• Met een lengte van 269 meter, een breedte van 28 meter en een crew van 899 man, werd de Titanic als ‘The Unsinkable’ beschouwd.
    Met 329 passagiers in de eerste klas, 285 in de tweede klas en 710 derde klas was ongeveer de helft van het maximale aantal mensen aan boord.
    Het schip vertrok vanuit Southampton, en zou arriveren in New York City.
    Alle 2223 passagiers hadden zo hun eigen reden om met deze boot mee te gaan. Zo hadden sommige derde klassers jaren lang moeten werken om een kaartje voor dit onzinkbare schip te kunnen kopen, en leken sommige eerste klas passagiers niet eens mee te willen. Wat voor de éen nieuw begin in New York was , was voor de ander weer gewoon een andere reis op een duur schip.
    In de nacht van 14 op 15 april 1912 kwam de Titanic op zijn eerste reis kort voor middernacht in aanvaring met een ijsberg; een deel van de stuurboordzijde werd op verscheidene plaatsen doorboord, en binnen drie uur was het schip gezonken. 1522 mensen aan boord kwamen om het leven. Maak jij deel uit van die 1522, of weet je het te overleven?


    Passagiers:

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas meisjes: [Max. 4]
    - Elisàbeth Catherine Billington - 21 - Aragog
    - Rue Samantha Jones - 20 - Salim
    - Amelia "Amelie" Tiana Rivendell - 19 - Stornoway
    - Milena Valora Henderson - 18 - Clarisse

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas jongens: [Max. 4]
    - William ''Will'' Edward McGreggor - 23 - WillNotLearn
    - Damian George Rivendell - 22 - Clarisse
    - Lucas "Luke" Arthur Henderson - 22 - Stornoway
    - Jonathan Harkness - 19 - xRemember

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas meisjes: [Max. 4]
    - Monique Skye Matthews - 16 - Europe
    - Safaa Quinn Carter - 20 - PainEnds
    - Anna Denise Slaughter - 24 - Courteous
    - Joanne Constance Miller - 16 - xEvangeline

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas jongens: [Max. 4]
    - David Lars Ryans - 22 - BlueHope
    - Daniël Johnson - 20 - xYOLO
    - Brighton Jones - 19 - Poeh
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander - 21 - WillNotLearn

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas meisjes: [Max. 4]
    - May Alison Adams - 19 - Aragog
    - June Dawson - 19 - Salim
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron - 16 - BlueHope
    - Illeana Sofia Moreno - 18 - Dictionary

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas jongens: [Max. 4]
    - Michael Damian Grey - 19 - WillNotLearn
    - Alex Munro Hope - 20 - BlueHope
    - Andrew Connor McDavids - 26 - Courteous
    - Alfeo De Rossi - 18 - Poeh

    Crew:

    MEISJES VOORLOPIG VOL
    Bemanning: [Oneindig]
    - Tillie Annemarie Van 't Hek - 78 - Aztec
    - Leonie Laurenz - 23 - CottonCloud
    - Jalya Suzanne Oakley - 18 - xMHoran
    - Aurélie Marie-Lou Smith - Perdu
    - Alexander ''Alex'' Nathan Parker - 20 - WillNotLearn
    - Thomas Andrews - 39 - Aztec

    VOL
    Kapitein:
    - Edward Smith - 62Aztec


    KAMERINDELiNG
    3e klassen
    Kamer 119
    - Alfeo De Rossi
    - June Dawson
    - May Alison Adams
    - Michael Damian Grey

    Kamer 134
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron
    - Alex Munro Hope
    - Illeana Sofia Moreno
    - Andrew Connor McDavids

    2e klassen
    Kamer 46
    - David Lars Ryans
    - Brighton Jones

    Kamer 51
    - Daniël Johnson
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander

    Kamer 39
    - Monique Skye Matthews
    - Joanne Constance Miller

    Kamer 30
    - Safaa Quinn Carter
    - Anna Denise Slaughter


    Er kunnen nog rollen aan worden gemaakt in her rollentopic.


    Regels:
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ 16+ mag.
    ~ Niet iedereen is perfect.
    ~ OOC tussen haakjes.
    ~ Hou het realistisch! Dus geen relaties of smoorverliefd zijn na éen dag oid.
    ~ Maximaal drie personages, ieder in een andere klas of twee in dezelfde klas met jongen+ meisje.
    ~ Reseveringen blijven 24 uur staan.


    Begin:
    Het is dertig minuten voor vertek. De haven is overbevolkt, en de derdeklassers worden gecontroleerd op luizen- en vlooien. De eersteklassers hebben een gigantische suite, de tweedeklassers wat kleiner.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:20 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leonie Laurenz - 23
    Ik moest een grinnik onderdrukken toen de dochter van de vrouw haar geluidloos imiteerde. Ik pakte de koffers aan van de chauffeur en zette ze op een wagentje.
    'En waar moeten ze naartoe?' vraag ik als de koffers wankelend op het wagentje staan. Ik grijp een tas vast die bovenop stond en zette hem ergens waar hij niet zou vallen.


    yeehh

    [Volunteers for May?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aztec schreef:
    (...)

    Thomas staat nu op de gang bij de Rivendell's, daar kan je wel bij natuurlijk (:

    Ps: moet zo wel eventjes weg, over 15 min denk ik. Sorry peeps (:


    Rue Samantha Jones | 20

    'Mr. Andrews.' Ik merkte hem net op toen hij stond te praten met de Rivendell's. 'Gaan jullie maar vast ik kom zo,' zei ik tegen mijn ouders maar Mary bleef bij me staan om mee te kletsen. Mijn moeder knikte en liep met mijn zussen, broers, vader en oma achter zich aan naar de suite. 'Hoe maakt u het Mr. Andrews?' vroeg ik vriendelijk terwijl ik mijn hand naar hem uitstak.


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Aragog schreef:
    [Volunteers for May?]


    || Wan't to meet June and Jack? c:

    We kunnen in de hut meeten.. ||

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:30 ]


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Salim schreef:
    (...)

    || Wan't to meet June and Jack? c:

    We kunnen in de hut meeten.. ||

    [Is goed!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damian George Rivendell || 22.

    Damian ziet Thomas aankomen en glimlacht. "Mr. Andrews." Zegt hij, terwijl hij een knikje naar hem geeft als teken van begroeting. "Het schip is echt fantastisch, maar ja, wat kan je anders verwachten als u een van de ontwerpers bent." Zegt hij, terwijl hij zijn hand door zijn haar haalt. Hij ziet Rue aan komen lopen en glimlacht ook naar haar. "Ik ben Damian, Damian Rivendell." Zegt hij, terwijl hij ook zijn hand uitsteekt.

    Milena Valora Henderson || 18.

    "Onze suite natuurlijk." Zegt haar moeder terwijl ze met haar ogen rolt. "Het personeel van tegenwoordig." Zucht ze, duidelijk geïrriteerd. Milena steekt achter haar rug vingers op met de cijfers van hun kamernummer, 17. Ze glimlacht naar Leonie en staat dan stijf en keurig als haar moeder zich even naar haar omdraait. "Is er iets moeder?" Vraagt ze, liefjes glimlachend. Haar moeder knijpt haar ogen samen en draait zich weer terug.

    May
    Ik sjouwde mijn koffer mee de hut in, en ik klapte even kinderachtig in mijn handen.
    Er was nog niemand, wat betekende dat ik het beste bed kon uitkiezen.
    Ik ging voor het linker stapelbed, onderin.
    Ik gooide mijn koffer op de dunne stof van de lakens, en nam even plaats.
    Op dit moment zat ik in de Titanic, wat een paar maanden terug slechts een droom kon zijn.
    En nu is het werkelijkheid. Er verscheen een brede glimlach rond mijn lippen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    June Dawson | 19

    Samen met Jack, Fabrizio en Alfeo liepen we door het schip terwijl we maar '119' bleven mompelen. 'Hier!' riep Fabrizio en hij duwde de deur van 119 open. Binnen zat pas 1 iemand. Een meisje van ongeveer mijn leeftijd. 'Hallo,' zei ik vriendelijk. 'Ik ben June Dawson, en dit is mijn broer Jack.' zei ik terwijl ik haar hand schudde.


