbuik kusjes gaf.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Een zacht en klein geluidje verliet Eleadora haar mond toen Julio zich dichterbij bracht. Steviger klemden ze haar benen rond zijn middel terwijl ze haar nagels dieper plaatsten, en met een hand door zijn haar wreef. Wat wilde hij...dat ze smeekte? Eleadora trok haar lippen terug terwijl ze haar ogen sloot en haar hoofd in haar nek plaatsten. "Julio" reunde ze zachtjes, terwijl ze op haar onderlip beet en haar lippen uiteindelijk terug bracht op de zijne.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Leslie Day
    Ik glimlach nog even mistroostig naar Naomi voordat ze vertrekt. Dan word ik bij mijn arm gegrepen. En ik word met een erg stevige greep vast gehouden. Ik word meegesleurd. Ze kunnen ook gewoon zéggen dat ik erheen moet lopen. Dan word ik op een tafel gelegd. Voordat ik ook maar kon tegenstribbelen werden mijn armen en benen gespreid vastgebonden. Het enige wat ik zo erg hoop is dat ik niet verkracht wordt. Ook om mijn hals wordt een riempje vastgemaakt. Zodra ik mijn hoofd probeer op te tillen houd het riempje me tegen. Ik sluit elke angstige emotie van me af. Dan voel ik ineens stroom bij mijn onder been. Ik begin te trillen met mijn been. En een traan glijdt over mijn wang. En zachtjes jammer ik even. Sluit de pijn buiten. Doe het Leslie. 'Goh, wat een straf,' mompel ik brutaal. Leslie houd gewoon je kop dicht. Maar dat kan ik niet. 'Wauw, een beetje stroom.' de stroom staat nog steeds op mijn been. En het doet wel pijn. Maar ik kan niet niks zeggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    Nog één keer bied ik Eleadora de keus, geef ik haar de kans om nog één keer te overdenken of ze het wel zeker weet. Ik wéét hoeveel effect een verkrachting op iemand kan hebben.. al zou ik het wel een grote afknapper vinden als ik nú zou moeten stoppen. Ik zoen haar even terug, laat de vraag op mijn lippen liggen, en kijk haar dan vragend aan. Héél zeker?


    Stop acting normal. It gets bored.

    Marcell/Man
    "Ook nog een grote mond?" Zeg ik, waarna ik met onmerkbare tegenzin meer stroom door het apparaat laat stromen. Ik kijk haar met een hard, emotieloos gezicht aan en probeer het moment niet op een film te laten lijken, dus zonder gemeen, sadistisch lachje.


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Je moet ook nog reageren op Naomi ;)}


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora keek in de bruine ogen van Julio, die haar aankeek met een vragende blik, waarop ze als antwoord haar lippen tegen de zijne drukten. "Heel zeker" mompelden ze tegen zijn lippen, terwijl ze haar handen door zijn haar liet gaan. Eleadora trok haar lippen terug terwijl ze haar voorhoofd tegen de zijne plaatsten ,haar ogen sloot en met het puntje van haar neus tegen de zijne aan wreef.


    The expert in anything, was once a beginner.

    1DLovertje schreef:
    Naomi Micheal

    'Aardig van haar? Dat is het meest onozele wat ze kon doen.' zeg ik dan zuchtend. Ze hadden beter mij kunnen pakken, ik was toch al gewond. Ik zucht. 'Ik wou dat we wat kunnen doen, maar het gaat niet, ze zijn met teveel hier, als wij komen roepen ze de andere.' zeg ik dan en ga met mijn handen door mijn lange haaren. 'Wat wil jij dan doen?' en kijk hem vragend aan.


    Sam Jason Night
    Ik zucht ook even. 'Onnozel of niet, ik vind het dapper.' en ik kijk even naar Naomi. 'En ik ga niets doen,' zeg ik dan. 'Ze kan wel voor zichzelf zorgen, we kunnen haar niet helpen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.