• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 16:56 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [@SupahBaby, a o... als ik jou was zou ik Julio vermoorden :Y) hij heeft Eleadora terug gewonnen voor zich :O en dat terwijl ze Austin nog gekust had!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hahaha XD Maar ik heb al gevraagd, zij en SerpentEyes hadden niet echt afgesproken of het wat werd tussen Austin en Eleadora, dus we hebben zo ongeveer bedacht dat ze zich mee lieten slepen door de intieme dans ^^ Tenminste, Eleadora. Julio was alleen maar eerlijk, ghehehe, Eleadora heeft haar liefde voor hem teruggevonden XD Oke, laat maar XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Hey, ben er weer! :) Nog wat gemist...}


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Niet zoveel. Ja, tussen Eleadora en Julio, maar das nie dat er iets belangrijks gezegd is ofso :3 En ehmm.. Wanneer was je er dan van het laatst?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Niet zoveel. Ja, tussen Eleadora en Julio, maar das nie dat er iets belangrijks gezegd is ofso :3 En ehmm.. Wanneer was je er dan van het laatst?]


    {Vanmorgen, heel kort en nu dan weer..... Ik wil ook wat doen, haha, alle andere RPG'en waar ik aan mee doen moeten nog beginnen....}


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Dan heb je vast niet zoveel gemist. Ik ben ook niet veel on geweest en zo kon SerpentEyes ook niet veel. De rest slaapt geloof ik nog steeds...]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Dan heb je vast niet zoveel gemist. Ik ben ook niet veel on geweest en zo kon SerpentEyes ook niet veel. De rest slaapt geloof ik nog steeds...]


    {Jaa, Haha, saaie mensjes....}


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Een grinnikje verliet haar mond toen Eleadora weer onderop lag, met haar lippen weer tegen die van Julio. Zachtjes liet ze haar handen over zijn schouders glijden waarna ze haar nagels in zijn schouders zette, van grote opwinding. Hij maakte haar gek, helemaal, terwijl hij wist dat ze daar niet tegen kon. Eleadora plaatsten haar lippen weer in zijn nek en kreunde tegen zijn lippen toen ze Julio zijn vriend tegen de binnenkant van haar been voelde.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    Nu hou ik vol. Eleadoras nagels weerhouden me er niet van om langzaam naar haar nek te glijden met mijn lippen en mijn armen over de voorkant van haar bovenlichaam te gaan, aangezien haar achterkant nu op de grond ligt. Ik laat mijn gevoel spreken, me leiden, waarna ik een spoor van kusjes naar háár tepel druk, soms wat plaag, en door glijd naar haar navel. Eleadora blijft liggen terwijl ik langzaam op haar onderbuik teken met mijn mond, mijn vingers bij haar heupen laat rusten en haar gek maak zoals zij dat net bij mij deed.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora legde haar hoofd in haar nek terwijl ze haar tand in haar onderlip had gezet en hier zachtjes op beet, terwijl ze haar vingers in zijn haar verstrengelden. Een luid maar toch een zacht kreuntje verliet haar mond toen Julio zijn lippen plaats hadden gevonden op haar onderbuik. "Julio..."kreunde ze zachtjes met haar ogen gesloten. "Te quiero" een zuchtjes rolde over haar lippen. "Alsjeblieft"


    The expert in anything, was once a beginner.

    1DLovertje schreef:
    (...)

    {Jaa, Haha, saaie mensjes....}


    [Oe, perfect! Ik heb mijn Leslie naar de danszaal gestuurd, met het idee dat ze moet laten zien wat ze kan ^.^

    En ik zie dat Naomi van hetzelfde genre is (; streetdance ^.^

    Les is daar al, en de zaal is helemaal donker.

    Missxhien dat Naomi er ook heen kan en dat ze dan moeten laten zien wat ze kunnen?

    En om het nog wat gruwelijker te maken, degene die slechter is moet een straf ondergaan :Y)

    Heeft Naomi al straf gehad? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Oe, perfect! Ik heb mijn Leslie naar de danszaal gestuurd, met het idee dat ze moet laten zien wat ze kan ^.^

    En ik zie dat Naomi van hetzelfde genre is (; streetdance ^.^

    Les is daar al, en de zaal is helemaal donker.

    Missxhien dat Naomi er ook heen kan en dat ze dan moeten laten zien wat ze kunnen?

    En om het nog wat gruwelijker te maken, degene die slechter is moet een straf ondergaan :Y)

    Heeft Naomi al straf gehad? :3]


    Ja, haha, al twee keer en ik zal mijn personage wel nu laten komen.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 17:39 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal

    Ik sta op van het bed en loop naar de deur toe, wat een saaie boel hier, iedereen slaapt. Ik maak de deur langzaam open en kijk of er iemand op de gang is, niemand, perfect. Ik ga vlug de gang op en besluit naar de streetdance zaal te gaan, al snel ben ik er en loop de zaal in en heb al snel door dat de zaal helemaal donker is. 'Hallo, is daar iemand?' vraag ik dan, maar er is geen spoortje angst in mijn stem te vinden.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 17:46 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik draai me om, het meisje van gister is gekomen. Dan gaan ineens alle lichten aan. 'Ja, ik ben er,' zeg ik dan. En kijk in haar richting. 'Ik ben hier heengestuurd.' en dan hoor ik ineens voetstappen achter me. Het zijn 4 mannen. 'Goed dames,' zegt hij dan. 'Jullie moeten gaan dansen. Jullie doen allebei streetdance, en ik wil weten hoe ver jullie niveau uit elkaar liggen.' en ik kijk even van Naomi naar de man die spreekt. 'Ehm.. Oke.' zeg ik dan. En kijk weer naar Naomi. 'Dat is geen probleem.' maar dan praat de man verder. 'Wie van jullie twee het minst goed is staat nog iets te wachten.' en ik kijk naar Naomi. Dat kan nooit goed zijn. 'Een straf.' zegt hij dan. 'Naomi, jij begint.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik zucht. Natuurlijk moest er weer zoiets komen en natuurlijk moest ik weer eerst. Ik loop naar de muziekinstalatie en zet een liedje op met een goed ritme. Ik loop naar het midden van de dansvloer en begin mijn dans. Ik doe allemaal verschillende style, new style, breakdance, reggeaton, popping, locking en ga maar door, ook doe ik een paar trics tussendoor, zoals salto's van de grond en van de muur dan als laatste maak ik een soort flik-flak met een salto erachter aan en land in een soort spagaat, mijn lenigheidwas dan soms toch handig. En ga dan staan naast leslie staan, als ik het goed heb.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 17:53 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp