• Ga geen slotje doen -.-
    laat mensen dit gewoon uitpraten dan wordt het misschien beter want door de topics te sluiten wordt het er echt niet beter op.



    Laten we weer ff teruggaan naar waar dit topic oorsprongelijk overging over
    * dat de mods ontslagen moeten worden en dat rutger de nieuwe moest kiezen.
    * dat topics zomaar worden gesloten met een ongeldige reden

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:40 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Paddington schreef:
    Misschien moeten we toch gaan voor het Hungergames idee, met een arena voor alle zeer vervelende users. Dan zijn we meteen van een hoop gedoe af.

    GRAAG. Dan word ik wel Hoofdspelmaker, yeah.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Dat gebeurd niet als je iemand ban.

    Jawel. Het was veel beter hier toen Gaby geband was. (:


    -

    Floyd schreef:
    (...)
    Lieve sjat, niet alles kan op jou manier. Zo werkt het helaas niet, j zou ook in moeten geven. Je zou niet altijd iedereen aardig vinden maar je moet wel met ze omgaan. Zo is het leven nu eenmaal.
    Damn, nu voel ik me een overbezorgde moeder, maar ik bedoel het goed.


    Ik ga al genoeg met mensen om die ik niet mag. (cat)

    Buttzville schreef:
    (...)

    Probleem is dat iedereen een andere user vervelend vind (cat)


    Er zijn vast veel mensen die één bepaalde user op dit moment heel vervelend vinden. (cat)


    Travel far enough, you'll meet yourself

    JackyD schreef:
    (...)
    Jawel. Het was veel beter hier toen Gaby geband was. (:


    Helemaal niet. Toen kwamen er ook discussies.

    DarkSavior schreef:
    Geen idee of het handig is om nog een topic te openen. Maar ik word wel gek van al die mensen die telkens op leeftijd elkaar gaan beledigen. Oh kijk ik ben ook 18, laat ik lekker iemand beledigen die jonger is. Zo ga ik niet beginnen. Dat is laag. Het gaat om je karakter en je intelligentie. Ik kan me de ene keer als een puber gedragen en de andere keer als een volwassene.


    Ben het eens dat je niemand op leeftijd kunt beoordelen. Maar je kiest voor een deel zelf of je je als een puber of als een volwassene gedraagt, lijkt mij.


    You are beautiful, you are love.

    Bazart schreef:
    (...)
    Denk je serieus dat we zo lang erover zouden moeten overleggen? Het was een beslissing om het topic open te laten voor discussie. Ik heb meerdere keren gewaarschuwd, maar het was gewoonweg geen discussie meer.


    Jij sloot het topic.. Het laatste bericht was van een andere mod met nog een mededeling voor ons..
    Laten we het alsjeblieft even netjes houden en stoppen met al die afkattingen?

    Dat... Volgens mij niet echt een mededeling dat het gesloten werd xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Paddington schreef:
    (...)

    Er zijn vast veel mensen die één bepaalde user op dit moment heel vervelend vinden. (cat)


    Waarom voel ik me aangesproken?

    Buttzville schreef:
    (...)

    Jou mening dat het geen discussie was (cat)

    Oh, ik denk dat er wel wat meer mensen het er mee eens zijn dat dit geen discussie meer is, hoor.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    JackyD schreef:
    (...)
    Jawel. Het was veel beter hier toen Gaby geband was. (:


    Oh ja. En nu niet meer. Dus het had zoveel verschil gemaakt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hiddlestons schreef:
    (...)
    GRAAG. Dan word ik wel Hoofdspelmaker, yeah.


    Je bent aangenomen! (;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Paddington schreef:
    (...)

    Er zijn vast veel mensen die één bepaalde user op dit moment heel vervelend vinden. (cat)

    Je haalt me de woorden uit de mond.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    God, wat worden sommige mensen irritant. Kap eens met dat constante heen en weer gegooi van beledigen. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hiddlestons schreef:
    (...)
    Ik stel voor: de Tweede Wereldoorlog. Dan kan het ook meteen uitgevochten worden.

    Eerlijk gezegd heb ik liever de jaren 50. Geen oorlog, geen computers, geen sites om ruzie te maken.

    Buttzville schreef:
    (...)

    Waarom voel ik me aangesproken?


    Ik zou het niet weten.


    Travel far enough, you'll meet yourself