• Met een lengte van 269 meter, een breedte van 28 meter en een crew van 899 man, werd de Titanic als ‘The Unsinkable’ beschouwd.
    Met 329 passagiers in de eerste klas, 285 in de tweede klas en 710 derde klas was ongeveer de helft van het maximale aantal mensen aan boord.
    Het schip vertrok vanuit Southampton, en zou arriveren in New York City.
    Alle 2223 passagiers hadden zo hun eigen reden om met deze boot mee te gaan. Zo hadden sommige derde klassers jaren lang moeten werken om een kaartje voor dit onzinkbare schip te kunnen kopen, en leken sommige eerste klas passagiers niet eens mee te willen. Wat voor de éen nieuw begin in New York was , was voor de ander weer gewoon een andere reis op een duur schip.
    In de nacht van 14 op 15 april 1912 kwam de Titanic op zijn eerste reis kort voor middernacht in aanvaring met een ijsberg; een deel van de stuurboordzijde werd op verscheidene plaatsen doorboord, en binnen drie uur was het schip gezonken. 1522 mensen aan boord kwamen om het leven. Maak jij deel uit van die 1522, of weet je het te overleven?


    Passagiers:

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas meisjes: [Max. 4]
    - Elisàbeth Catherine Billington - 21 - Aragog
    - Rue Samantha Jones - 20 - Salim
    - Amelia "Amelie" Tiana Rivendell - 19 - Stornoway
    - Milena Valora Henderson - 18 - Clarisse

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas jongens: [Max. 4]
    - William ''Will'' Edward McGreggor - 23 - WillNotLearn
    - Damian George Rivendell - 22 - Clarisse
    - Lucas "Luke" Arthur Henderson - 22 - Stornoway
    - Jonathan Harkness - 19 - xRemember

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas meisjes: [Max. 4]
    - Monique Skye Matthews - 16 - Europe
    - Safaa Quinn Carter - 20 - PainEnds
    - Anna Denise Slaughter - 24 - Courteous
    - Joanne Constance Miller - 16 - xEvangeline

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas jongens: [Max. 4]
    - David Lars Ryans - 22 - BlueHope
    - Daniël Johnson - 20 - xYOLO
    - Brighton Jones - 19 - Poeh
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander - 21 - WillNotLearn

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas meisjes: [Max. 4]
    - May Alison Adams - 19 - Aragog
    - June Dawson - 19 - Salim
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron - 16 - BlueHope
    - Illeana Sofia Moreno - 18 - Dictionary

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas jongens: [Max. 4]
    - Michael Damian Grey - 19 - WillNotLearn
    - Alex Munro Hope - 20 - BlueHope
    - Andrew Connor McDavids - 26 - Courteous
    - Alfeo De Rossi - 18 - Poeh

    Crew:

    MEISJES VOORLOPIG VOL
    Bemanning: [Oneindig]
    - Tillie Annemarie Van 't Hek - 78 - Aztec
    - Leonie Laurenz - 23 - CottonCloud
    - Jalya Suzanne Oakley - 18 - xMHoran
    - Aurélie Marie-Lou Smith - Perdu
    - Alexander ''Alex'' Nathan Parker - 20 - WillNotLearn
    - Thomas Andrews - 39 - Aztec

    VOL
    Kapitein:
    - Edward Smith - 62Aztec


    KAMERINDELiNG
    3e klassen
    Kamer 119
    - Alfeo De Rossi
    - June Dawson
    - May Alison Adams
    - Michael Damian Grey

    Kamer 134
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron
    - Alex Munro Hope
    - Illeana Sofia Moreno
    - Andrew Connor McDavids

    2e klassen
    Kamer 46
    - David Lars Ryans
    - Brighton Jones

    Kamer 51
    - Daniël Johnson
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander

    Kamer 39
    - Monique Skye Matthews
    - Joanne Constance Miller

    Kamer 30
    - Safaa Quinn Carter
    - Anna Denise Slaughter


    Er kunnen nog rollen aan worden gemaakt in her rollentopic.


    Regels:
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ 16+ mag.
    ~ Niet iedereen is perfect.
    ~ OOC tussen haakjes.
    ~ Hou het realistisch! Dus geen relaties of smoorverliefd zijn na éen dag oid.
    ~ Maximaal drie personages, ieder in een andere klas of twee in dezelfde klas met jongen+ meisje.
    ~ Reseveringen blijven 24 uur staan.


    Begin:
    Het is dertig minuten voor vertek. De haven is overbevolkt, en de derdeklassers worden gecontroleerd op luizen- en vlooien. De eersteklassers hebben een gigantische suite, de tweedeklassers wat kleiner.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:20 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Stornoway schreef:
    (...)

    [Daaraan voeg ik toe: Luke en Amelie. Amelie komt zo uit haar suite.]


    (wilt iemand Daniël meeten?:))


    someone out there feels better because you exist

    xYOLO schreef:
    (...)

    (wilt iemand Daniël meeten?:))


    Luke wil wel. :]


    help

    Damian George Rivendell || 22.

    Damian geeft Amelia een priemende blijf-beleefd-blik. "Oh nee hoor, kom er gezellig bij zitten, het is ook eens gezellig om een keer vrouwenpraat aan te horen." Zegt hij, glimlachend. "Misschien kan ik er nog iets van leren." Zegt hij. "Oh, trouwens, we gaan vanavond dineren met Mr. Andrews, de kapitein, Elisàbeth en.. Rue, zou u en uw familie ons ook willen plezieren met jullie gezelschap, vanavond bij het diner?" Vraagt hij aan haar.

    { -vloekt binnensmonds- moet nu al weer gaan -gromt geërgerd- ByeBye, ik zie jullie morgen wel weer (: }


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    Stornoway schreef:
    (...)

    Luke wil wel. :]


    En Milena komt gezellig mee? (:

    Clarisse schreef:
    Damian George Rivendell || 22.

    Damian geeft Amelia een priemende blijf-beleefd-blik. "Oh nee hoor, kom er gezellig bij zitten, het is ook eens gezellig om een keer vrouwenpraat aan te horen." Zegt hij, glimlachend. "Misschien kan ik er nog iets van leren." Zegt hij. "Oh, trouwens, we gaan vanavond dineren met Mr. Andrews, de kapitein, Elisàbeth en.. Rue, zou u en uw familie ons ook willen plezieren met jullie gezelschap, vanavond bij het diner?" Vraagt hij aan haar.


    Amelia Tiana Rivendell || 19
    Amelie schuift een vrije stoel achteruit en gaat er elegant zoals haar moeder het haar heeft geleerd op zitten.
    "Dat lijkt me fantastisch", zegt Amelie tegen haar broer wanneer hij meedeelt dat ze samen met de kapitein gaan dineren. Ze heeft er totaal geen zin in en heeft de neiging om te gapen, maar ze houdt zich in. Als ze wilt behandelt worden als een vrouw van stand, dan moet ze zich daar ook naar gedragen.


    help

    Damian George Rivendell || 22.

    Damian richt zich tot de rest van hun gezelschap. "Dames, mag ik jullie voorstellen aan mijn zus, Amelia?" Zegt hij, vriendelijk glimlachend naar Amelie. Hij zag in haar ogen toen ze "Dat lijkt me fantastisch" zei, dat ze dat absoluut niet meende, maar hij hield zijn mond er maar over. Hij haalt zijn hand even door zijn haar en de ober komt aan met hun drankjes. "Ah, bedankt." Zegt hij, terwijl hij zijn koffie aanneemt.

    Daniël Johnson.
    het schip was niet al te lang geleden vertrokken en ik bevond me in onze tweedeklas suite. ik keek tevreden rond, ookal was het minder luxe dan de eerste klas suites floot ik toch even bewonderend. ik was benieuwd naar mijn mede passagiers dus besloot ik een wandeling te maken over het gigantische schip.


    someone out there feels better because you exist

    Elisàbeth
    Ik glimlachte vriendelijk naar Amelia, en nam toen mijn thee van de ober aan.
    ''Dankuwel,'' mompelde ik, om vervolgens een nipje van mijn thee te nemen. Ik dronk het liever zonder melk, suiker of andere zooi.
    Ik sloeg even mijn benen over elkaar, en keek de tafel rond.
    Iedereen was formeel, zoals het eigenlijk hoorde; het liefst had ik het tegenovergestelde. Ik wou dat ik een keer mezelf kon zijn.. Helaas heb ik die kans nooit gekregen, en zal dat waarschijnlijk ook niet gebeuren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Heeft er iemand Emma gezien? Gosh, in die tijd waren ze pas formeel. Je mocht zelfs niet kussen als er bepaalde mensen niet bij waren. Dan was je "onzedig". Dan vraag ik mij af: Hoe kan je dan in godsnaam voortplanten? -.-]


    help

    {Kan weer eens niet slapen.. Ik ga even m'n tijd verdoen met een post om zometeen weer proberen te slapen}

    Alexander "Alex"

    Onhandig genoeg liet ik al bijna direct een paar glazen vallen, wat kan ik zegen? Ik was meestal erg onhandig, en op een boot leek dat te verdubbelen. Na een paar mensen Gevraagt te hebben of ze wat wilden drinken en vervolgens hun hun drinken had gebracht bleef ik tegen de meur leunend staan kijken naar een aantal 1ste klassers.


    Don't be like the rest of them, darling

    Milena Valora Henderson || 18.

    Na een tijdje stopt ze met dansen. "Ik weet niet hoe het met jou zit," zegt ze tegen Luke. "maar ik ga een wandeling maken over het dek." Zegt ze, terwijl ze richting het dek loopt. Ze haalt het lint uit haar haar als ze boven is en het valt gelijk in een regen van wilde krullen op haar rug neer. Ze glimlacht en begint te lopen, terwijl ze naar de zee kijkt.

    Damian George Rivendell || 22.

    Damian doet een klein beetje melk in zijn koffie en neemt dan een slok, hij had zin in een glas whisky, maar dat zou zijn gezelschap vast niet waarderen. "Oh, Amelie, wil jij ook nog wat te drinken?" Vraagt hij aan zijn zus, als het hem opvalt dat zij nog niets heeft. Hij glimlacht en kijkt even rond de tafel, het was in iedergeval goed gezelschap.

    [ELLIEEEEEE!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [ELLIEEEEEE!]


    {Als de ouders op bed zijn sluipt de dochter naar beneden om haar tijd te verdoen achter de iPad :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Als de ouders op bed zijn sluipt de dochter naar beneden om haar tijd te verdoen achter de iPad :3}


    [Doe ik ook. Maar dan op de pc, gewoon. XD]


    help