• De wereld is overgenomen door Walkers –Zombie’s.
    12 jongeren worden een voor een wakker in een ziekenhuis aan de rant van de stad. De 12 jongeren zijn allemaal van dezelfde school en liggen om dezelfde reden al een half jaar in een coma.- Het busongeluk dat ze kregen onderweg naar het museum.
    Als ze wakker worden is de rest van het ziekenhuis verlaten en niemand heeft enige idee wat er aan de hand is. Het pakeerdek licht vol met lijken en als ze daar doorheen zijn word er al snel duidelijk dat er iets mis is. Niet alleen het ziekenhuis is verlaten, maar heel de stad. Nergens is ook maar een levend mens te ondekken.
    Want behalve de 12 overgebleven jongeren en een handje vol mensen dat ze onderweg tegenkomen bestaat de rest van de wereldbevolking uit mensetende dode mensen.
    [Gebaseerd op de tv-serie]



    Rollen

    Groepje Jongeren
    Meisjes[6];
    -Delisha Eleora Daxton ~Dictionary
    -Alison Love ~jaimyhoi
    -Chloë Jessica Mattews ~Europe
    -Addison Lane ~prisoner
    -Saphire Catastophe Aoife 'Cat' Knight ~bluehope
    -Naomi "Jessica" Micheal ~1DLovertje

    Jongens[6];
    -Anthony Kilian von Monroe ~Lamebrain
    -Aiden Samuel Woods ~HurtedHeart
    -Austin Dylano Brown ~xYOLO16
    -Johan Sinclair ~Feline

    mensen die ze onderweg tegenkomen
    mannen[oneindig];
    Vrouwen;
    -Leontine 'Leo' Ledford ~CottonCloud
    -Gereverveerd ~Sunbaked
    kinderen[4];
    -Kate Lizzy Skye Woods ~HurtedHeart
    -Lisa Thomas ~BlueHope
    jongeren[2];
    -Jayy Brandon von Monroe ~Lamebrain
    -Aisha Biance Thaler ~Stiles

    [Deze mensen leven meestal in groepen versprijt over amerika. overleg zelf met wie je in een groep wil en waar je je dan vestigd. overleg ook hoe de groep en de jongeren elkaar ontmoeten en ze ontmoeten elkaar niet allemaal tegelijk!.]

    de walkers Walkers zijn gewoon dode mensen. zodra je opengehaald of gebeten word door een walker, of zelfs aan een natuurlijk dood sterft verander je in een walker. Walkers kunnen alleen dood zodra hun hersens kapot zijn omdat dat hetgene is wat hun stuurt. Er is niemand die de walkers speelt, omdat walkers dus eigenlijk gewoon dood zijn. Ze kunnen niet denken niets. het enige wat ze doen is proberen te overleven door te eten.
    je bestuurd de walkers dus vanuit je eigen personage.


    Invullen
    hele naam;
    leeftijd[voor de jongeren is dit tussen de 16 en 22];
    uiterlijk;
    karakter;
    Extra[voor de mensen die ze onderweg tegenkomen houd dit in, hoe ze ontsnapt zijn. wat ze voor de aanvallen voor werk deden ect.];



    Regels
    -GEEN perfecte mensen. iedereen heeft slechte kanten.
    -Spreken met minimaal 4 zinnen.
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -16+ is toegestaan.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Ik open het nieuwe topic zodra deze er moet komen. Later wijs ik mensen aan die dit ook mogen.
    -max 2 personages en dan het liefst verspreid over de groepen.
    -Er gaan ook mensen dood in dit verhaal. dit word vooraf besproken. Hou er dus rekening. en degene die niet of nauwelijks reageren gaan als eerste dood natuurlijk.
    -reservering staat bij 24 uur
    -username verandering doorgeven.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 14:37 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik wil wel een meisje reserveren:) Vul vanavond later in:)


    ~

    Een jongen reserveren en een klein meisje die ze onderweg tegenkomen


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mag ik een meisje reserveren? ^.^

    En een vraagje, hoe bedoel je precies in groepjes? (: moeten die 18 jongeren in groepjes?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Mag ik een meisje reserveren? ^.^

    En een vraagje, hoe bedoel je precies in groepjes? (: moeten die 18 jongeren in groepjes?

    nee dat is bedoelt voor de mensen die ze later tegenkomen.
    die kunnen ergens in groepen zitten of alleen of met zijn tweeen.
    dat is verder niet voor de jongeren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    O oke ^.^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mag ik een meisje reserveren?


    That is a perfect copy of reality.

    Hebben de wat oudere oerlevende wapens om zich te verdedigen tegen de walkers?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Hebben de wat oudere oerlevende wapens om zich te verdedigen tegen de walkers?

