• De wereld is overgenomen door Walkers –Zombie’s.
    12 jongeren worden een voor een wakker in een ziekenhuis aan de rant van de stad. De 12 jongeren zijn allemaal van dezelfde school en liggen om dezelfde reden al een half jaar in een coma.- Het busongeluk dat ze kregen onderweg naar het museum.
    Als ze wakker worden is de rest van het ziekenhuis verlaten en niemand heeft enige idee wat er aan de hand is. Het pakeerdek licht vol met lijken en als ze daar doorheen zijn word er al snel duidelijk dat er iets mis is. Niet alleen het ziekenhuis is verlaten, maar heel de stad. Nergens is ook maar een levend mens te ondekken.
    Want behalve de 12 overgebleven jongeren en een handje vol mensen dat ze onderweg tegenkomen bestaat de rest van de wereldbevolking uit mensetende dode mensen.
    [Gebaseerd op de tv-serie]



    Rollen

    Groepje Jongeren
    Meisjes[6];
    -Delisha Eleora Daxton ~Dictionary
    -Alison Love ~jaimyhoi
    -Chloë Jessica Mattews ~Europe
    -Addison Lane ~prisoner
    -Saphire Catastophe Aoife 'Cat' Knight ~bluehope
    -Naomi "Jessica" Micheal ~1DLovertje

    Jongens[6];
    -Anthony Kilian von Monroe ~Lamebrain
    -Aiden Samuel Woods ~HurtedHeart
    -Austin Dylano Brown ~xYOLO16
    -Johan Sinclair ~Feline

    mensen die ze onderweg tegenkomen
    mannen[oneindig];
    Vrouwen;
    -Leontine 'Leo' Ledford ~CottonCloud
    -Gereverveerd ~Sunbaked
    kinderen[4];
    -Kate Lizzy Skye Woods ~HurtedHeart
    -Lisa Thomas ~BlueHope
    jongeren[2];
    -Jayy Brandon von Monroe ~Lamebrain
    -Aisha Biance Thaler ~Stiles

    [Deze mensen leven meestal in groepen versprijt over amerika. overleg zelf met wie je in een groep wil en waar je je dan vestigd. overleg ook hoe de groep en de jongeren elkaar ontmoeten en ze ontmoeten elkaar niet allemaal tegelijk!.]

    de walkers Walkers zijn gewoon dode mensen. zodra je opengehaald of gebeten word door een walker, of zelfs aan een natuurlijk dood sterft verander je in een walker. Walkers kunnen alleen dood zodra hun hersens kapot zijn omdat dat hetgene is wat hun stuurt. Er is niemand die de walkers speelt, omdat walkers dus eigenlijk gewoon dood zijn. Ze kunnen niet denken niets. het enige wat ze doen is proberen te overleven door te eten.
    je bestuurd de walkers dus vanuit je eigen personage.


    Invullen
    hele naam;
    leeftijd[voor de jongeren is dit tussen de 16 en 22];
    uiterlijk;
    karakter;
    Extra[voor de mensen die ze onderweg tegenkomen houd dit in, hoe ze ontsnapt zijn. wat ze voor de aanvallen voor werk deden ect.];



    Regels
    -GEEN perfecte mensen. iedereen heeft slechte kanten.
    -Spreken met minimaal 4 zinnen.
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -16+ is toegestaan.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Ik open het nieuwe topic zodra deze er moet komen. Later wijs ik mensen aan die dit ook mogen.
    -max 2 personages en dan het liefst verspreid over de groepen.
    -Er gaan ook mensen dood in dit verhaal. dit word vooraf besproken. Hou er dus rekening. en degene die niet of nauwelijks reageren gaan als eerste dood natuurlijk.
    -reservering staat bij 24 uur
    -username verandering doorgeven.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 14:37 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    BlueHope schreef:
    Hoe oud moet ze minimaal zijn?

    het liefst tussen de 7 en 12.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Ach ja, Dan geen zes.)

    hele naam; Lisa Thomas
    leeftijd; 7
    uiterlijk;


    karakter;komt
    Extra; Lisa heeft overleefd dankzij haar broer.Zelf weet ze niet hoe ze overleefd heeft, alles wat ze weet is dat haar
    broer vertelde dat ze ergens moest wachten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    oke, vanaf nu geen vrouwlijke personages meer, op de gereserveerde uitgezondert.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    OKe, we beginnen morgenmiddag! Meedoen kan nog altijd. inspringen is namelijk niet zo moeilijk.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 23:12 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Yay, kan niet wachten, maar een klein vraagje moet je elkaar gewoon GB'en over de groepje waarin je begint en hoe je elkaar ontmoet?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Nouja het lijkt me leuk voor de mensen die enkel een personage buiten de groep hebben dat ze niet te lang hoeven te wachten. Maar je kan inderdaad met de andere mensen buiten de groep bespreken of je bij elkaar hoort.
    Zo kan je aan degene vragen met wie je wil samenwerken of die dat ook met jou wil.
    Zo zou ik bijvoorbeeld kunnen vragen of Lisa samen met Jayy wilt werken. en dan moet je samen maar besluiten of je dan ergens op een kamp zit of gewoon in een huis, ik zeg maar wat. Je kan ik het topic zelf vragen of je in kan springen bij de groep en hoe ze elkaar dan ontmoeten wijst zich vanzelf wel lijkt me.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Oké, ik snap het, denk ik, neem ik aan. Dus ik vraag morgen gewoon bijv. Aan jou: vind je het goed als Lisa en Jayy samen werken? Zo ja dan snap ik het.


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    Oké, ik snap het, denk ik, neem ik aan. Dus ik vraag morgen gewoon bijv. Aan jou: vind je het goed als Lisa en Jayy samen werken? Zo ja dan snap ik het.

    Ja, je mag het nu ook al gewoon via een berigtje aan diegene vragen, zodra het maar wel even in het topic word gezet wie er met wie samenwerkt. Bespreek ook even hoe je elkaar bent tegengekomen en waar je zit. Dus in een huis, bos noem maar op.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    de mensen dien og niks hebben ingevult zijn nog een keer gewaarschuwd. we beginnen rond 2 uur ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik ben vanmiddag weg, misschien kom ik vanavond nog even, en morgen ben ik twee of drie dagen (heel misschien vier) in Twisk (meest boerse dorp dat je ooit in je leven tegen zult komen waar toeristenbusjes rijden xD) Dus kom Leo voorlopig nog maar niet tegen als jullie beginnen :3]


    yeehh

    Is geen rpobleem. je kunt gewoon in komen vallen waneer je terug ben. dat is ook niet zo moeilijk aangezien je niet in de jongerengroep zit.
    veel plezien iniedergeval ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Omg, sorry urgh. Een vriendin is bij me dus ik maak het zo we laan D:

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 12:54 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    haha geeft niet, je hebt nog een uurtje, het probleem was meer dat ik een deel van de groep weg. en het is een beetje raar als iedereen het ziekenhuis verlaat zonder jou.. daar ging het me meer om.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Oke, Het is twee uur geweest^^ Zullen Lisa en Jayy anders gewoon echt samen werken?
    En moet ik de andere nog even een berichtje sturen?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sorry. Ik ga ze nu maken. Het meisje heb ik gemaakt op me iPod dus die komt iets later, maar. Maak nu de jongen :)


    I'm finally back, Finally after a Year break