• Met een lengte van 269 meter, een breedte van 28 meter en een crew van 899 man, werd de Titanic als ‘The Unsinkable’ beschouwd.
    Met 329 passagiers in de eerste klas, 285 in de tweede klas en 710 derde klas was ongeveer de helft van het maximale aantal mensen aan boord.
    Het schip vertrok vanuit Southampton, en zou arriveren in New York City.
    Alle 2223 passagiers hadden zo hun eigen reden om met deze boot mee te gaan. Zo hadden sommige derde klassers jaren lang moeten werken om een kaartje voor dit onzinkbare schip te kunnen kopen, en leken sommige eerste klas passagiers niet eens mee te willen. Wat voor de éen nieuw begin in New York was , was voor de ander weer gewoon een andere reis op een duur schip.
    In de nacht van 14 op 15 april 1912 kwam de Titanic op zijn eerste reis kort voor middernacht in aanvaring met een ijsberg; een deel van de stuurboordzijde werd op verscheidene plaatsen doorboord, en binnen drie uur was het schip gezonken. 1522 mensen aan boord kwamen om het leven. Maak jij deel uit van die 1522, of weet je het te overleven?


    Passagiers:

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas meisjes: [Max. 4]
    - Elisàbeth Catherine Billington - 21 - Aragog
    - Rue Samantha Jones - 20 - Salim
    - Amelia "Amelie" Tiana Rivendell - 19 - Stornoway
    - Milena Valora Henderson - 18 - Clarisse

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas jongens: [Max. 4]
    - William ''Will'' Edward McGreggor - 23 - WillNotLearn
    - Damian George Rivendell - 22 - Clarisse
    - Lucas "Luke" Arthur Henderson - 22 - Stornoway
    - Jonathan Harkness - 19 - xRemember

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas meisjes: [Max. 4]
    - Monique Skye Matthews - 16 - Europe
    - Safaa Quinn Carter - 20 - PainEnds
    - Anna Denise Slaughter - 24 - Courteous
    - Joanne Constance Miller - 16 - xEvangeline

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas jongens: [Max. 4]
    - David Lars Ryans - 22 - BlueHope
    - Daniël Johnson - 20 - xYOLO
    - Brighton Jones - 19 - Poeh
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander - 21 - WillNotLearn

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas meisjes: [Max. 4]
    - May Alison Adams - 19 - Aragog
    - June Dawson - 19 - Salim
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron - 16 - BlueHope
    - Illeana Sofia Moreno - 18 - Dictionary

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas jongens: [Max. 4]
    - Michael Damian Grey - 19 - WillNotLearn
    - Alex Munro Hope - 20 - BlueHope
    - Andrew Connor McDavids - 26 - Courteous
    - Alfeo De Rossi - 18 - Poeh

    Crew:

    MEISJES VOORLOPIG VOL
    Bemanning: [Oneindig]
    - Tillie Annemarie Van 't Hek - 78 - Aztec
    - Leonie Laurenz - 23 - CottonCloud
    - Jalya Suzanne Oakley - 18 - xMHoran
    - Aurélie Marie-Lou Smith - Perdu
    - Alexander ''Alex'' Nathan Parker - 20 - WillNotLearn
    - Thomas Andrews - 39 - Aztec

    VOL
    Kapitein:
    - Edward Smith - 62Aztec


    KAMERINDELiNG
    3e klassen
    Kamer 119
    - Alfeo De Rossi
    - June Dawson
    - May Alison Adams
    - Michael Damian Grey

    Kamer 134
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron
    - Alex Munro Hope
    - Illeana Sofia Moreno
    - Andrew Connor McDavids

    2e klassen
    Kamer 46
    - David Lars Ryans
    - Brighton Jones

    Kamer 51
    - Daniël Johnson
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander

    Kamer 39
    - Monique Skye Matthews
    - Joanne Constance Miller

    Kamer 30
    - Safaa Quinn Carter
    - Anna Denise Slaughter


    Er kunnen nog rollen aan worden gemaakt in her rollentopic.


    Regels:
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ 16+ mag.
    ~ Niet iedereen is perfect.
    ~ OOC tussen haakjes.
    ~ Hou het realistisch! Dus geen relaties of smoorverliefd zijn na éen dag oid.
    ~ Maximaal drie personages, ieder in een andere klas of twee in dezelfde klas met jongen+ meisje.
    ~ Reseveringen blijven 24 uur staan.


    Begin:
    Het is dertig minuten voor vertek. De haven is overbevolkt, en de derdeklassers worden gecontroleerd op luizen- en vlooien. De eersteklassers hebben een gigantische suite, de tweedeklassers wat kleiner.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:20 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    May
    Ik grinnikte, en knikte toen.
    Ik keek toe hoe ze omhoog klauterde, en vervolgens op het bed neerplofte. ''Dus, wanneer vertrekken we?'' vroeg ze, en ik haalde lichtjes mijn schouders op.
    ''Over een kwartiertje, tien minuutjes.. Zoiets,'' mompelde ik, terwijl ik een bruine haarlok achter mijn oor streek.
    Ik ging in kleermakerszit zitten, en glimlachte even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rue Samantha Jones | 20

    'Fijn om te horen,' zeg ik terwijl ik mijn arm langs mijn heup laat rusten. 'U zult vast wel gespannen zijn,' zegt Mary voordat ze me influisterd dat we moeten gaan. 'We moeten naar onze ouders, tot ziens Mr. Andrews.' Samen met Mary liep ik naar onze suite. Hij was prachtig donkerrood gekleurd met schemerlichtjes. 'Waar is mijn kamer?' vroeg ik aan mijn vader die aan het overleggen was met een een of andere butler. 'Oh, je deelt je kamer met Mary.' zei hij. Daar kon ik wel mee leven denk ik.


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    [Mensen die met Elisàbeth willen praten? (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ Misschien kan ze zich bij Milena en Luke of Damian en Mr. Andrews voegen? c: ]

    Damian George Rivendell || 22.

    "Mr. Andrews, misschien zou het leuk zijn om vanavond met zijn allen te dineren? Dan kunnen we een beetje bijpraten." Zegt hij, vriendelijk glimlachend naar hem. "Ik moet namelijk zo even met Amelia naar onze kamer om onze spullen in te ruimen." Zegt hij, kijkend naar zijn zus, die er nogal stil bij staat, wat vreemd was voor haar. Maar ja, na het ongeluk van hun ouders was ze al de hele tijd nogal stil en humeurig en hij kon het haar niet kwalijk nemen.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:38 ]

    [Hoe? Enig idee? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [Hoe? Enig idee? :3]


    [Uhmm.. Nou ja, Milena en Luke zijn aan het dansen, misschien kan ze daar een opmerking over maken en anders kan ze een vraag aan Mr. Andrews stellen over het schip en stelt Damian zich even vriendelijk voor c:]

    Thomas Andrews || Designer Titanic

    "Fijn om te horen," zegt Rue vriendelijk. "U zult vast wel gespannen zijn." zegt het meisje naast Rue, wat waarschijnlijk haar zusje was. "Dat ben ik zeker, maar deze schoonheid doet het vast geweldig." zeg ik met een grote glimlach. Rue en haar zusje gingen naar hun suite, en ik bleef alleen over met Damien en Amelia. "Mr. Andrews, misschien zou het leuk zijn om vanavond met zijn allen te dineren? Dan kunnen we een beetje bijpraten." Zegt hij. Ik knik instemmend. "Dat is een goed idee, dan zie ik jullie vanavond." ook hij druipt af met Amelia en ik loop richting de grote trap.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Leonie Laurenz - 23
    Ik stepte het dek van het schip op en ging naar binnen. Ik ging iedereen met gemak voorbij en werd door sommigen een beetje vreemd nagestaard. Ik ging de hoek om en zag dat de vloer naar beneden helde. Ik zette mijn andere voet nu ook op het karretje en sjeesde naar beneden. Het was geweldig, en het was helemaal perfect geweest als er toen niet iemand om de hoek was gekomen.
    'PAS OP!' Schreeuwde ik en ik probeerde uit alle macht te remmen. Dit kon niet gebeuren op mijn eerste dag! Als we eenmaal op zee waren konden ze me moeilijk ontslaan, maar nu kon ik mijn baan niet vergooien door tegen een gast aan te crashen.


    yeehh

    Elisàbeth
    Ik excuseerde William en mijn ouders, aangezien ik geen zin had om naar dat onzin te luisteren van hun.
    Ik liep er een tikkeltje gehaast van door, voordat ze me tegen konden houden.
    Ik zag Mr. Andrews staan, en zette een glimlach op.
    ''Uitstekend werk, Mr. Andrews.'' glimlachte ik. Hij had misschien niet alles zelf bedacht, maar toch iets. En aangezien ik altijd beleefd moest zijn, was een complimentje nooit ongepast.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    June Dawson | 19

    'Kom, laten we naar het dek gaan, iedereen uitzwaaien.' stelde Jack voor en ik volgde hem de hut uit naar het dek. Ik zwaaide met een grote glimlach op mijn gezicht naar alle mensen op de kade. Ik ging naar Amerika, daar was ik nog nooit geweest, het was mijn wens vanaf mijn 16. Ik ben mijn hele leven alleen nog maar in Europa geweest, en ik ben van plan de hele wereld over te reizen. Amerika is daarvoor een grote stap. Ik snoof de frisse lucht nog 1 keer op voordat ik weer naar binnen liep om het schip te verkennen.


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Damian George Rivendell || 22.

    Damian draait zich snel om en loopt weer terug naar Mr. Andrews, om hem nog iets te vragen. "Oh, Mr. Andrews, misschien kunt u nog een paar andere eerste klas gasten uitnodigen?" Vraagt hij, tot hij Elisàbeth opmerkt. "Oh, goedendag." Zegt hij, met een vriendelijke glimlach richting haar. "Ik ben Damian." Zegt hij tegen haar. "Damian Rivendell."

    Edward Smith || Kapitein

    "Sir, de motoren zijn gereed." zegt een van de de bemanningsleden vanaf de hoek bij de telefoon. Ik roer in mijn thee en neem een slok. Ik knik en wend me tot de stuurman. "Laat deze schoonheid varen." zeg ik kort terwijl de bemanningsleden aan de hendel trekken. Zuchtend kijk ik uit over de zee. Het geluid van de hoornen die toeteren klinkt luid.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Elisàbeth
    Ik keek op, en glimlachte toen er een jongeman stond.
    ''Oh, goedendag,'' zei hij, en ik gaf hem een knikje.
    ''Ik ben Damian,'' stelde hij zich voor. ''Damian Rivendell.''
    Ik glimlachte.
    ''Elisàbeth Billington,'' zei ik tegen hem. ''Aangenaam,'' glimlachte ik formeel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Thomas Andrews

    "Natuurlijk, de kapitein zal ook graag mee dineren." glimlach ik. "Maar jij mag ook gerust kennissen uitnodigen, hoe meer zielen hoe meer vreugd." zeg ik opgewekt. Ik voelde hoe het schip in beweging kwam. Ik knikte het meisje wat kwam aanlopen gedag en vervolgde mijn weg naar de stuurkamer.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Damian George Rivendell || 22.

    Hij neemt haar hand en drukt er zachtjes een kus op. "Zeer aangenaam." Zegt hij, haar glimlach beantwoordend met een van zichzelf. "Tot vanavond dan, Mr. Andrews." Zegt hij, terwijl hij naar hem wuift. "Ah, Elisàbeth, misschien wil jij en jouw familie dan ook gezellig bij ons komen zitten tijdens het diner?" Vraagt hij aan haar, nog steeds vriendelijk glimlachend.