• Ga geen slotje doen -.-
    laat mensen dit gewoon uitpraten dan wordt het misschien beter want door de topics te sluiten wordt het er echt niet beter op.



    Laten we weer ff teruggaan naar waar dit topic oorsprongelijk overging over
    * dat de mods ontslagen moeten worden en dat rutger de nieuwe moest kiezen.
    * dat topics zomaar worden gesloten met een ongeldige reden

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:40 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Sting schreef:
    PERMA-BAN! WHOEHOEHEOE ik stem voor!


    Wat is er mis met jou?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eigenlijk zouden we allemaal in een tijdmachine moeten stappen en in de jaren 70 weer uitstappen en stoned worden en weer allemaal van mekaar houden.
    Love and peace, dude, love and peace


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Poltergeist schreef:
    (...)

    RAMPTOERIST DAT JE BENT. KOM NORMAAL GESPROKEN OOK OP Q JIJ NEGEERDER! (cat) grr.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Vanitysbitch schreef:
    (...)

    Dat moet je gewoon ff laten gebeuren, dan worden ze dalijk wel een keer weer rustig door ene topic te sluiten wordt het alleen maar slechter

    Ofofofof bans!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sting schreef:
    PERMA-BAN! WHOEHOEHEOE ik stem voor!

    Als dat toch zou kunnen...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Vanitysbitch schreef:
    (...)

    Dat moet je gewoon ff laten gebeuren, dan worden ze dalijk wel een keer weer rustig door ene topic te sluiten wordt het alleen maar slechter


    Nee, stop gewoon met ergens telkens verder op in te gaan. Genoeg is genoeg.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Wat is er mis met jou?

    Ik stem voor een beter Quizlet!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    srry weet nie thoe ik moet reageren ben nieuw.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Poltergeist schreef:
    (...)

    RAMPTOERIST DAT JE BENT. KOM NORMAAL GESPROKEN OOK OP Q JIJ NEGEERDER! (cat) grr.


    Dat dacht ik ook :33

    Het begon als een goed topic, maar nu is het geen discussie meer.


    To infinity and beyond •

    DarkSavior schreef:
    Geen idee of het handig is om nog een topic te openen. Maar ik word wel gek van al die mensen die telkens op leeftijd elkaar gaan beledigen. Oh kijk ik ben ook 18, laat ik lekker iemand beledigen die jonger is. Zo ga ik niet beginnen. Dat is laag. Het gaat om je karakter en je intelligentie. Ik kan me de ene keer als een puber gedragen en de andere keer als een volwassene.

    Hier ben ik het volkomen mee eens (:

    Vanitysbitch schreef:
    (...)

    Dat moet je gewoon ff laten gebeuren, dan worden ze dalijk wel een keer weer rustig door ene topic te sluiten wordt het alleen maar slechter

    Het was geen normale manier meer van discussiëren, je gaat elkaar niet zomaar beledigen of schelden naar elkaar. Als hier op een normale manier kan gediscussiëerd kan worden, dan laat ik dit topic gewoon open, hoor.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Floyd schreef:
    Eigenlijk zouden we allemaal in een tijdmachine moeten stappen en in de jaren 70 weer uitstappen en stoned worden en weer allemaal van mekaar houden.
    Love and peace, dude, love and peace

    Ik stel voor: de Tweede Wereldoorlog. Dan kan het ook meteen uitgevochten worden.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sting schreef:
    (...)
    Ik stem voor een beter Quizlet!


    Ik ook. Maar dan wel op mijn manier (cat)

    Hiddlestons schreef:
    (...)
    Ik stel voor: de Tweede Wereldoorlog. Dan kan het ook meteen uitgevochten worden.


    Die is al geweest liefje (cat)