• De wereld is overgenomen door Walkers –Zombie’s.
    12 jongeren worden een voor een wakker in een ziekenhuis aan de rant van de stad. De 12 jongeren zijn allemaal van dezelfde school en liggen om dezelfde reden al een half jaar in een coma.- Het busongeluk dat ze kregen onderweg naar het museum.
    Als ze wakker worden is de rest van het ziekenhuis verlaten en niemand heeft enige idee wat er aan de hand is. Het pakeerdek licht vol met lijken en als ze daar doorheen zijn word er al snel duidelijk dat er iets mis is. Niet alleen het ziekenhuis is verlaten, maar heel de stad. Nergens is ook maar een levend mens te ondekken.
    Want behalve de 12 overgebleven jongeren en een handje vol mensen dat ze onderweg tegenkomen bestaat de rest van de wereldbevolking uit mensetende dode mensen.
    [Gebaseerd op de tv-serie]



    Rollen

    Groepje Jongeren
    Meisjes[6];
    -Delisha Eleora Daxton ~Dictionary
    -Alison Love ~jaimyhoi
    -Chloë Jessica Mattews ~Europe
    -Addison Lane ~prisoner
    -Saphire Catastophe Aoife 'Cat' Knight ~bluehope
    -Naomi "Jessica" Micheal ~1DLovertje

    Jongens[6];
    -Anthony Kilian von Monroe ~Lamebrain
    -Aiden Samuel Woods ~HurtedHeart
    -Austin Dylano Brown ~xYOLO16
    -Johan Sinclair ~Feline

    mensen die ze onderweg tegenkomen
    mannen[oneindig];
    Vrouwen;
    -Leontine 'Leo' Ledford ~CottonCloud
    -Gereverveerd ~Sunbaked
    kinderen[4];
    -Kate Lizzy Skye Woods ~HurtedHeart
    -Lisa Thomas ~BlueHope
    jongeren[2];
    -Jayy Brandon von Monroe ~Lamebrain
    -Aisha Biance Thaler ~Stiles

    [Deze mensen leven meestal in groepen versprijt over amerika. overleg zelf met wie je in een groep wil en waar je je dan vestigd. overleg ook hoe de groep en de jongeren elkaar ontmoeten en ze ontmoeten elkaar niet allemaal tegelijk!.]

    de walkers Walkers zijn gewoon dode mensen. zodra je opengehaald of gebeten word door een walker, of zelfs aan een natuurlijk dood sterft verander je in een walker. Walkers kunnen alleen dood zodra hun hersens kapot zijn omdat dat hetgene is wat hun stuurt. Er is niemand die de walkers speelt, omdat walkers dus eigenlijk gewoon dood zijn. Ze kunnen niet denken niets. het enige wat ze doen is proberen te overleven door te eten.
    je bestuurd de walkers dus vanuit je eigen personage.


    Invullen
    hele naam;
    leeftijd[voor de jongeren is dit tussen de 16 en 22];
    uiterlijk;
    karakter;
    Extra[voor de mensen die ze onderweg tegenkomen houd dit in, hoe ze ontsnapt zijn. wat ze voor de aanvallen voor werk deden ect.];



    Regels
    -GEEN perfecte mensen. iedereen heeft slechte kanten.
    -Spreken met minimaal 4 zinnen.
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -16+ is toegestaan.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Ik open het nieuwe topic zodra deze er moet komen. Later wijs ik mensen aan die dit ook mogen.
    -max 2 personages en dan het liefst verspreid over de groepen.
    -Er gaan ook mensen dood in dit verhaal. dit word vooraf besproken. Hou er dus rekening. en degene die niet of nauwelijks reageren gaan als eerste dood natuurlijk.
    -reservering staat bij 24 uur
    -username verandering doorgeven.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 14:37 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    xYOLO schreef:
    mag ik een jongen en een meisje reserveren? :$

    Niet uit dezelfde groep. Dus je mag er eentje in de 18 jongeren groep en de andere bij de mensen die ze later tegenkomen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    hmm doe dan alleen maar een jongen? (flower)


    someone out there feels better because you exist

    Je mag die van mij anders wel veranderen naar een jongere die ze onderweg tegenkomen, dat is misschien wat handiger aangezien ik zaterdag op vakantie ga en dan niet echt veel online kan komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    oke, verandert ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hele naam: Austin Dylano Brown
    Leeftijd: 20 jaar
    Uiterlijk:


    Karakter: Austin is een sociale jongen, die vriendelijk voor iedereen is. Hij vind iedereen aardig en kan goed op schieten met de meeste mensen. Je zult bij hem bijna nooit merken als die een keer een slechte dag heeft of als hij je niet mag.
    Extra: Hij wilt graag onder de mensen zijn. hij haat eenzaamheid.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 13:36 ]


    someone out there feels better because you exist

    Hele naam; Aisha Biance Thaler
    Leeftijd; 17
    Uiterlijk;


    Karakter; komt nog
    Extra; komt nog

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 13:33 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ben het meisje aan het maken maar tot welke leeftijd valt onder Kind. XD want straks maak ik haar te oud :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Ben het meisje aan het maken maar tot welke leeftijd valt onder Kind. XD want straks maak ik haar te oud :)

    sowieso niet ouder als 14. het liefst zelfs nog onder de 12. maar die keuze mag je zelf maken ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Oke ik zal even den leuke foto zoeken en dan zet ik hem neer rond 4 uur ofzo want ik moet naar de doctor.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    is pirma. veel succes bi jde doctor ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik wil wel iemand die ze onderweg tegenkomen invullen ^^

    Hele naam: Leontine (Leo) Ledford
    Leeftijd: 27
    Uiterlijk:


    Leo heeft groene ogen en korte bruine haren die ze ook kort houdt. Meestal draagt ze een legerkleurige jack waarvan ze de mouwen meestal opstroopt met daaronder een bruin shirt dat zichtbaar is doordat de rits van de jack kapot is. Daarnaast draagt ze nog een wijde, donkergroene spijkerbroek met een wapenriem.
    Karakter: Leo kan bot gezegd onuitstaanbaar zijn. Ze is eigenwijs en koppig en kan je soms erg laag inschatten. Ze is nogal kil en als je iets fout doet kun je de wind van voren verwachten. Ze toont niet snel emotie en medelijden. Die eigenschap doet sommigen schrikken, maar het komt zeker van pas in de wereld waar ze nu in leeft. Toch kan ze ondanks haar koppigheid en kille karakter je wel wat leren als ze je eenmaal toelaat.
    Extra: Leo had een harde jeugd en had nooit veel vrienden door haar karakter. Ze had nooit het gevoel dat iemand echt om haar gaf en daarom was ze gelukkiger dan iedereen toen ze zich eindelijk had verloofd met iemand die echt om haar gaf. Maar ze raakte haar verloofde kwijt in de chaos en vermoedelijk is hij nu een van de walkers. Ze liet het verdriet niet winnen, verharde, werd killer dan ooit te voren en besloot het tegen de walkers te gebruiken.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 19:39 ]


    yeehh

    Mag ik een meisje van de jongeren?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mag ik ook een meisje van de jongeren. Anders wil ik graag een jongen reseveren
    En hoe oud moet het personage minimaal zijn?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 1:28 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Staat bij het invullen. Jongeren zijn tussen de 16 en 22.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Fangs, dan vul ik het zo even in^^


    We've lived in the shadows for far too long.