• Ga geen slotje doen -.-
    laat mensen dit gewoon uitpraten dan wordt het misschien beter want door de topics te sluiten wordt het er echt niet beter op.



    Laten we weer ff teruggaan naar waar dit topic oorsprongelijk overging over
    * dat de mods ontslagen moeten worden en dat rutger de nieuwe moest kiezen.
    * dat topics zomaar worden gesloten met een ongeldige reden

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:40 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Poltergeist schreef:
    (...)

    Punt uit?

    Dus dat is niet arrogant wil je zeggen? :'D Of bedoel je dat nu je 18 bent je opeens wel arrogant mag zijn? Ik zie niet dat ze iemand uitscheld en als mensen die ouder zijn zó oppervlakkig reageren dan vind ik het juist goed dat ze er wat op te zeggen heeft, net alsof iedereen die ouder is, wijzer is. Jij bent het levende bewijs, dat dat dus niet zo is.

    Punt uit bedoelde ik gewoon dat ik er niet mer over wil praten, ik zeg dat vaak, ook in het echte leven, niet arrogant bedoeld hoor (:
    en nee je mag nooooit arrogant doen, dat is gewoon heel onbeleefd, als je niet akkoord ben kan je dat best op een vriendelijk manier zeggen. Ik heb nooooit gezegd dat ik wijzer ben omdat ik ouders ben dan sommige hier, hoevaak moet ik dat nog zeggen.. Ik denk gewoon dat ouders mensen meer gaan nadenken over hun daden en woorden.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Americana schreef:
    srry weet nie thoe ik moet reageren ben nieuw.


    yah sure you are!

    Hamish schreef:
    (...)

    Nee, stop gewoon met ergens telkens verder op in te gaan. Genoeg is genoeg.

    Als je er genoeg van hebt kun je gewoon weggaan uit dit topic hoor -.- dan kunnen andere mensen nog wel verder erover praten die erover willen praten


    (Be)lieve in (you)rself

    Misschien moeten we toch gaan voor het Hungergames idee, met een arena voor alle zeer vervelende users. Dan zijn we meteen van een hoop gedoe af.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Buttzville schreef:
    (...)

    Die is al geweest liefje (cat)


    Lees even de reactie waarop ze reageert, dan begrijp je het.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Paddington schreef:
    Misschien moeten we toch gaan voor het Hungergames idee, met een arena voor alle zeer vervelende users. Dan zijn we meteen van een hoop gedoe af.


    Probleem is dat iedereen een andere user vervelend vind (cat)

    Buttzville schreef:
    (...)

    Maar het leek dan ook écht alsof jullie niet overlegd hadden, hmm?

    Denk je serieus dat we zo lang erover zouden moeten overleggen? Het was een beslissing om het topic open te laten voor discussie. Ik heb meerdere keren gewaarschuwd, maar het was gewoonweg geen discussie meer.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Buttzville schreef:
    (...)

    Ik ook. Maar dan wel op mijn manier (cat)

    Lieve sjat, niet alles kan op jou manier. Zo werkt het helaas niet, j zou ook in moeten geven. Je zou niet altijd iedereen aardig vinden maar je moet wel met ze omgaan. Zo is het leven nu eenmaal.
    Damn, nu voel ik me een overbezorgde moeder, maar ik bedoel het goed.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Sting schreef:
    (...)
    Ik stem voor een beter Quizlet!


    Dat gebeurd niet als je iemand ban.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bazart schreef:
    (...)
    Denk je serieus dat we zo lang erover zouden moeten overleggen? Het was een beslissing om het topic open te laten voor discussie. Ik heb meerdere keren gewaarschuwd, maar het was gewoonweg geen discussie meer.


    Jou mening dat het geen discussie was (cat)

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Dat gebeurd niet als je iemand ban.

    Wel als je de juiste persoon bant.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Vanitysbitch schreef:
    (...)
    Als je er genoeg van hebt kun je gewoon weggaan uit dit topic hoor -.- dan kunnen andere mensen nog wel verder erover praten die erover willen praten


    Jullie snappen echt niet dat zulke topics altijd ruzie uitlokken hier? Als iemand het ergens niet mee eens is wordt er meteen op gevit.
    Bazart zou deze meteen moeten sluiten, omdat dit een 'vervolg' is op een topic dat gesloten is met reden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Jeugd van tegenwoordig weet ook niet wanneer het genoeg is geweest. (cat)


    -

    Jullie mogen heus allemaal jullie mening geven, maar houdt het gewoon netjes, alsjeblieft?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Poltergeist schreef:
    (...)

    yah sure you are!


    xDxDxDxD echt hoor_O__O__O__O_ (hoera)(hoera)
    (H):P


    (huil)

    haha JK
    even OT: maar indeed wat een drama om niks.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain