• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.


    Topic 3

    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 7:58 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    William Riley Smith

    Ik kijk verbaasd naar de spullen. 'Waar is dit allemaal voor?' Ik kijk haar lachend aan en wacht geduldig tot ze alles heeft. 'Dit word de eerste keer dat ik ga schoonmaken,' lach ik. 'Ik denk zelfs eerste keer in de eeuw dat een ridder schoon gaat maken,' lach ik. Ik loop de winkel uit. 'ik betaal je de spullen nog wel terug.' ik kijk haar aan. 'Waar is Pebbe eigenlijk? Misschien kunnen we een bezem achter hem binden en dan bezemt hij,' lach ik. Ik kijk haar plagend aan. 'Nee dat zou ik zielig vinden voor Pebbe.' Ik grinnik en kijk haar lachend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julia Dubois
    'Ik weet het niet, Lance...' antwoordde ik zuchtend. 'Er zijn volgens mij meer dan genoeg mensen die het niks kan schelen dat ik nog leef. Sommige gesprekken zijn zo...' Even dacht ik na, maar toen merkte ik dat ik niet op het juiste woord kon komen. 'Maar we zullen het vanzelf zien, want je hebt wel gelijk dat we ze de reden moeten vertellen waarom ze hier nu zijn.'


    Keep your head up, keep your heart strong

    (Juist. Ik kom er nu pas achter dat er een ander of nieuw topic is.. )


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ashley Poncho
    Ineens heb ik haar aandacht. 'Ik wil u er graag op attenderen dat ik de dingen slechts hoor, en niet verspreid.' en ik kijk weg van haar. 'Er worden zat dingen gefluisterd. Over uw familie, over de andere mensen. Waarschijnlijk zelfs over mij.' en ik zucht. 'Niet dat iemand mij belangrijk vindt.' en ik kijk haar weer aan. 'OVer u bijvoorbeeld. Dat u het doet met meerdere mannen, dat u ze martelt en daarna het bed in verleidt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bo Cruz
    Toen ik hoorde hoe ze over Mia praatte pakte ik haar nog een stuk steviger vast, waardoor ik bijna de botten in haar armen kon voelen. 'Ik zou maar een beetje op mijn woorden letten als ik jou was' zei ik kwaad, dreigend. 'Niemand praat zo over mijn zusje' Wie dacht dit kind wel niet dat ze was? Eerst kwam ze brutaal doen en nu ging ze ook nog eens zo over haar praten...


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mia Cruz
    Na wat gelul en excuses over het feit dat ze de dingen slechts hoort, niet verspreidt, komt ze eindelijk tot het punt van haar verhaal. 'Over u bijvoorbeeld. Dat u het doet met meerdere mannen, dat u ze martelt en daarna het bed in verleidt.'
    Ik voel me witheet van woede worden en voor ik het zelf besef, heb ik Ashley met de platte hand in haar gezicht geslagen. Ondertussen bijt ik hart op mijn lip. Ook al lijkt het alsof ik een hart van steen heb, deze woorden doen zelfs mij pijn. Ik ben gemeen, ik doe en krijg alles wat ik wil, maar ik ben geen slet.
    'Voer haar alsjeblieft weg.' Mijn stem klinkt hees en zonder Bo of Bradley aan te kijken scheur ik één voor één de bladzijden uit haar boek.


    everything, in time

    Bo Cruz
    Even moet ik mezelf beheersen om haar niet los te laten en Mia te troosten, ik had namelijk -als haar broer- echt wel door dat dit haar pijn deed. Maar toen beheersde ik mezelf weer en liep ik samen met Bradley en Ashley naar het bos. Daar aangekomen gooide ik haar ruw op de harde grond vlak bij het water. 'Doe met haar wat je wilt' zei ik tegen Mia, terwijl ik nog steeds mijn best moest doen om dat mens geen klappen te geven. Hoe dúrfde ze zo tegen Mia te praten?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ashley Poncho
    Ze doen net alsof het mijn schuld is. Mijn arm doet pijn en dan slaat Mia me in mijn gezicht. Tranen staan in mijn ogen. 'Voer haar alsjeblieft weg,' zegt Mia. Mijn wang brandt en ik hoor hoe de bladzijden uit mijn boek worden gescheurd. 'Het boek heeft u niets misdaan vrouwe Cruz, en ik ook niet.' mijn wang brandt nog steeds. 'U vroeg wat er gefluisterd werd, en ik vertelde het u.' ik word meegetrokken en daarna hard op de grond gegooid. Vlak voor het meer.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 19:12 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aowynn Rune Savan

    ‘Poetspullen,’ lach ik en loop vervolgens met hem mee naar buiten. Ik kon het niet helpen weer even zacht te lachen toen hij zei dat dit de eerste werd dat hij ging schoonmaken. Het was iets wat me ook niet verbaasde. ‘Pebbe is….’ Even keek ik om me heen en zag op dat zelfde moment mijn trouwe viervoeter op me afkomen. ‘Hier,’ grinnikte ik en aaide hem een keer vluchtig. ‘Arme dier, wil hij nou een bezem aan je vast maken,’ pruttel ik plagend tegen de hond, die er vervolgens luid blaffend vandoor gaat. ‘Je hoeft me de spullen niet terug te betalen, ik gebruik ze zelf ook voor in de winkel dus dat zit wel goed,’ zeg ik dan en loop met hem terug naar de winkel, gevolgd door Pebbe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Waaaarom is ze offline 3:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Demi1309 schreef:
    Lauren Campbell

    Ik kijk Nathan aan en zie hoe hij zijn shirt uitdoet. Ik kijk vlug naar beneden en zie dat het beest tegen de boom beukt. 'Ik ben oké. Jij?' ik kijk Nathan weer aan. 'Ik weet niet. Als we ons zo stil mogelijk houden gaat hij wel weg,' fluister ik. Ik check of ik mijn mes en alles nog heb. Ik kijk weer naar beneden en dan naar de kleintjes die verstopt zitten in de struiken. 'Er zijn ook nog kleintjes,' fluister ik en maak een gebaar naar de struiken. Dan kijk ik Nathan aan. 'We zitter hier nog wel een tijdje.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    William Riley Smith

    Ik lach. 'Poetspullen... Wist ik ook wel.' Ik lach en loop terug naar mijn oude huis. Ik zucht diep en kijk haar aan. Ik begin steeds meer tegen het schoonmaken op te zien. Ik ging schoonmaken? Wie had die bedacht? Ik zucht weer en kijk haar sip aan. 'Ik wil niet schoonmaken...' Ik houd het even vol om sip te blijven kijken, maar schiet dan in de lach. 'We zouden natuurlijk ook de bezem aan jouw vast kunnen maken,' grinnik ik plagend en steek mijn tong uit. Dan loop ik naar de voordeur en open die.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [I'm watching a movie, sorry dat ik nu pas terug ben. xd]


    help

    En ik ben nog steeds aan het kijken trouwens. xd


    help

    _[Ik wacht totdat Ashley gestraft wordt :\

    Ik ben sadistisch :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.