• Ga geen slotje doen -.-
    laat mensen dit gewoon uitpraten dan wordt het misschien beter want door de topics te sluiten wordt het er echt niet beter op.



    Laten we weer ff teruggaan naar waar dit topic oorsprongelijk overging over
    * dat de mods ontslagen moeten worden en dat rutger de nieuwe moest kiezen.
    * dat topics zomaar worden gesloten met een ongeldige reden

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:40 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Cresseyde schreef:
    (...)

    Geloof me, voor zover ik weet, vinft iedereen het maar vaag en deelt praktisch iedereen de mening dat jij het beter zou kunnen. Dat denk ik toch, voor mij is het toch zo...

    Diegene ging eerst ook doen alsof ze een meisje is terwijl het later een jongen bleek. Ik zou zo iemand niet vertrouwen (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mordin schreef:
    (...)

    Zoals je ziet ben ik geen bemiddelaar. Dus nu hoef ik niet neutraal te zijn. Ging jij, toen je nog geen beta was, bij ieder verhaal commentaar leveren? Gingen de moderators die nu in het team zitten waarschuwingen uitdelen toen ze nog gewone user waren?

    Dat is jammer. Maar het zou verklaren waarom bemiddelaars niet nodig waren. Het zou erg nuttig zijn om een aparte forumbemiddelaar te hebben fso, aangezien er regelmatig ruzies zijn op het forum.


    Daar heb je helemaal gelijk in maar daar kijken ze volgens mij liever niet naar. De kwaliteiten die je hebt maar nog niet gebruikt zijn niet voldoende.


    Your make-up is terrible

    Mordin schreef:
    (...)

    Zoals je ziet ben ik geen bemiddelaar. Dus nu hoef ik niet neutraal te zijn. Ging jij, toen je nog geen beta was, bij ieder verhaal commentaar leveren? Gingen de moderators die nu in het team zitten waarschuwingen uitdelen toen ze nog gewone user waren?

    Dat is jammer. Maar het zou verklaren waarom bemiddelaars niet nodig waren. Het zou erg nuttig zijn om een aparte forumbemiddelaar te hebben fso, aangezien er regelmatig ruzies zijn op het forum.

    Daar ben ik het dus mee eens. Heel eerlijk gezegd lijkt Alwin me wel een goede bemiddelaar, want als het moet kan hij heel serieus zijn en komt hij met hele goede argumenten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Diegene ging eerst ook doen alsof ze een meisje is terwijl het later een jongen bleek. Ik zou zo iemand niet vertrouwen (cat)


    Ik weet het, het is vreselijk vaag, zelfs als je dat topic gevolgd hebt. Faken is trouwens zelfs verboden, voor zover ik weet...

    En Alwin met een iets altijd serieuzer persoon naast hem zou zelfs nog een redelijk oplossing zijn, die combinatie zou wel eens redelijk succesvol kunnen zijn...

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 11:27 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    (...)

    Ik weet het, het is vreselijk vaag, zelfs als je dat topic gevolgd hebt. Faken is trouwens zelfs verboden, voor zover ik weet...

    Jep, daarom dus. En het ging er dus alleen om dat diegene een cijfertje in de URL had veranderd om zo te kunnen posten in het Nieuws subforum.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Daar heb je helemaal gelijk in maar daar kijken ze volgens mij liever niet naar. De kwaliteiten die je hebt maar nog niet gebruikt zijn niet voldoende.


    Ach, mocht ik als bemiddelaar verkozen worden na een verkiezing, hoe die er ook uit ziet, is het yay en dan doe ik mijn best om een goeie bemiddelaar te zijn. Zo niet, dan is het ook yay. Ik vermaak me ook prima als user hoor :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Cresseyde schreef:
    (...)

    Ik weet het, het is vreselijk vaag, zelfs als je dat topic gevolgd hebt. Faken is trouwens zelfs verboden, voor zover ik weet...

    En Alwin met een iets altijd serieuzer persoon naast hem zou zelfs nog een redelijk oplossing zijn, die combinatie zou wel eens redelijk succesvol kunnen zijn...


    Good cop bad cop? (cat)

    But more like... Batman and the Joker?


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Ach, mocht ik als bemiddelaar verkozen worden na een verkiezing, hoe die er ook uit ziet, is het yay en dan doe ik mijn best om een goeie bemiddelaar te zijn. Zo niet, dan is het ook yay. Ik vermaak me ook prima als user hoor :Y)


    That's the spirit!
    Ik zou ook wel bemiddelaar willen zijn maar ik ga me niet eens aanmelden omdat ik weet dat ze mij toch niet willen doorlaten haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    That's the spirit!
    Ik zou ook wel bemiddelaar willen zijn maar ik ga me niet eens aanmelden omdat ik weet dat ze mij toch niet willen doorlaten haha.