    [de jongeren worden niet wakker met wapens. deze moeten ze zien te vinden. en hou er rekening mee dat niet iedereen al meteen kan schieten of iets.
    owja en hou er ook rekening mee dat walkers alleen dood kunnen zodra hun hersens geraakt worden. zolang die nog heel zijn blijven ze gewoon door lopen. dus je kan ze ook met een baksteen de kop in slaan, dan zijn ze ook dood.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Oke thanks. Maar ik bedoel de mensen die ze onderweg tegenkomen hebben die al wapens? Dan laat ik het kleine meisje echt zo een Walker murderer worden. Met allerlei wapens. Geen jeugd voor een klein meisje :P


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Oke thanks. Maar ik bedoel de mensen die ze onderweg tegenkomen hebben die al wapens? Dan laat ik het kleine meisje echt zo een Walker murderer worden. Met allerlei wapens. Geen jeugd voor een klein meisje :P

    Het kan inderdaad zijn dat die al wapens hebben.zomige kunnen zelfs een heel kamp hebben ofzo. maar bedenk er dan wel even bij hoe ze aan die wapens komt enzo. en hou het wel realistisch.
    [oke realistisch klinkt heel raar voor een zombie verhaal ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nidiot schreef:
    (...)
    Het kan inderdaad zijn dat die al wapens hebben.zomige kunnen zelfs een heel kamp hebben ofzo. maar bedenk er dan wel even bij hoe ze aan die wapens komt enzo. en hou het wel realistisch.
    [oke realistisch klinkt heel raar voor een zombie verhaal ;x]

    Ja dat begrijp ik. Dat meisje dat ik ga maken heeft gewoon haar moeder zien doodgaan en ik geef haar natuurlijk geen grote wapens enzo. Gewoon iets wat bij haar past ik maak haar ook niet te jong ofzo iets van 12 of iets ouder ofzo


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik reserveer een vrouw (:

    hele naam;Chloë Jessica Mattews
    leeftijd; 16
    uiterlijk;

    Ze heeft heel donkerbruine lange haren, met slag erin. Ze heeft grijs/groene ogen en heeft een lengte van 1.65. Ze heeft een wat lichte huid.

    Isabelle Fuhrman
    karakter; Ze is iemand die snel overgehaald kan worden. Ook is ze een eerlijk iemand, wat soms gemeen kan overkomen. Bijvoorbeeld als mensen vragen wat zij van iets vindt, en ze het echt heel lelijk vindt, dan praat ze er niet omheen, maar zegt ze het gewoon, vaak krijgt ze dan ook gemene antwoorden terug. Het maakt haar niks uit wat andere van haar denken. Ze komt soms bitchy en arrogant over. Ze is aardig en behulpzaam voor haar vrienden. Tegen vreemden is ze het daarentegen absoluut niet.
    Extra;/

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 18:39 ]


    That is a perfect copy of reality.

    @Europe
    toch is het wel handig als je dat doet. want de rest van de jongeren kennen je al en nu weten ze dus eignelijk niets van je, terwijl dat wel de bedoeling is.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 18:24 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    hele naam; Anthony Kilian en Jayy Brandon van Monroe
    leeftijd;Beide jongens zijn 21. Anthony is een half uur ouder.
    uiterlijk;
    Anthony;



    Jayy;



    Anthony en Jayy lijken zoals elke tweeling ontzettend veel op elkaar. Zelf zo erg dat je ze door maar een paar kleine dingetjes uit elkaar kan halen.
    Beide hebben ze een lang postuur en hebben ze aardig wat spieren. Athony is enkel ietsje groter, maar dat valt niet echt op. Ze hebben donker bruine ogen en een getinte huid. Wat wel opvalt is het kleine moedervlekje op Jayy zijn wang want Anthony niet heeft.

    karakter; Anhtony en Jayy zijn vrolijke, bijna altijd goedgehemeurde jongens. Ze staan positief in het keven en zullen overal het positieven in proberen te zien. Ze hebben enkel wat probleempjes. Beide zijn ze bang om volwassen te worden. Dit is de reden dat je ze altijd zal zien klieren en ze nooit zal zien stil zitten. Ze zijn altijd bezig met grapjes, gekdoen en mensen aan het lachen proberen te maken. Ze halen hun enerdie uit mensen en daarom zal je zo ook nooit alleen zien. Dit komt omdat ze het iet prettig vinden om alleen te zijn.
    Anthony en Jayy zouden altijd proberen iedereen hun vrienden te zijn.
    Als ik Anthony niet iemand waar je met je problemen of geheimen naartoe moet komen. Echt een goede luisteraar is het namelijk niet en de kans dat hij perongelijk iets doorverteld is sterk aanwezig. Hij zal dit nooit expres doen, maar Anthony denkt nooit na voordat die iets zegt en hij wil dan nog wel eens zijn mond voorbij praten. Voor zulk soorty dingen moet je naar Jayy gaan. Jayy is namelijk wel een goede luisteraar en zal altijd voor je klaar staan.
    en dat hebben ze harder nodig dan ooit nu de wereld is overgenomen door Walkers. Jayy krijgt door dat hun leven nu niet meer alleen om loltrappen gaat en zal er alles aan doen om iedereen in veiligheid te brengen. Terwijl Anthony het als een grote grap ziet en het voor hem net een videogame is waar ze nu in leven.
    Extra; Anthony en Jayy zijn als twee handen op een buik. Als je aan de een zit, zit je aan de ander. Ze zullen altijd voor elkaar klaar staan, maakt niet uit wat.


    [Anthony licht in het ziekenhuis en heeft dus geen flauw idee waar Jayy is net als andersom. Bijde jongens hun gevoel zeggen dat de ander nog leeft, maar Jayy durft niet terug naar het ziekenhuis omdat deze de laatste keer bedorven was onder de Walkers. Hij besluit thuis te wachten, omdat hij zekker weet dat Anthony daar als eerst zou zoeken en dat doet hij dan ook. Jayy is dus de eerste die zich bij de groep voegt.]

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 12:51 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''