• Ga geen slotje doen -.-
    laat mensen dit gewoon uitpraten dan wordt het misschien beter want door de topics te sluiten wordt het er echt niet beter op.



    Laten we weer ff teruggaan naar waar dit topic oorsprongelijk overging over
    * dat de mods ontslagen moeten worden en dat rutger de nieuwe moest kiezen.
    * dat topics zomaar worden gesloten met een ongeldige reden

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:40 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Vanitysbitch schreef:
    Laten we weer ff teruggaan naar waar dit topic oorsprongelijk overging over
    * dat de mods ontslagen moeten worden en dat rutger de nieuwe moest kiezen.
    * dat topics zomaar worden gesloten met een ongeldige reden
    `
    En als Rutger nieuwe moderators kiest, wat dan? Jullie zullen nooit tevreden zijn, dat is gewoon een feit. Er zal altijd gezanik blijven.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik stel voor dat Rutger 20 mensen uit kiest en dat wij users mogen kiezen wie we als mods worden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Impressie schreef:
    (...)

    Dat is zeker waar. Maar dan is dat gedrag nog niet goed te spreken.

    Mee eens.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Floyd schreef:
    (...)
    Oh, en die leuke jurkjes. Ik ben voor
    Alleen die mannen vrouwe scheiding is wat minder.
    Ik denk dat ik toch in de jaren 70 uitstap


    Ik ga even mee. Mijn kans om David Bowie live te zien!

    ImAwesome schreef:
    Ik stel voor dat Rutger 20 mensen uit kiest en dat wij users mogen kiezen wie we als mods worden.


    Ja. Dan zitten er sowieso wel één iemand bij van een 'groepje' die een 'groepje' mag. Vage reactie x3

    ImAwesome schreef:
    Ik stel voor dat Rutger 20 mensen uit kiest en dat wij users mogen kiezen wie we als mods worden.



    Oh, en dan komt het wel goed wou je zeggen? dan komt er sws vriendjespolitiek. Dacht het niet dus.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Poltergeist schreef:
    (...)

    RIP Trololo guy!

    Inderdaad ;( but never forget his masterpiece!


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    ImAwesome schreef:
    Ik stel voor dat Rutger 20 mensen uit kiest en dat wij users mogen kiezen wie we als mods worden.

    Ik stel voor dat we dat niet doen. Alsof het dan allemaal beter wordt.


    -

    Nieve schreef:
    (...)`
    En als Rutger nieuwe moderators kiest, wat dan? Jullie zullen nooit tevreden zijn, dat is gewoon een feit. Er zal altijd gezanik blijven.

    Das ook weer waar, daar zijn we mensen voor.
    Maar ik heb wel een vraagje, waarom hebben wij als users helemaal geen inspraak of een manier om onze mening te laten weten over de keuzes?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ImAwesome schreef:
    Ik stel voor dat Rutger 20 mensen uit kiest en dat wij users mogen kiezen wie we als mods worden.


    Dan gaan er nog steeds mensen zijn die niet tevreden zijn met de selectie en nog steeds alle mods over één kam gaan scheren. js


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Inderdaad ;( but never forget his masterpiece!


    Indeed. He will be remembered forever T_T But it's not the same to listen to him anymore!

    Nieve schreef:
    (...)`
    En als Rutger nieuwe moderators kiest, wat dan? Jullie zullen nooit tevreden zijn, dat is gewoon een feit. Er zal altijd gezanik blijven.


    1) geen vriendjespolitiek
    2) veel eerlijker
    3) ik zie rutger geen lijstjes maken


    (Be)lieve in (you)rself

    Bazart schreef:
    (...)
    Ik zou nog wat meer teruglezen als ik jou was, ik heb volgens mij drie keren in de loop van het topic gezegd dat ze moesten stoppen.

    Ik heb die hele topic gelezen.. Dus eh, maar jij kan dat dan wel zeggen, maar de andere mods moeten er wel hetzelfde over denken.. Jij kan niet in je eentje beslissen of een topic sluit ja of de nee.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Maak ons allemaal mod. Dan zijn we forever vrienden van elkaar.

    ImAwesome schreef:
    Ik stel voor dat Rutger 20 mensen uit kiest en dat wij users mogen kiezen wie we als mods worden.

    Dan is er wéér sprake van een rel, want iedereen gaat dan stemmen op zijn eigen vrienden.


    "Well, well. Look who we've got here!"