• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 16:56 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    'Ook nog een grote mond?' zegt hij. En als mijn handen niet vast hadden gezeten zou ik mezelf tegen mijn hoofd geslagen hebben. Mijn gezicht vertrekt van mijn pijn als ik nog meer stroom voel. Ik klem mijn kaken op elkaar. 'Als je dat al groot vindt dan ken je me nog niet,' zeg ik brutaal. 'Stroom begint na een tijd saai te worden.' waarom ik zo brutaal doe? Omdat ze toch niets aan me hebben als ik dood ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    Er kan niks gebeuren.. doe het gewoon.. Ze gaat niet flippen, ze wordt niet zwanger.. Jullie worden niet betrapt.. Zodra ik me dat bedacht heb sluit ik mijn ogen en kom langzaam bij haar naar binnen, wat eigenlijk heel makkelijk gaat. Op dat moment vervagen mijn gedachten, laat ik me helemaal leiden door mijn gevoel en doe zo automatisch wat mijn gevoel me vertelt.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 20:26 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    'Dapper.' ik zucht, dapper had dan voor mij een heele andere betekenis, maar goed. 'Je hebt gelijk dat we niks kunnen doen.' zeg ik dan zuchtend, ik zou haar graag willen helpen, maar het gaat nou eenmaal niet. 'Het lijkt bijna alsof je het niet erg vind wat er met haar gebeurd.' floep ik er dan perongeluk uit en kijk naar de grond.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marcell/Man
    "Ik hoef je ook niet te kennen, ik hoef alleen maar op je te letten" Zeg ik duidelijk, emotieloos, doods. Ik zet het apparaat op een stand dat hij stroom geeft op onregelmatige momenten, zodat het niet 'saai' wordt, maar dat ze tussendoor net genoeg tijd heeft om bij te komen zodat ze niet dood gaat. Nee, zo harteloos is hij wel.. Na vijf minuten - die zeker weten aanvoelen als vijf eeuwen - zal het ding stoppen en maak ik haar weer los. Maar nu ga ik op een andere tafel zitten om toe te kijken.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Peopletjes, ik moet zo gaan, maar dan kom ik nog terug..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    'Het lijkt bijna alsof je het niet erg vindt wat er met haar gebeurd,' zegt Naomi. Dan kijkt ze naar beneden. Ik kijk van haar weg. 'Ze kan haar eigen boontjes doppen, ze is niet mijn zus, niet mijn vriendin, niet mijn moeder. Waarom zorgen maken om haar als ik al zelf moet oppassen?' ik vind Les een leuk meisje, maar daar blijft het bij. Ze had gewoon goed moeten dansen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    De man geeft een weerwoord terug. 'Als je op iemand let,' zeg ik met opeengeklemde kaken. 'Dan zorg je meestal voor diegene.' dan verandert het apparaat. De stromen komen nu onregelmatig, wat de pijn eigenlijk vergroot. Ik weet niet wanneer het komt dus elke keer heeft het een diepe impact. Ik kreun zachtjes van pijn. En weer rolt er een traan over mijn wang. Ik zie hem vanuit mijn ooghoeken toekijken. Ik kan mijn hoofd niet draaien, niks niet, door dat stomme riempje. Elke keer dat er weer een schrok door me heen trekt spartel ik. Het doet echt pijn, en even vraag ik me af of het nog wel gaat stoppen. 'Poeh poeh, onregelmatige schokken,' zeg ik dan. 'nou, nu is het echt niet meer saai hoor.' mijn stem zwakt af door de pijn. Ik ben brutaal. Dat is het enige wat ik nog heb, mezelf. 'Wat ga je ondertussen doen? Me de kieteldood geven?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    'Jullie zijn toch vrienden? Dat dacht ik in ieder geval.' zeg ik dan zacht en kijk hem aan. 'Als je zo doet lijkt het wel alsof je mensen juist wilt buitensluiten en niet te dicht bij je wilt hebben. Alsof je je afsluit van de rest.' zeg ik dan. 'Alsof je om niemand geeft.' zeg ik an zuchtend. Waarom moest ik dit ook weer zeggen, maar het kwam er gewoon uit.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marcell/Man
    "Nee, maar als je blijft praten blijft de sterkte van de schokken hetzelfde" Zeg ik, want het apparaat gaat nu de ene keer wat zachter en de andere keer wat harder. Beide de keren is het enorm pijnlijk, maar er zit verschil in. Alleen als de stroom écht hetzelfde staat en onregelmatig komt, kan je je er niet meer tegen verzetten. Wordt de wereld bedekt met zwarte vlekken, maar zak je niet weg. Mag je niet wegzakken. Dat is pas echt een kwelling. En eerlijk gezegd een veel te zware straf.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora beet op haar onderlip terwijl een kreun uit haar mond ontsnapte, ze sloot haar ogen terwijl ze Julio zijn naam kreunde en haar nagels in zijn schouders zetten. Eleadora bewoog mee op het aangegeven tempo terwijl ze hem dichter tegen zich aantrok en haar lippen op de zijne plaatsten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    Eleadoras lippen raken de mijne en ik beantwoord haar puur op gevoel. Ik las dan wel vaker een pauze in om adem te halen, maar stop verder niet. Mijn gevoel vertelt me precies wat ik moet doen en ik volg het blindelings, vergeet de plekken, vergeet mijn gedachten.. Het is alleen Eleadora en ik. Ik en Eleadora. Zij en ik. Ik en haar. Wij.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Paralyzedx --> Europe]


    That is a perfect copy of reality.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    'Nee maar als je blijft praten blijft de sterkte van de schokken hetzelfde,' zegt hij. De schokken komen harder en zachter. Het is een kwelling. Ik weet niet wanneer de schok komt, ik weet niet hor hard. 'Ik blijf praten,' zeg ik verzwakt. En het wordt zwart voor mijn ogen. Dan word ik weer bij kennis gebracht door een schok. En een andere schok laat bijna weer zwart voor mijn ogen zien. Dit kan nooit goed voor je hart zijn. 'Amuseer je je van de show?' zeg ik. Ik slaak een klein kreetje van pijn. Ik kan hem niet aankijken. Ik tril als er weer een schok komt. Het lijkt eeuwig te duren. En het doet zo'n pijn. Maar ik blijf brutaal. 'En wat komt hierna? Een zweep?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik zucht en kijk naar Sam. 'Ik kan maar eens beter gaan.' zeg ik dan tegen hem en loop weer terug naar mijn eigen bed en kijk dan naar Ian die nog ligt te slapen en automatisch komt er een glimlach op mijn gezicht en kijk dan nog eens naar Sam.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp