• Met een lengte van 269 meter, een breedte van 28 meter en een crew van 899 man, werd de Titanic als ‘The Unsinkable’ beschouwd.
    Met 329 passagiers in de eerste klas, 285 in de tweede klas en 710 derde klas was ongeveer de helft van het maximale aantal mensen aan boord.
    Het schip vertrok vanuit Southampton, en zou arriveren in New York City.
    Alle 2223 passagiers hadden zo hun eigen reden om met deze boot mee te gaan. Zo hadden sommige derde klassers jaren lang moeten werken om een kaartje voor dit onzinkbare schip te kunnen kopen, en leken sommige eerste klas passagiers niet eens mee te willen. Wat voor de éen nieuw begin in New York was , was voor de ander weer gewoon een andere reis op een duur schip.
    In de nacht van 14 op 15 april 1912 kwam de Titanic op zijn eerste reis kort voor middernacht in aanvaring met een ijsberg; een deel van de stuurboordzijde werd op verscheidene plaatsen doorboord, en binnen drie uur was het schip gezonken. 1522 mensen aan boord kwamen om het leven. Maak jij deel uit van die 1522, of weet je het te overleven?


    Passagiers:

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas meisjes: [Max. 4]
    - Elisàbeth Catherine Billington - 21 - Aragog
    - Rue Samantha Jones - 20 - Salim
    - Amelia "Amelie" Tiana Rivendell - 19 - Stornoway
    - Milena Valora Henderson - 18 - Clarisse

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas jongens: [Max. 4]
    - William ''Will'' Edward McGreggor - 23 - WillNotLearn
    - Damian George Rivendell - 22 - Clarisse
    - Lucas "Luke" Arthur Henderson - 22 - Stornoway
    - Jonathan Harkness - 19 - xRemember

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas meisjes: [Max. 4]
    - Monique Skye Matthews - 16 - Europe
    - Safaa Quinn Carter - 20 - PainEnds
    - Anna Denise Slaughter - 24 - Courteous
    - Joanne Constance Miller - 16 - xEvangeline

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas jongens: [Max. 4]
    - David Lars Ryans - 22 - BlueHope
    - Daniël Johnson - 20 - xYOLO
    - Brighton Jones - 19 - Poeh
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander - 21 - WillNotLearn

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas meisjes: [Max. 4]
    - May Alison Adams - 19 - Aragog
    - June Dawson - 19 - Salim
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron - 16 - BlueHope
    - Illeana Sofia Moreno - 18 - Dictionary

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas jongens: [Max. 4]
    - Michael Damian Grey - 19 - WillNotLearn
    - Alex Munro Hope - 20 - BlueHope
    - Andrew Connor McDavids - 26 - Courteous
    - Alfeo De Rossi - 18 - Poeh

    Crew:

    MEISJES VOORLOPIG VOL
    Bemanning: [Oneindig]
    - Tillie Annemarie Van 't Hek - 78 - Aztec
    - Leonie Laurenz - 23 - CottonCloud
    - Jalya Suzanne Oakley - 18 - xMHoran
    - Aurélie Marie-Lou Smith - Perdu
    - Alexander ''Alex'' Nathan Parker - 20 - WillNotLearn
    - Thomas Andrews - 39 - Aztec

    VOL
    Kapitein:
    - Edward Smith - 62Aztec


    KAMERINDELiNG
    3e klassen
    Kamer 119
    - Alfeo De Rossi
    - June Dawson
    - May Alison Adams
    - Michael Damian Grey

    Kamer 134
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron
    - Alex Munro Hope
    - Illeana Sofia Moreno
    - Andrew Connor McDavids

    2e klassen
    Kamer 46
    - David Lars Ryans
    - Brighton Jones

    Kamer 51
    - Daniël Johnson
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander

    Kamer 39
    - Monique Skye Matthews
    - Joanne Constance Miller

    Kamer 30
    - Safaa Quinn Carter
    - Anna Denise Slaughter


    Er kunnen nog rollen aan worden gemaakt in her rollentopic.


    Regels:
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ 16+ mag.
    ~ Niet iedereen is perfect.
    ~ OOC tussen haakjes.
    ~ Hou het realistisch! Dus geen relaties of smoorverliefd zijn na éen dag oid.
    ~ Maximaal drie personages, ieder in een andere klas of twee in dezelfde klas met jongen+ meisje.
    ~ Reseveringen blijven 24 uur staan.


    Begin:
    Het is dertig minuten voor vertek. De haven is overbevolkt, en de derdeklassers worden gecontroleerd op luizen- en vlooien. De eersteklassers hebben een gigantische suite, de tweedeklassers wat kleiner.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:20 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [@ aztec, ik heb per ongeluk dezelfde achternaam gekozen als de kapitein. Wat doen we ermee?]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Perdu schreef:
    [@ aztec, ik heb per ongeluk dezelfde achternaam gekozen als de kapitein. Wat doen we ermee?]


    || Ehm, Smith is wel zijn echte achternaam dus die houd ik graag zo. Gewoon laten dan maar? ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    William ''Will'' Edward McGreggor

    Ik liet mijn ouders samen met die van Elisabeth achter in onze kamer, waarschijnlijk zou ik het niet lang meer uithouden als ze zo doorgingen. De reis naar het schip toe kreeg ik te horen wie de Kapitein was, een man die ik een paar jaar geleden al had leren kennen en zogezecht een soort oude vriend was geworden. 'Edward' Groete ik hem toen ik de stuurkamer binnenliep, ik zag ook Mr. Andrews zitten.. Een man waarmee ik iets minder goed kon opschieten.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Smith is best veelvoorkomend..]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damian George Rivendell || 22.