    Pff, dat weet je nooit. Altijd, als iets je leuk lijkt, gewoon aanmelden en kijken wat ervan komt. Het enige wat belangrijk is is dat je er niet op gaat rekenen dat je de positie krijgt, want dan is het alleen maar pijnlijk als je wordt afgewezen.

    Ik bedoel, ik zie mezelf ook niet echt als bemiddelaar zitten xD Maar het lijkt me leuk dus ik ga mee doen en dat meld ik hier, en blijkbaar zijn er mensen die het een goed idee lijkt. ish leuk om te horen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Pff, dat weet je nooit. Altijd, als iets je leuk lijkt, gewoon aanmelden en kijken wat ervan komt. Het enige wat belangrijk is is dat je er niet op gaat rekenen dat je de positie krijgt, want dan is het alleen maar pijnlijk als je wordt afgewezen.

    Ik bedoel, ik zie mezelf ook niet echt als bemiddelaar zitten xD Maar het lijkt me leuk dus ik ga mee doen en dat meld ik hier, en blijkbaar zijn er mensen die het een goed idee lijkt. ish leuk om te horen :Y)


    Het probleem is natuurlijk dat degenen die het beslissen een grote verantwoordelijkheid moeten geven, ze kunnen dus niet zomaar een experimentje proberen om te zien of humor en serieus zijn samen gaan... Maar meld je toch aan, je weet nooit!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Mordin schreef:
    (...)

    Pff, dat weet je nooit. Altijd, als iets je leuk lijkt, gewoon aanmelden en kijken wat ervan komt. Het enige wat belangrijk is is dat je er niet op gaat rekenen dat je de positie krijgt, want dan is het alleen maar pijnlijk als je wordt afgewezen.

    Ik bedoel, ik zie mezelf ook niet echt als bemiddelaar zitten xD Maar het lijkt me leuk dus ik ga mee doen en dat meld ik hier, en blijkbaar zijn er mensen die het een goed idee lijkt. ish leuk om te horen :Y)


    Ik heb meer het gevoel dat ik mezelf alleen maar voor schut ga zetten als ik daar aan mee probeer te doen. (cat) Mods koesteren nog wat persoonlijke wrok tegen mij de laatste tijd.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb meer het gevoel dat ik mezelf alleen maar voor schut ga zetten als ik daar aan mee probeer te doen. (cat) Mods koesteren nog wat persoonlijke wrok tegen mij de laatste tijd.


    En jij tegen hen. Daarom moet je ervoor zorgen dat het of je beoordelingsvermogen niet hindert (je laat je gevoelens niet in de weg komen) of je laat je eigen wrok varen. En dan hoop je dat zij ook een van de twee opties nemen mocht dat zo zijn. En dan zullen ze vast eerlijk kijken naar of je goed bent in die rol of niet :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Pff, dat weet je nooit. Altijd, als iets je leuk lijkt, gewoon aanmelden en kijken wat ervan komt. Het enige wat belangrijk is is dat je er niet op gaat rekenen dat je de positie krijgt, want dan is het alleen maar pijnlijk als je wordt afgewezen.

    Ik bedoel, ik zie mezelf ook niet echt als bemiddelaar zitten xD Maar het lijkt me leuk dus ik ga mee doen en dat meld ik hier, en blijkbaar zijn er mensen die het een goed idee lijkt. ish leuk om te horen :Y)
    Je bent oud en volwassen genoeg om een goeie bemiddelaar te zijn Alwin. Ik begin je zelf aardig te vinden terwijl ik je vroeger strontvervelend vond met als je ponies. En uiteindelijk zoals je zegt, je bent nu geen bemiddelaar dus hoef je nu ook niet naar een te gedragen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Je bent oud en volwassen genoeg om een goeie bemiddelaar te zijn Alwin. Ik begin je zelf aardig te vinden terwijl ik je vroeger strontvervelend vond met als je ponies. En uiteindelijk zoals je zegt, je bent nu geen bemiddelaar dus hoef je nu ook niet naar een te gedragen. (:


    Heh, mijn ponies waren een gigantisch success he? xD

    Het enige 'nadeel' is dat ik ze zelf ook ben leuk vinden D: ze zijn zo awesome xD


    quidquid excusatio prandium pro

    En gesloten.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt