• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    De man die me als eerst gemarteld heeft, ik noem hem Bob, is nog niet terug gekomen uit het andere kamertje. De vorige keer dat Bob daar was, ging hij een spuit halen. En even word ik echt heel erg bang. Maar dan bedenk ik me dat ik al verdoofd ben dus dat dat onnodig zou zijn.. Tenzij hij me daarmee zou martelen... Ik word weer bang. 'Wat is er?' vraagt de man die eerst de hele tijd siste, 'Ben je bang?' hij vindt het leuk dat ik bang ben.. Met veel moeite breng ik uit: 'S-s-sadist.' en dan ben ik al weer moe. Ondanks dat ik echt een iets klein beetje meer begin te voelen, lukt jet niet echt om te praten. De man kijkt me vuil aan. 'Collega,' roept de man. Hij roept Bob. 'We moeten haar even een goede les leren.' en ik probeer het angst gevoel van me af te zetten. 'Jij hebt haar de vorige keer stroom gegeven toch?' roept hij. En hij pakt zelf ook weer het stroom erbij. Dit heb je al meegemaakt Les, deze pijn ken je al.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Ja, dat heb ik haar gegeven. En dat werkte niet" Roep ik terug. Alsjeblieft, laat me haar niet weer moeten martelen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik zie hoe de man het apparaat weer terug legt. Gelukkig maar. Maar wat komt er dan nu...? 'Kan je even komen?' zegt de man dan tegen Bob. 'Wat heb je toen gedaan om te laten zorgen dat het leek alsof ze wel genoeg straf had?' en ik krijg weer angst. Dat waren naalden. Omdat ik een paniekaanval kreeg door de naalden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadroa luisterden naar de overvloed aan woorden die Julio zijn mond verlieten, en had moeite met het bijhouden. Maar het lukte haar. "Ik weet niet of Austin van me houd, ik weet eerlijk gezegd niet eens waarom we aan het zoenen waren..." Eleadora wende aar ogen af naar de grond en een lichte blos verscheen op haar gezicht. "Het was het moment...Ik leerden hem ballroom en..." Eleadora sloeg een zucht. "Ik weet niet wat het was..." Ze keek hem aan. "Maar onthoud, dat ik van jou hou. Jij bent de gene die mij een gevoel geeft dat ik niet kan omschrijven, en dat is op een goede manier, niet in een slechte.".


    The expert in anything, was once a beginner.

    Marcell/Man
    "Leek? Vertrouw je me niet soms?" Zeg ik verontwaardigd als ik naast hem sta. "Ze hád genoeg straf. Allang, als ze haar mond gewoon gehouden had" Doen alsof Leslie er niet is, gewoon over haar praten waar ze bij ligt.. "maar dat deed ze niet. Dus heb ik haar het zwijgen opgelegd" Met een verdoving. Maar als ik dat vertel is haar grootste angst bekend. Nee, dat was een soort van ons geheim.. mijn geheim, weet ik veel. Die marteling kan toch niet heel veel erger zijn als ze erachter komen dat ik nu ook nog lieg. "met een extra sterke shock, die zorgde dat ze écht niet meer kon gillen."

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 12:30 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Julio Martinéz
    Glimlachend kijk ik haar aan. "Dat geldt ook voor mij" Fluister ik zacht, waarna ik weer een lok haar uit haar gezicht streel. Ik bedenk ineens iets in mijn hoofd en leg mijn handen daar waar ik ze ook heb liggen als we Ballroom dansen. En dan breng ik mijn hoofd langzaam dichterbij. "Maar wat is er beter?" murmel ik zacht, waarna ik mijn lippen op de hare druk. Ja, ik wil haar zeker ook nog. Ik hou echt heel erg van haar. En ik heb haar niet meer gezoend sinds bleek dat de verkrachting te veel voor haar was.. dan kwam het niet vanuit mij. Maar nu wel. En hopelijk valt het goed..

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 12:36 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Bob komt weer de kamer in. Sadistman kijkt hem aan als Bob tegen hem uitvliegt. 'Ik bedoelde dat zíj het deed lijken alsof ze genoeg straf had.' zegt sadistman. Ik slik, en probeer de angst uit mijn ogen weg te krijgen. Hij gaat zo vertellen dat mijn grootste angst, grootste kwelling, naalden zijn. En dan zegt Bob hoe hij me het zwijgen opgelegd heeft. In eerste instantie heb ik niet door dat hij liegt. Dat hij iets anders vertelt, maar zodra het tot me doordringt ben ik in de war. De sadistman gelooft hem en zegt dan: 'Ik weet niet wat ik moet doen, de zwepen, het mes, of stroom. Een verdoving heeft ze nu toch al.' en de man kijkt naar Bob. 'Ik denk dat we maar voor.... Hmm.. Kies jij maar.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora sloot haar ogen en ging mee in de zoen terwijl rode blosjes op haar wangen speelden. Zachtjes plaatste ze haar hand op zijn wang terwijl ze met haar andere hand over zijn arm streelden. Van boven naar beneden, en van beneden naar boven. Eleadora haalde haar lipen terug op even op adem te komen, waarna ze fluisterden. "Ik hou van je, ontzettend veel" Waarna ze hem aankeek en haar lippen weer terug plaatsten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Marcell/Man
    Waarom hielp ik haar nou? Ik wil haar niet martelen, laten zien dat ik écht best meeval vergeleken mijn Collega's. Maar wat doe ik? Juist ja. Ik help haar door haar angst niet te vertellen. En te zorgen dat ik minder gemarteld word, omdat als ze erachter komen dat ik zo slap was om naalden te gebruiken ze me gegarandeerd erger martelen als wanneer ze het niet weten. Zie je. Het was gewoon voor mezelf. "Mm. Stroom werkt niet, dat weten we al. Maar er zijn genoeg dingen die we nog meer kunnen doen" Ik doe alsof ik serieus heel hard nadenk. "zoals.. het mes? Dan kunnen we een leuk patroontje in haar huid tekenen. Of toch de zweep? Die tekens trekken eerder weg, maar doen wel meer pijn.."


    Stop acting normal. It gets bored.

    Julio Martinéz
    Als Eleadora die woorden fluistert trekt er een kriebel door me heen die ik weer uit in de zoen, die nu vanuit Eleadora komt. Langzaam laat ik mijn handen van de Ballroomplekken wegglijden, breng mijn rechterhand op haar achterhoofd om haar daar te ondersteunen en mijn linker leg ik voorzichtig op haar onderrug, maar nog boven de plekken. De kus wordt steeds serieuzer, vuriger, en ik krijg steeds meer schokken van dat warme gevoel door me heen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ze praten over me alsof ik een dier ben. Alsof ik er nieteens bij ben. Bob stelt dingen voor. En ik zie de man even nadenken. 'Laten we maar de zweep doen. Draai haar om en zorg dat haar rug bloot ligt,' beveelt de man. Dan loopt de man weg, waarschijnlijk om de zweep te halen. Ik heb een vermoeden dat dit echt pijn gaat doen. En ik slik even. 'R-r-rot op,' zeg ik zacht. Maar ik kan sowieso niets beginnen tegen Bob, ik ben verdoofd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga dinsdag 2 weken op vakantie]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Moet er zo een nieuw topic?]

    Marcell/Man
    "Het had erger kunnen zijn" Fluister ik terwijl ik de riemen zo los maak dat ik haar nog net om kan draaien. Ze is verlamd als een pop en het kost totaal geen moeite, maar ik smijt niet zo met haar ofzo. Dan gesp ik de riemen weer strakker en leg haar shirt naar boven zodat haar rug inderdaad bloot ligt. Nu gesp ik ook de riem bij haar rug strakker. En dan loop ik weer weg, laat ik haar over aan Collega.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Demi1309 schreef:
    [Ik ga dinsdag 2 weken op vakantie]


    [Dinsdag nog? Wow. Dan heb ik nog maar een week vakantie :S Pfuhh. xD
    Fijne vakantie ^^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hahaha, dank je. Mijn vakantie is 3 september afgelopen geloof ik:) Hahaha, maar dan zit je toch bij regio midden? Of niet? x]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne