• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 16:56 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Heb net pas jullie laatste paar reacties in topic 5 gelezen. Er staat zacht muziek aan en de muren/deur zijn/is geluidsdicht, dus ze kunnen die geluiden niet gehoord hebben (;]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Heb net pas jullie laatste paar reacties in topic 5 gelezen. Er staat zacht muziek aan en de muren/deur zijn/is geluidsdicht, dus ze kunnen die geluiden niet gehoord hebben (;]


    Ow, haha, vergeet maar dat dat er staat....


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Een kleine grijns sierden Eleadora haar lippen toen ze zag oe Julio zijn hoofd in zijn nek gooiden. Niets weerhield haar ervan om te stoppen, wat maakte dat Eleadora haar lippen lager liet glijden en plagend een spoor van kusjes drukten rond om zijn navel, waar kleine donshaartjes haar lippen kietelden. Eleadora liet haar lippen over de donshaartjes naar beneden glijden, en eenmaal aangekomen bij de rand van zijn boxer stopte ze niet. Nee, ze ging door. Haar lippen kusten over de vriend in zijn boxer terwijl ze deze langzaam naar beneden trok.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Is goed ^v^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Julio Martinéz
    Eleadora gaat langzaam door op een punt waar ze toenstraks stopte, zonder ook maar een sprankje twijfel te laten zien. En ik hou haar niet tegen - ze is zelf tenslotte (ook) naakt en heeft netjes gewacht. Als haar verlangen naar de ander -in mijn geval naar haar- net zo groot is als het mijne, kan ik me wel voorstellen dat ze dit wil. Voor mij is het zeker niet onprettig, dus ik laat de rillingen stromen, maar onderdruk de geluidjes en mijn verlangen haar aan te raken.. ik wacht netjes af..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Zachtjes liet Eleadora het spoor van kusjes verder lopen, terwijl ze zijn boxer afrolden, en deze ergens op de grond neer gooiden, toe kijkend hoe Julio zijn gehele lengte zichtbaar was. Een kleine grijns sierden haar lippen waarna ze voor over boog en haar lippen weer in zijn nek planten. Zachtjes gleed Eleadora met het topje van haar wijsvinger over zijn borstkast naar beneden,over de donshaartjes en verder waar ze zachtjes en plagend met haar vinger over de binnenkant van zijn been circkeltjes draaide.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    Langzaam begin ik weer iets zwaarder te ademen, maar ik wacht netjes af. Pas als Eleadora bij mijn binnenbeen rondjes begint te tekenen trek ik haar weer naar me toe, druk mijn lippen op de hare en teken met mijn vinger een lijn van haar nek tot haar onderrug, waar de lijn in tweeën splitst en ik dus beide mijn handen gebruik. Ik teken verder, naar haar bovenbenen, en dwaal dan weer een beetje met de plekken mee, maar ik geef haar niet helemaal haar zin, net zoals zij net bij mij. Ondertussen lik ik heel zacht, maar net zo zelfverzekerd als Eleadora al de hele tijd is, over haar onderlip.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Een klein en zacht geluidje verlaat Eleadora haar mond als Julio zijn handen overal lijken te zijn, maar net niet haar zwakke plekken raken. Plagen, zoals zij net bij hem deed. Zachtjes likte Eleadora terug over zijn onderlip en raakte zijn tong even aan met de hare, waarna ze haar lippen met een klein smakje terug trok, en deze plaatsten op zijn borstkast, waarna ze haar lippen rondom zijn tepel vouwden. Eleadora gleed met haar vinger ietsje omhoog, dichter bij Julio zijn vriend waarna ze plagend en langzaam circkels begon te draaien voor de tweede keer, terwijl ook haar ademhaling verzwaarderden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    Nog steeds doe ik moeite om haar te blijven plagen, niet zoveel te laten merken van wat voor een gevoelens Eleadora los maakt, en zo stil mogelijk te blijven liggen. Mijn vinger blijft, in tegenstelling tot die van Eleadora, netjes in zijn 'stukje' en komt niet dichterbij.. deels om haar te plagen, deels omdat ik afgeleid word door haar bewegingen zo dichtbij, en zo gevoelig. Er smeult een warme gloed door me heen die elke aanraking voelt, die maakt dat mijn bloed door mijn aderen racet, de spieren in mijn onderbuik af en toe laat samentrekken, en maakt dat mijn ademhaling zwaarder wordt. En het is pure liefde, gecombineerd met verlangen. Liefde voor Eleadora, verlangen naar Eleadora. "Te Quiero" Fluister ik hijgerig "Te amo y te quiero"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Lichte en kleine rode blosjes hadden ondertussen plaats gevonden op Eleadora haar wangen, waarna ze even omhoog kwam en Julio aankeek. Een kleine grinnik verliet Eleadora haar mond toen ze zag hoeveel moeite Julio had met het inhouden van zichzelf. Zachtjes leunde ze weer voorover en beet plagend in zijn oorlel, voelend hoe de spieren in zijn onderbuik weer iets samen trokken. Zachtjes wreef Eleadora met haar andere hand over Julio zijn wang, terwijl ze met haar andere hand over Julio zijn vriend streelden. "Te quiero también. Te amo, Julio" fluisterde ze in zijn oor.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    Zodra Eleadora even opkijkt merk ik dat ze begint te blozen, dat haar vastberadenheid ergens wat wegzakt, maar niet in haar daden. Ik grijns plagerig naar haar en ben blij dat zij zich ook moet inhouden. Ook al "doet" ze meer als ik, ze wordt dus ook gek. En ik kan nog meer.. uitdagend breng ik mijj hand iets dichterbij en begin andere figuurtjes te tekenen, zo dichtbij van waar ze me wil hebben..


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ben ook weer online, is er iemand waar Naomi mee kan praten.... Waarschijnlijk niet....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora beet even op haar onderlip, maar tegen werken hielp niet, en een kreun verliet haar mond bij Julio zijn oor, waar nogsteeds haar hoofd in zijn nek lag. Eleadora drukten een spoor van kusjes in zijn nek, en beet zachtjes in de huid van zijn schouder, terwijl ze even met haar hand door zijn haar gleed. Plagend, en langzaam draaide Eleadora rondjes met haar vinger, daar, waar te zien was hoe hij naar haar verlangden. Terwijl ze haar lippen af liet dwalen, en deze om zijn tepel vouwden en er zachtjes in beet.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Mijn topics]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Julio Martinéz
    Hoelang we zo al liggen weet ik niet, maar ik weet wel dat ik me veel meer in heb moeten houden als Eleadora. Dus zodra ik merk dat ze het heerlijk vindt als ik dichterbij kom en een kreun niet kan onderdrukken, ga ik verder weg en pak haar armen vast, waarna ik haar weer onder leg en mijn lippen op de hare druk.


    Stop acting normal. It gets bored.