• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 16:56 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wat is Naomi egoïstisch :Y) ze denkt er niets eens over na om Les te laten winnen xD.

    Les wil namelijk Naomi laten winnen omdat ze weet dat Naomi is toegetakeld xD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Haha, heeft ze geen last meer van, want het is aan het helen, het doet alleen pijn als iemand eraan komt, haha. ;) En dacht, maak het moeilijk.}


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {Maar leslie weet toch niet dat Naomi is toegetakeld....}


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ze heeft dat gezegd toen Sam, Marjolein en Les het gebouw wilde verkennen (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    Hoewel het misschien raar is ben ik blij dat ik Eleadora weer gek krijg. Net heeft ze het mij moeilijk gemaakt, nu mag zij. Ik glimlach even tegen haar buik als ze me begint te smeken en geef weer kusjes omhoog, waarna ik mijn hoofd hef en naar haar opkijk. "¿Qué?" Zeg ik zacht en vooral heel onschuldig, terwijl ik met mijn handen zachtjes over haar zij ga.


    Stop acting normal. It gets bored.

    (Nee, niet wat ze met haar hebben gedaan, of wacht toch wel...... Och, boeien...... Schrijf maar gewoon het volgende stukje! :))

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 18:29 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Een klein kreuntje ontsnapt aan Eleaodra's mond, waarna ze in de donkere ogen van Julio kijkt, en haar lippen weer op de zijne drukten, terwijl ze tegen zijn lippen aankreunde. "Godver Julio...je weet wat ik bedoel" mompelde ze tegen zijn lippen aan, waarna ze haar handen over zijn ruggengraat liet glijden, en haar benen rond zijn middel klemden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Leslie Day
    Ik denk even na. Naomi heeft al wel straf gehad. Ik niet. Normaal kies ik altijd voor mezelf, maar deze keer niet. Kom op, hoe erg kan die straf zijn? Als Naomi klaar is glimlach ik naar haar. Het was wel goed, maar iets teveel verschillende soorten. Ik begin met dansen, maar dan niet op mijn best. Ik wil dat Naomi beter lijkt dan ik. Als ik klaar ben glimlachen de mannen. 'Naomi, jij mag gaan,' zegt een man dan. Ik krijg dus de straf. Ik draai me om naar Naomi. 'Kan je tegen Sam zeggen dat ik ietsje later terug ben? Ik moet nog hier blijven.'

    [Wie wilt tijdelijk een man spelen om Les te straffen?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    Mijn ademhaling wordt zwaarder op het moment dat Eleadora haar benen om mijn middel klemt, gek van verlangen. Ze is nu ook wel heel dichtbij, het doet me denken aan vroeger, één keer. Die éne keer.. Ik hijg een beetje tegen haar lippen. "Weet ik dat?" Blijf ik onschuldig ;P


    Stop acting normal. It gets bored.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik denk even na. Naomi heeft al wel straf gehad. Ik niet. Normaal kies ik altijd voor mezelf, maar deze keer niet. Kom op, hoe erg kan die straf zijn? Als Naomi klaar is glimlach ik naar haar. Het was wel goed, maar iets teveel verschillende soorten. Ik begin met dansen, maar dan niet op mijn best. Ik wil dat Naomi beter lijkt dan ik. Als ik klaar ben glimlachen de mannen. 'Naomi, jij mag gaan,' zegt een man dan. Ik krijg dus de straf. Ik draai me om naar Naomi. 'Kan je tegen Sam zeggen dat ik ietsje later terug ben? Ik moet nog hier blijven.'

    [Wie wilt tijdelijk een man spelen om Les te straffen?]


    [Wbw! Hier is een vrijwilliger.. wat voor een straf wil je?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Niets met seks of zweep xD. Doe maar stroom ofzo (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke. Ehmm.. doen we dat de mannen echt zo wraakzuchtig zijn, of dat een of ander iemand ze dwingt?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Een lichte grom ontsnapt uit Eleadora haar mond terwijl haar lippen nogsteeds tegen die van Julio aan zitten. "Ja, dat weet je donders goed" hijgt ze. Eleadora klemt haar benen strakken om Julio zijn middel, terwijl ze plagend over zijn onderlip likt, waarna ze haar lippen plaatst in zijn nek en zachtjes aan zijn oorlel bijt.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    "Je hebt gelijk" Ik grinnik, maar wel wat hijgerig en kort. Ze dwingt me gewoon bijna, dat ontgaat me niet. En weer krijgt ze het voor elkaar om het voor mij ook moeilijk te laten zijn.. "Alleen.. ik heb niks" Al onze spullen zijn ingenomen.. Maar laat ik maar niet over de mannen beginnen, dat werkt totaal niet. Nu ook bij mij. Maar ik hoef maar te denken aan Eleadora die zo dichtbij is en me blijft prikkelen, of ik vergeet ze spontaan. "Je weet wel.."


    Stop acting normal. It gets bored.

    {@jaimyhoi, je moet dan ook even Sam spelen, want Naomi loopt naar sam toe om te vertellen over leslie.....}


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp