• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.


    Topic 3

    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 7:58 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    Julia Dubois
    Na een tijdje liet ik me weer naast Lance(lot) in het gras vallen. 'Ik wou dat we iemand hadden die ons kon vertellen wat er op het kasteel gaande is...' zei ik zuchtend. We zaten hier nu met de groep zonder ook maar iets te horen van buitenaf. 'Misschien moeten we eens kijken of we een spion kunnen vinden ofzo of iemand die zich op wil offeren om naar het dorp terug te keren...'


    Lancelot? :8 XD


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    So what? XD Ik ben een heks. :Y) Nee, serieus. Ik wil iets met Amelie doen, ze is zo zielig.


    [Waarom stuur je haar niet naar Cris? Die heeft ook niks te doen?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Landon Arthur van Gwendor
    "Ik ken wel mensen op het paleis zelf die met veel plezier zouden willen spioneren, maar als we er niet binnen geraken zijn we daar ook niet veel mee..." zegt Lance. "En ik zou best wel willen, dat weet je, maar volgens mij is het niet zo'n goed idee om gewoon door de poort te wandelen en te zeggen dat ik mijn gedacht veranderd heb."


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    Lancelot? :8 XD


    Jaaa. Ik moet de hele tijd aan Lancelot en Merlin en Arthur enzo denken bij zijn naam, haha]


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    [Waarom stuur je haar niet naar Cris? Die heeft ook niks te doen?]


    Waar is Cris?


    help

    TheseWords schreef:
    (...)

    Jaaa. Ik moet de hele tijd aan Lancelot en Merlin en Arthur enzo denken bij zijn naam, haha]


    Ik ging hem eerst Lancelot noemen, maar Lancelot Arthur leek me zo fail...


    help

    .

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 17:24 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Stornoway schreef:
    (...)

    Waar is Cris?


    {Ergens? XD Bedenk maar iets..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Julia Dubois
    'Dat lijkt me inderdaad niet helemaal handig, nee' antwoordde ik lachend. Ze wouden hem na de aanval op de koning net zo graag dood hebben als mij. Wij vormden namelijk een gevaar voor de nieuwe koning... 'Ik ken wel iemand die terug zou kunnen keren naar het kasteel, Lauren. Dan zou ze gewoon weer bij haar broer kunnen wonen. Maar eerst wil ik graag voor de volle 100% zeker weten dat we haar kunnen vertrouwen en ze niet van gedachten gaat veranderen als ze eenmaal terug op het kasteel is...'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mia Cruz
    Terwijl ik zoekend om me heen keek, op zoek naar een slachtoffer, begroet Bo Bradley. Bo stelt Bradley voor om met ons mee te doen en deze wil dat maar al te graag. Bradley kan ik nog wel om me heen tolereren, aangezien hij het zeer goed met mijn broer kan vinden.
    Zoekend lopen we verder, tot ik Ashley tegen een boom zie zitten. Om heel eerlijk te zijn ben ik jaloers op haar mooie, rode haar, maar aan de andere kant is dat ook precies de reden waarom ik de schijthekel aan haar heb. Ik trek een keer aan Bo's arm en knik met mijn hoofd haar kant op. 'Haar gezicht alleen al irriteert me, is dat geen goed slachtoffer?'


    everything, in time

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Ergens? XD Bedenk maar iets..}


    kee, eerst even haar moeder een hartinfarct bezorgen. Zie dat mens als de moeder van Merida in Brave, altijd zeuren over dat ze elegant moet doen en bla bla bla.

    Clarisse Amelia Arthilde || 19 || Paleis
    Als Bradley weggaat, slaakt Amelie een geïrriteerde zucht en gaat terug naar haar kamer, waar ze haar kleerkast openslaat om minder zware kleren aan te doen. Wilt iedereen dan dat de jonkvrouwen stikken van de warmte? De enige twee broeken die ze heeft zijn rijbroeken en ze had al enorm veel moeite gehad om haar moeder ervan te overtuigen dat als ze altijd in amazonezit zou rijden, ze nog eens haar nek zou breken. En dan zou ze nooit kunnen trouwen en nooit een degelijke vrouw kunnen zijn. Dat was al genoeg om haar moeder een beroerte te bezorgen. Ze worstelt zich uit het kleed en trekt de rijkleren aan, waarna ze, terwijl ze zachtjes een liedje zingt van uit haar kindertijd, naar beneden gaat en Cris tegenkomt.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 17:33 ]


    help

    Landon Arthur van Gwendor || 22 || Verboden bos
    "Ja, maar het probleem is alleen hoe ze informatie gaat overbrengen. Als ze regelmatig buiten de stad gaat, zal het op den duur beginnen opvallen en post kan worden onderschept worden, iets wat we in dat geval niet kunnen riskeren", zegt Lance nadenkend.


    help

    Bo Cruz
    Als ik merk dat Mia een slachtoffer gevonden heeft krijg ik een grijns op mijn gezicht en als ik Ashley zie zitten met een boek in haar handen wordt de grijns op mijn gezicht alleen maar groter. 'Perfect, zusje' zeg ik tevreden waarna ik op Ashley af loop en het boek uit haar handen ruk. 'Wat ben je aan het lezen?' vraag ik terwijl ik grijnzend door de bladeren heen lees. 'Literatuur...' zeg ik terwijl ik het boek aan één van de vele blazijdes vastpak en het door de lucht laat slingeren. 'Interessant hoor' vervolg ik sarcastisch.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Aowynn Rune Savan

    Ik knik begrijpend terwijl ik langs hem ga staan en mijn blik weer even door het huis heen laat glijden. ‘Normaal gesproken zou ik je wel netjes aanspreken hoor,’ lach ik zacht. ‘Alleen je geeft me zelf niet echt de indruk dat ik zo aan móét spreken. Ik behandel je als mijn gelijke,’ voeg ik er zacht aan toe en strijk een pluk haar achter mijn oor. ‘Waarom knap je het hier niet op? Je hebt toch vast wel dagen dat je niet aanwezig hoef te zijn in het kasteel? Die zou je dan hier door kunnen brengen?’ vraag ik hem dan, niet wetende of dat überhaupt wel mogelijk was.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Julia Dubois
    'Je bent blijkbaar vergeten dat dat kasteel jarenlang aan mijn familie toe heeft behoort' zei ik zachtjes. 'Ik ben er geboren en opgegroeid, waardoor ik alle hoeken, gaatjes en gangetjes ken, gangen die de nieuwe koning nog nooit ontdekt heeft. Eén zo'n gang leid direct naar het bos, via die weg ben ik ook ontsnapt. Als we haar die gang laten zien, kan ze 's nachts, wanneer iedereen slaapt, naar ons toekomen' Dat was een heel goed idee, ookal vond ik het zelf.


    Keep your head up, keep your heart strong