• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.


    Topic 3

    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 7:58 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ashley Poncho
    Ik strijk een pluk van mijn rode lok achter mijn haar. Ik zit in kleermaker zit een boek te lezen. Ik leun tegen een boom aan. Ik zucht even en lees rustig verder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Jup ^^

    Ashley Poncho. Een 17 jarig meisje dat trouw is aan de koning. Ze heeft lang rood haar ^^ ennnehh, ze is niet zo slim]


    Poncho? :8


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    Ik wil ook! ^^

    Is er nog wat tegen Lance gezegd geweest? Ik wil iets met hem posten, maar ik weet niet wat tegenover Jules' laatste post...


    [Jij hebt geen ridder, lekker puh! Maar ik ga wel iets met Jules zeggen, weer een klein tijdsprongetje doen]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Waar is Bo en co?]


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    Poncho? :8


    [Is daar wat mis mee...? Ik vind poncho's gewoon cool (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    TheseWords schreef:
    (...)

    [Jij hebt geen ridder, lekker puh! Maar ik ga wel iets met Jules zeggen, weer een klein tijdsprongetje doen]


    So what? XD Ik ben een heks. :Y) Nee, serieus. Ik wil iets met Amelie doen, ze is zo zielig.


    help

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Is daar wat mis mee...? Ik vind poncho's gewoon cool (:]


    XD Nu wil ik hem aan doen, maar het is te warm.. :/


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    So what? XD Ik ben een heks. :Y) Nee, serieus. Ik wil iets met Amelie doen, ze is zo zielig.


    [Neehee. Dan gaat Bo jou pesten, believe me.]


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    [Neehee. Dan gaat Bo jou pesten, believe me.]


    That'd be awesome.


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    That'd be awesome.


    Neehee, hou nou ohop


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Welk tijdstip op de dag is het eigenlijk?]


    help

    TheseWords schreef:
    (...)

    Neehee, hou nou ohop


    ):


    help

    Stornoway schreef:
    [Welk tijdstip op de dag is het eigenlijk?]


    uhm, s middags, drie uur ofzo


    Keep your head up, keep your heart strong

    Demi1309 schreef:
    Lauren Campbell

    Ik kijk Nathan aan en zie hoe hij zijn shirt uitdoet. Ik kijk vlug naar beneden en zie dat het beest tegen de boom beukt. 'Ik ben oké. Jij?' ik kijk Nathan weer aan. 'Ik weet niet. Als we ons zo stil mogelijk houden gaat hij wel weg,' fluister ik. Ik check of ik mijn mes en alles nog heb. Ik kijk weer naar beneden en dan naar de kleintjes die verstopt zitten in de struiken. 'Er zijn ook nog kleintjes,' fluister ik en maak een gebaar naar de struiken. Dan kijk ik Nathan aan. 'We zitter hier nog wel een tijdje.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julia Dubois
    Na een tijdje liet ik me weer naast Lance(lot) in het gras vallen. 'Ik wou dat we iemand hadden die ons kon vertellen wat er op het kasteel gaande is...' zei ik zuchtend. We zaten hier nu met de groep zonder ook maar iets te horen van buitenaf. 'Misschien moeten we eens kijken of we een spion kunnen vinden ofzo of iemand die zich op wil offeren om naar het dorp terug te keren...'


    Keep your head up, keep your heart strong