    Damian kijkt even rond de tafel, waar het gesprek nogal was stilgevallen. Hij neemt nog een slokje van zijn koffie en glimlacht dan een klein beetje. "Dus, Elisàbeth, vertel ons eens wat over jezelf?" Probeert hij een poging tot een gesprek staande te krijgen. Hij speelt even met zijn gouden manchetknoop terwijl hij wacht op een antwoord van haar.

    [ Voor iemand die nog een gesprekspartner nodig heeft, Milena is lonely over het dek aan het lopen c: ]

    Elisàbeth
    Ik keek Damian even verrast aan. De ó zo bekende vraag, waar ik altijd zo moeilijk een antwoord op wist te geven.
    ''Ik ben geboren in hartje Londen, en een groot gedeelte van mijn familie woont daar nu,'' begon ik, en nam even een nipje van mijn thee.
    ''Ik ben artistiek in elkaar gezet. Ik ben dol op schilderen,'' zei ik, en dacht even na. ''Ik begon ermee op mijn zevende,'' voegde ik er aan toe, en lachte even. Ik haalde lichtjes mijn schouders op. Verder viel er niet echt veel te vertellen.
    ''Jouw beurt,'' grijnsde ik, en keek Damian nieuwsgierig aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Hoi mensen, ik ben weer terug van logeren^^ Waar kan ik inspringen?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    {Ik heb Cris, Micheal en Alex voor je in de aanbieding (A)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Edward Smith || Kapitein

    Ik keek op van mijn thee als ik voetstappen hoor binnen komen. "Edward." groette de jongen mij, die ik al snel herkende. "William." zei ik opgewekt. "Wat een verassing, kom toch zitten." ik gebaarde naar de twee comfortabele stoelen die onder een afdak stonden. De stuurman schoof even opzij. "William." knikte Thomas koeltjes, het was wel duidelijk dat deze twee elkaar niet mochten. "Wil je thee?" vroeg ik om de sfeer een beetje op te lichten.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    WillNotLearn schreef:
    {Ik heb Cris, Micheal en Alex voor je in de aanbieding (A)}



    (Ik heb Indigo(Derde klas), Alex (Derde klas) en David (Tweede klas), Doe maar of Alex of Cris Als het kan.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    William ''Will'' Edward McGreggor

    'William. Wat een verassing, kom toch zitten.' Zei Edward op zijn beurt opgewekt toen hij me opmerkte, ikzelf kon het niet laten te grijnzen toen Thomas duidelijk met tegenzijn me begroete, hij geen haar veranderd.. Al was zijn haar wel degelijk grijzer geworden. 'Graag' Andwoorde ik op de vraag van Edward terwijl ik op een stoel ging zitten, 'Hoe hebben ze jouw kapitein gekregen van het onzinkbare schip?' Vroeg ik vervolgens nieuwschierig.


    Don't be like the rest of them, darling

    BlueHope schreef:
    (...)


    (Ik heb Indigo(Derde klas), Alex (Derde klas) en David (Tweede klas), Doe maar of Alex of Cris Als het kan.)


    {Cris en David? Cris is ergens op het dek van de 2de klassers.}


    Don't be like the rest of them, darling

    Damian George Rivendell || 22.

    Damian glimlacht even naar Elisàbeth. "Nou, ik ben geboren in Birmingham, en volgens mijn ouders, was ik een niet al te fijn kind, aangezien ik altijd nogal koppig en druk was. Op mijn derde werd Amelia geboren, wat mijn druk- en koppigheid een beetje verminderde, aangezien ik heel erg beschermend over haar werdt." Hij lacht even zachtjes als hij denkt aan een aantal herinneringen van vroeger. "Ik ben erg sportief, ik heb meerdere sporten beoefend, ik vind kunst erg mooi, maar ik kan zelf niet al te best schilderen." Zegt hij. "Al wil ik het wel graag."

    Elisàbeth
    Ik lachte even bij zijn woorden. ''Ik was ook niet al te gehoorzaam..'' grinnikte ik, meer tegen mezelf en een beetje verdronken in mijn gedachten en herinneringen.
    ''Ik wil je wel een keertje wat laten zien, als je wilt?'' vroeg ik hem toen, doelend op mijn schilderwerk.
    Ik dronk mijn kopje thee leeg, en keek Damian glimlachend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Cris en David? Cris is ergens op het dek van de 2de klassers.}



    (Is goed hoor.)

    David Lars Ryans

    Verveeld liep ik naar buiten. Zo een groot schip en me dan nog vervelen. Ik had al een tijdje naar de zee gestaard, maar alleen maar zee werd op een gegeven moment ook wel saai. Omdat ik niet aan het opletten was liep ik tegen iemand aan. "Sorry, mijn fout." Zei ik.


    We've lived in the shadows for far too long.