• Als de manager van een wereldberoemde band besluit ze weer naar school te sturen, zijn ze hier natuurlijk niet blij mee. Want ze zijn beroemd en het is een openbare school. Toch moeten ze weer gewoon leven als "gewone" mensen. Het school leven weer oppakken, Wat bestaat uit: Leren, relaties, ruzies en feesten. Zullen ze dit volhouden? Of kappen ze er al mee na een paar weken...


    Bandleden:
    - Chay Alexandra Romano || Wonderwatch
    - Arianna Celeste Rhodes || Stiles
    - Naomi Jenna Grenhold || 1DLovertje
    - Aiden Samuel Dream || HurtedHeart
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway || Nidiot
    - Daniël Emilio Night || WillNotLearn

    Leerlingen:
    - Tyler Jay Lopez || Wonderwatch
    - Jered Cole Black || 1DLovertje
    - Jayden Michel Deluci || xXVanityXx
    - Caleb Riley Riverson || Prisoner
    - Serena Vanity Marilyn McCathy || Suggestions
    - Saphire Thomas || BlueHope
    - Ruby Livinstone || BlueHope
    - Alison Love || jaimyhoi
    - Isabeau Aisha Stanforth || Stiles

    Rooster:

    8:30 - 9:15: Spaans
    9:15 - 10:00: Wiskunde
    10:00 - 10:45: Pauze
    10:45 - 11:30: Muziek
    11:30 - 12:15: Gym
    12:15 - 13:00: Pauze
    13:00 - 13:45: Geschiedenis
    13:45 - 14:30: Aardrijkskunde
    14:30 - 15:15: Muziek
    15:30 - 16:30: Vrije tijds vakken (Cheerleadertraining, footballtraining enz.)

    Regels:

    - Het liefst géen one liners.
    - max. 2 personages.
    - Geen perfecte personages.
    - iemand anders mag een nieuw topic aanmaken als ik offline ben.
    - OOC met haakjes!
    - Geen mensen die al stoppen na een paar dagen!
    - We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 0:55 ]


    El Diablo.

    Tyler

    Ik loop de trappen op, en loop naar het lokaal.
    Ik wacht tot Serena er ook is, en loop dan naar binnen..


    El Diablo.

    Saphire
    "Denk maar niet dat je stoer bent." Sist Mary naar me. Ik schud mijn hoofd. "Je heb net Fifianne ontmoet. Die blonde. En haar groepje, ze zijn allemaal hetzelfde, al weet ik niet of dat iets goeds is." Zeg ik en lach even naar me. ""Dan heb je nog Mary en Lyla, de twee belangerijkste. Geloof me, binnen twee weken denken ze dat zebij je opschhot kunnen gaan zitten en denk iedereen dat jullie wat hebben. Jij en Fifianne dan." Ik zuch en sla mijn armen over elkaar. Ik hield er niet van als ze zo over mij, en de andere nerds, praten. Ik kon best voor mezelf opkomen, maar het deed wel pijn. "Ze kan een beetje dramatisch zijn en ze is rijk dus denkt ze dat ze alles kan maken." Zeg ik en kijk even naar haar. Ik durfde te wedden dat ze nu al haar vriendinnen aan het vertellen was dat hij maar deed als of, en dat hij haar echt wel leuk vond. "Oh well." Ik akte mijn boek weer en ging verder met lezen, misschien kon ik het voek vanmiddag nog terug brengen, moest ik wel helemaal met de bus naar Skyway avenue, maar het was het zo waard. "Oh en gewoon een tip. Er is op de tweede verdieping een soort pleintje. Daar wil je echt niet heen in de pauze, Dat is waar jullie fan-groep zit."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Arianna Celeste Rhodes
    Ik grijns even als ik het deuntje herken en knik goedkeurend. 'Lang niet slecht,' glimlach ik. 'En ja, ik speel ook,' glimlach ik dan.
    Mijn blik glijdt door het lokaal en blijft hangen op een elektrische gitaar. Ik loop er naar toe en nadat ik de gitaar aangesloten heb speel ik moeiteloos en foutloos de intro van Try Sleeping with an Broken Heart.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Vanity Marilyn McCathy
    Ik loop het lokaal in en neem plaats in de middelste rij, bij het raam.
    Ik zit het liefst bij het raam, het geeft me inspiratie.
    Misschien was dit schooljaar wel handelbaar, er bestaat een kleine kans.
    Ik pak mijn kladblok en pen en schrijf in een kriebelig handschrift mijn zorgen en problemen op, het is iets dat ervoor zorgt dat ik beter presenteer tijdens lessen en toesten.
    Ik berg de kladblok en pen weer op in mijn tas en kijk uit het raam.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 1:55 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tyler

    Ik plof ook maar ergens in het midden neer, en kijk rond. Een paar van die bandleden waren er al, dat had ik al opgemerkt. Ik zucht, en leun op mijn hand.


    El Diablo.

    Caleb Riley Riverson

    Ik knikte goedkeurend. 'Hmm niet slecht. Zeker niet. ' zeg ik en leg mijn gitaar aan de kant. 'En vertel eens. Hoe komt het dat een klein engeltje die fantastisch goed gitaar kan spelen nou net binnen wandelt wanneer ik hIer zit?'
    Ik had haar nog nooit op school gezien maar ze kwam me wel bekend voor. Het was vreemd, maar dat zou altijd kunnen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aiden Samuel Dream
    Fifianne dus. Wat een afschuwelijke naam. Ik luisterde naar alles wat Saph zei. Ik besloot nu gewoon naast haar te gaan zitten aangzien we dan beter konden praten en ik had geen zin dat ze terug zouden komen. Ik zag nu wel een paar jaloerse blikken. Net goed. Ik was niet iets wat je kon hebben. Ik was een persoon en niet te winnen. "Oh en gewoon een tip. Er is op de tweede verdieping een soort pleintje. Daar wil je echt niet heen in de pauze, Dat is waar jullie fan-groep zit." Ik kijk haar aan en knik. Ik pak even mijn rooster en kijk erop. 45 minuten pauze. 'Oke goed. Hebben jullie dan zin om met mij in de pauze naar de Starbucks te rijden. Ik rij en trakteer.' Zeg ik vriendelijk tegen Allison en Saphire. Ze waren erg aardig en ik kon het goed met ze vinden. Vooral omdat ze niet gilde enzo. En ik haatte echt als er iemand om mij gilde.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Serena Vanity Marilyn McCathy
    Ik zucht en denk na over het leven.
    Waarom bestaan er criminelen? Waarom worden mensen gediscrimineerd? Waarom bestaat er liefdesverdriet? Waarom zijn we geen stokpoppetjes? Waarom moeten sommige mensen zo depressief en/of onzeker zijn?
    Zoveel vragen, zo weinig antwoorden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Arianna Celeste Rhodes
    'Hmm niet slecht. Zeker niet,' zegt de jongen. 'En vertel eens. Hoe komt het dat een klein engeltje die fantastisch goed gitaar kan spelen nou net binnen wandelt wanneer ik hier zit?'
    Ik trek één wenkbrauw op. 'Een klein engeltje?' vraag ik. 'Ik weet niet hoe jij denkt dat die er uit zien maar zover ik weet hebben die blond haar en blauwe ogen. Tenzij ik ontzettend kleurenblind ben weet ik zeker dat ik dat niet heb'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Saphire
    Ik was echt verbaasd. Ik zweer het, nooit legde ik een boek voor iets aan de kant, maar dit. "Je hoeft niet te trakteren hoor. Je gaat er al heen met ons." Ik wijs even naar Al en mezelf. "Dat is echt al heel wat." Lach ik. Ik denk even na. Van een beroemd iemand zou je toch denken dat hij met populaire mensen om zou gaan, arrogant zou zijn, dat soort dingen. "Jij bent aardig. Ik mag jou wel." Zeg ik. "Maar dan is er nog een ding waar ik zelf niet achter ga komen: Waarom lijk jij ons te mogen?" Vraag ik nieuwsgierig. Ik bedoelde het niet achterdochtig ofzo, ik snapte het gewoon niet. een heleboel mensen probeerde ons te ontwijken, wisten niks van ons en wouden het ook niet weten en uitgerekend hij leek ons wel te mogen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Caleb Riley Riverson

    'Gelukkig komen die niet voor in mijn wereldje. ' zeg ik dan terwijl ik mijn schouders ophaal. 'Maar serieus. Ik heb je nog nooit eerder gezien. ' mompel ik dan en zucht. 'Je bent zeker nieuw. ' zeg ik en glimlach. 'Caleb Riverson. ' stel ik mezelf voor en steek mijn hand uit.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Arianna Celeste Rhodes'
    Ik schud de jongen, Caleb dus. 'Arianna Rhodes,' zeg ik.
    'Zeker weten dat je mij nog nooit eerder hebt gezien?' vraag ik dan. Niet dat ik persé wil dat hij me herkent, ik vind het juist fijn dat hij me niet gelijk herkende.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Samuel Dream
    "Jij bent aardig. Ik mag jou wel." Zegt ze. "Maar dan is er nog een ding waar ik zelf niet achter ga komen: Waarom lijk jij ons te mogen?" Het klonk achterdochtig. Ik had deze vraag zien aankomen. Ik kijk haar aan. 'Omdat jullie niet gillen wat een vrij groot pluspunt is. Jullie zijn niet arrogant. Jullie pesten niet. Nee jullie worden min of meer gepest of uitgescholden. Ik oordeel namelijk een boek nooit op zijn of haar kaft maar lees het eerst. Als ik weet hoe iemand is dan weet ik of ik goed zit of niet.' Zeg ik eerlijk. 'Maar mijn jeugd heeft ook wel een rolletje gespeelt. Vroeger was ik ook een Nerd en ik werd erg gepest, maar door dit betekent het niet meteen dat ik bij die arrogante mensen hoor. Ik ben nog steeds een beetje bij mezelf en de mensen waar ik mee wil omgaan. Ik ben nog steeds de jongen van een aantal haar geleden.' Zeg ik vriendelijk. Het was de waarheid. Ik werd vroeger wel erg gepest. Maar niet alleen uitgescholden maar ook in Elise geslagen. Daarom voeg ik me niet bij de sterken. Ik kan er niet helpen. Niet dat ik Nerds zwak vind nee. Maar ze zijn de mensen die mensen pesten. En ik haat pesten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Saphire
    Ik luister naar hem met een schuinhoofd. Ik lach even. "Dat zou je niet zeggen. Ik bedoel knappe mensen worden nou eenmaal niet gepest." Zeg ik terwijl ik naar buiten staar. "umh, sorry. Ik ben heel nieuwsgierig en ik heb de vreselijke gewoonte zo een beetje alles te zeggen wat ik denk. Ik probeer er echt vanaf te komen, want het is soms irritant en vaak heel awkward." Vervolg ik mezelf. Ik kijk even op mijn mobiel als ik de bekende 'pling' heb gehoord. 'OMJ, weet je die ene band die ik leuk vind, die komt bij jou op school!!!!!!!! Vraag een handtekening!!!! Tot vanmiddag bij pap XOXOXO.' Ik zucht even en schud mijn hoofd. "Zou ik een handtekening mogen voor mijn zus. Of doe er ook maar voor mijn andere twee zussen, misschien eentje voor mijn zusje. Alsjeblieft?" Zeg ik en stop mijn telefoon weer weg. Als ik niet thuis kwam met die handtekening was ik er geweest.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 2:35 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Aiden Samuel Dream
    Ik lach even sarcastisch. 'Vroeger was ik niet bepaald knap ofzo. Ik had een beugel en een grote bril, maar nu is de beugel weg en heb ik lenzen. Ik ben naar de sportschool gegaan om een paar kilo's kwijt te raken en zo kwam ik eruit.' Zeg ik schouderophalend. Ik scheur al een blaadje uit mijn schrift en pak een pen. 'Hoe heten je zussen?' Vraag ik nieuwschierig.

    [Sorry van de korte reactie. Dan ben ik wat sneller aangezien ik even snel iets moet doen]


    I'm finally back, Finally after a Year break