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Leonie Laurenz - 23
    Ik deed mijn best om mijn hand niet tegen mijn voorhoofd te slaan, maar toen haar dochter met haar vingers zeventien duidelijk maakte glimlachte ik. Het personeel van tegenwoordig? Ik kon hetzelfde zeggen over de rijken van tegenwoordig. Ik zet mijn voet op de rand van het karretje en zet af met mijn andere voet. Dit was nog best leuk. Ik stepte richting de loopplank en wachtte even tot er genoeg ruimte was.


    yeehh

    May
    Ik keek op toen er wat mensen binnen kwamen lopen.
    Een meisje van ongeveer mijn leeftijd glimlachte vriendelijk.
    ''Hallo,'' zei ze. ''Ik ben June Dawson, en dit is mijn broer Jack,'' voegde ze er aan toe, en schudde mijn hand.
    Ik glimlachte even naar Jack, en keek June toen weer aan.
    ''Ik ben May Adams,'' stelde ik mezelf voor, en keek toen even het kleine kamertje rond.
    Het was niet veel, maar genoeg.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    -.- Ignore.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:57 ]


    help

    Milena Valora Henderson || 18.

    Milena's moeder vervolgt haar tocht richting hun suite en Milena loopt achter haar aan, samen met haar broer Lucas. Ze hoort zachtjes iemand viool spelen en trekt Luke ernaar toe, waarna ze zijn hand pakt en langzaam op de maat begint te dansen. "Deze reis kan nog wel eens leuk worden." Zegt ze, glimlachend naar haar broer. "Ze hebben in iedergeval goede muziek." Ze draait een rondje onder Luke's arm door.

    Damian George Rivendell || 22.

    Damian zucht diep als Amelie het over hun ouders mompelt en wegloopt. "De blauwe kist met de gouden patronen er op!" Roept hij haar na als ze hun suite in loopt. "Excuseer me voor haar gedrag, ze is normaal nooit zo, maar na het verlies van onze ouders is ze steeds humeurig en ik kan het haar ook niet echt kwalijk nemen." Zegt hij tegen Mr. Andrews.

    Stornoway schreef:
    -.- Ignore.


    Y U REMOVE YOUR POST?! :c
    Negeer dat stukje van Damian nu maar, aangezien Marthe haar stukje heeft weggehaald.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:01 ]

    Thomas Andrews

    "Het schip is echt fantastisch, maar ja, wat kan je anders verwachten als u een van de ontwerpers bent." Zegt hij, terwijl hij zijn hand door zijn haar haalt. Ik glimlach en mompel een dankjewel. "Mr. Andrews." zegt een meisje wat ik vaag van gezicht ken, haar zusje komt bij haar staan. "Ik ben Damian, Damian Rivendell." Zegt hij, terwijl hij ook zijn hand uitsteekt. "Damian, dat was de naam." zeg ik vriendelijk. "Ik ken uw achternaam maar al te goed, maar met voornamen ben ik niet zo heel goed moet ik zeggen." ik glimlach even. "Hoe maakt u het Mr. Andrews?" vroeg het meisje vriendelijk. "Zeer goed, juffrouw Rue." ik stak mijn hand ook naar haar uit en schudde hem, net zoals ik bij Damien had gedaan. Haar naam schoot me gelukkig net te binnen.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    June Dawson | 19

    Ik kijk net als May de kamer even rond. 'Dus ik zie dat je al een bed hebt uitgekozen.' zeg ik terwijl ik mijn tas van mijn schouder laat glijden en hem op de grond zet. 'Ladies first.' mompelt Jack terwijl hij wijst naar het stapelbed dat hij heeft uitgekozen voor ons twee. 'Oh, je kunt zo bij de eerste klas.' zeg ik grijnzend terwijl ik op het trappetje klim en op het bovenste bed neerplof. Ik propte mijn tas tussen de stangen aan de voet van het bed en hing mijn dromenvanger aan een uitstekende spijker. 'Dus, wanneer vertrekken we?'


    I live my life and you can´t stop me anyway.