• Met een lengte van 269 meter, een breedte van 28 meter en een crew van 899 man, werd de Titanic als ‘The Unsinkable’ beschouwd.
    Met 329 passagiers in de eerste klas, 285 in de tweede klas en 710 derde klas was ongeveer de helft van het maximale aantal mensen aan boord.
    Het schip vertrok vanuit Southampton, en zou arriveren in New York City.
    Alle 2223 passagiers hadden zo hun eigen reden om met deze boot mee te gaan. Zo hadden sommige derde klassers jaren lang moeten werken om een kaartje voor dit onzinkbare schip te kunnen kopen, en leken sommige eerste klas passagiers niet eens mee te willen. Wat voor de éen nieuw begin in New York was , was voor de ander weer gewoon een andere reis op een duur schip.
    In de nacht van 14 op 15 april 1912 kwam de Titanic op zijn eerste reis kort voor middernacht in aanvaring met een ijsberg; een deel van de stuurboordzijde werd op verscheidene plaatsen doorboord, en binnen drie uur was het schip gezonken. 1522 mensen aan boord kwamen om het leven. Maak jij deel uit van die 1522, of weet je het te overleven?


    Passagiers:

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas meisjes: [Max. 4]
    - Elisàbeth Catherine Billington - 21 - Aragog
    - Rue Samantha Jones - 20 - Salim
    - Amelia "Amelie" Tiana Rivendell - 19 - Stornoway
    - Milena Valora Henderson - 18 - Clarisse

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas jongens: [Max. 4]
    - William ''Will'' Edward McGreggor - 23 - WillNotLearn
    - Damian George Rivendell - 22 - Clarisse
    - Lucas "Luke" Arthur Henderson - 22 - Stornoway
    - Jonathan Harkness - 19 - xRemember

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas meisjes: [Max. 4]
    - Monique Skye Matthews - 16 - Europe
    - Safaa Quinn Carter - 20 - PainEnds
    - Anna Denise Slaughter - 24 - Courteous
    - Joanne Constance Miller - 16 - xEvangeline

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas jongens: [Max. 4]
    - David Lars Ryans - 22 - BlueHope
    - Daniël Johnson - 20 - xYOLO
    - Brighton Jones - 19 - Poeh
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander - 21 - WillNotLearn

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas meisjes: [Max. 4]
    - May Alison Adams - 19 - Aragog
    - June Dawson - 19 - Salim
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron - 16 - BlueHope
    - Illeana Sofia Moreno - 18 - Dictionary

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas jongens: [Max. 4]
    - Michael Damian Grey - 19 - WillNotLearn
    - Alex Munro Hope - 20 - BlueHope
    - Andrew Connor McDavids - 26 - Courteous
    - Alfeo De Rossi - 18 - Poeh

    Crew:

    MEISJES VOORLOPIG VOL
    Bemanning: [Oneindig]
    - Tillie Annemarie Van 't Hek - 78 - Aztec
    - Leonie Laurenz - 23 - CottonCloud
    - Jalya Suzanne Oakley - 18 - xMHoran
    - Aurélie Marie-Lou Smith - Perdu
    - Alexander ''Alex'' Nathan Parker - 20 - WillNotLearn
    - Thomas Andrews - 39 - Aztec

    VOL
    Kapitein:
    - Edward Smith - 62Aztec


    KAMERINDELiNG
    3e klassen
    Kamer 119
    - Alfeo De Rossi
    - June Dawson
    - May Alison Adams
    - Michael Damian Grey

    Kamer 134
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron
    - Alex Munro Hope
    - Illeana Sofia Moreno
    - Andrew Connor McDavids

    2e klassen
    Kamer 46
    - David Lars Ryans
    - Brighton Jones

    Kamer 51
    - Daniël Johnson
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander

    Kamer 39
    - Monique Skye Matthews
    - Joanne Constance Miller

    Kamer 30
    - Safaa Quinn Carter
    - Anna Denise Slaughter


    Er kunnen nog rollen aan worden gemaakt in her rollentopic.


    Regels:
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ 16+ mag.
    ~ Niet iedereen is perfect.
    ~ OOC tussen haakjes.
    ~ Hou het realistisch! Dus geen relaties of smoorverliefd zijn na éen dag oid.
    ~ Maximaal drie personages, ieder in een andere klas of twee in dezelfde klas met jongen+ meisje.
    ~ Reseveringen blijven 24 uur staan.


    Begin:
    Het is dertig minuten voor vertek. De haven is overbevolkt, en de derdeklassers worden gecontroleerd op luizen- en vlooien. De eersteklassers hebben een gigantische suite, de tweedeklassers wat kleiner.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:20 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [Heeft mijn lieve verloofde zo tijd? x'D]


    {Tuurlijk *Glimlacht lief* Waar wilde je hem over spreken?}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Tuurlijk *Glimlacht lief* Waar wilde je hem over spreken?}

    [aaawh Ellie ;w
    Nee niks. Vind ik leuk. Gewoon.
    Eh, verloofde mensen moeten ook wel eens praten. Toch? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    [aaawh Ellie ;w
    Nee niks. Vind ik leuk. Gewoon.
    Eh, verloofde mensen moeten ook wel eens praten. Toch? :3]


    {Ik ga jouw Mitsh noemen :3

    Tuurlijk, en daarbij vind je hem wel leuk he? He? *Glimlacht nog een keer lief* Maargoed.. Wil je met Will praten bij de andere mensen of ergens anders? :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    [NEEE MITSH IS EEN JONGENSNAAM! Vind ik. :c
    Mimi? 8D
    Jaaaa hij is leuk. stiekem. Zijn lichaam. :9~:9~

    Uhm, maakt mij niks uit.. Ze zit nu wat wijn te drinken met een paar, van mij mag je erbij komen :'D idgaf]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Mimi? Neee.. Ik vond mitsh leuk.. XD Moet ik iets anders gaan bedenken..

    I knowww :3 Hij heeft een six-pack ^-^

    Vind Elisabeth dat wel zo gezellig? XD }


    Don't be like the rest of them, darling

    [Denk het niet, maar dat laat ze niet merken joh :3
    Je kan haar proberen te overtuigen, misschien werkt het. -wbw-]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Is goed -wbw- Hij komt er zo aan ^-^}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Yay. :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aztec schreef:
    Edward Smith || Kapitein

    "Jammer genoeg heb ik niet zoveel verstand van boten als jullie." zegt hij lachend waarna hij ook zijn kopje aan de serveerster geeft. "Ben je ook nog wat van plan te doen in New York?" vraagt hij vervolgens. "Wat oude vrienden opzoeken, niks bijzonders." antwoord ik terwijl ik de tweede officier, Charles Herbert Lightoller groet. Hij neemt het stuur over van Henry, de Chef officier. Henry komt bij ons zitten. Ik denk even peinzend na of ik William ook zal uitnodigen om met de hele groep te dineren, maar omdat Thomas hier niet heel blij mee zal zijn en ik eigenlijk al aanneem dat hij uitgenodigd is laat ik het varen.


    William ''Will'' Edward McGreggor

    Ik glimlach naar Henry als hij erbij komt zitten en besluit vervolgens dat ik maar weer eens moet gaan, 'Waarschijnlijk moet ik even gaan kijken hoe het met mijn ouders gaat of iets dergelijks. Ik kom later wel weer eens langs' Zeg ik waarna ik opsta en vervolgens de stuurkamer uitloop, aangezien ik juist totaal geen zin heb om bij mijn ouders langs te gaan loop ik rond door het schip zie ik Elisabeth zitten met een paar andere mensen. 'Kan ik erbij komen zitten?' Vraag ik glimlachend in het algemeen aan de groep.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisàbeth
    ''Kan ik erbij komen zitten?'' hoorde ik een bekende stem vragen. Ik keek even geïrriteerd, zonder dat Will het kon zien, en daarna draaide ik me met een glimlach om.
    ''Natuurlijk,'' zei ik liefjes, en hoorde hoe een paar anderen ook instemden. Ik gebaarde naar de lege stoel naast me, om vervolgens nog een nipje van mijn wijn te nemen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    | Deze RPG speelt zich toch af in 1912. Toch? Anders is dat echt een grote fail van mij. :/ |
    Alfeo De Rossi || 18
    Samen met Jack, June en Fabrizio rende Alfeo over de kade. Een enkele rugzak ging over Alfeo's schouder en in zijn hand hield hij zijn bruine jasje. Ze liepen door de grote hoeveelheid volk naar de loopplank om op het schip te komen. Na een test op luizen en vlooien rennen Alfeo, Jack, June en Fabrizio door het schip naar hun kajuit. June stelde zichzelf en Jack meteen voor aan het meisje in de kajuit. Alfeo niet. Hij zette zijn zakken op een stapelbed, bovenaan. Omdat Fabrizio altijd beneden slaapt. Alfeo ging op de houten stoel zitten naast zijn bed en stak een sigaret op. Hun andere kamergenoot viel hem een paar minuten later op. Een jongen. Alfeo stak zijn hand uit,"Alfeo De Rossi." zei hij met een glimlach.


    kindness is never a burden.

    [Ja hahahaha]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Edward Smith || Kapitein

    "Is goed jongen." zeg ik opgewekt terwijl hij wegloopt. Ik begin een gesprek met Henry over de snelheid van het schip en de ijsberg waarschuwingen.

    || Sorry voor kort stukje, moet even eten en daarna heb ik een goed idee om Tillie contact te laten maken met de mensen die nu zitten te drinken in de 1e klas zaal ^^
    Vertel het jullie zo, volgende post echt meer regels, sorry! ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Aragog schreef:
    [Ja hahahaha]


    | Oké gelukkig. |


    kindness is never a burden.

    William ''Will'' Edward McGreggor

    'Natuurljk' Zegt Elisabeth vervolgens glimlachend, een glimlach die ik de laatste weken, mischien maanden? Vaak heb gezien. De glimlach miste iets, waarschijnlijk geloofwaardigheid. 'Dankje' Andwoord ik waarna ik naast haar ga zitten en vervolgen een ober op wijn vraag, geen idee wat ik gedaan heb dat ze mij niet mag.


    Don't be like the rest of them, darling