• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa

    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 23:18 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik glimlachte even.
    Was het hier zo warm of lag dat aan mij? Geen idee waarschijnlijk de na hormonenen ofzo. Ik weet nog van de vakantie dat het 40 graden was en ik het koud was en met lange mouwen liep, dat zag er echt niet uit" Ik kijk even naar Em die weer in slaap valt en ik voel dat ik ook moe begin te worden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [bye, ow this is my another acount hahah]


    Ik ben zoals ik ben, vind je dat ik anders meot zijn dan heb je pech :p

    Finn Hudson

    Ik grinnikte om Rachel omdat ze mijn vraag niet gehoord had.
    'Maar wil je iets te drinken?' vroeg ik droogjes aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk verbaasd op "nee hoor" glimlach ik even.
    Ik kijk weer naar Em en besloot haar in haar box te leggen. Ze zou nog bij genoeg mensen zitten. Voorzichtig legde ik haar neer en ging ik weer zitten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Oké,' zei ik waarna ik stik bleef, en aan Isabella dacht. Waar was ze toch? Ik mAakte me echt zorgen om haar.

    [Sorry voor de korte post en typfouten, ik zit namelijk op het strand op mijn moniel en ik kan het niet geweldig zien vanwege de zon.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Kurt kroop naar me toe en ging half om me liggen, gelijk sloeg ik mijn armen om hem heen en luister naar hem. Voordat ik nog antwoord wou geven, hoorde ik mijn mobiel weer en kreeg ik dus een sms. 'Volgens mij mist iemand ons echt' zeg ik lachend, doelend op mijn sms en belletje. 'Maar is goed en ik vond het zo lekker met jou' zeg ik zachtjes in zijn oor om hem kippenvel te laten krijgen. Vervolgens liet ik mezelf in het water zakken en zwom naar de grot, waar onze boxers lagen en probeerde ik onze boxers niet nat te laten worden, aangezien ze droog waren. Ik liep naar de kant en wachte op Kurt, dat we ons zelf konden aankleden.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik had een tijdje op de grond zitten huilen en nu lag ik in bed. Voordat ik in bed lag had ik één uur in de douche gestaan en heb ik me zo goed mogelijk schoon gemaakt, alleen mijn huid is dus op paar plekken heel erg rood. Ik had wallen van het huilen en mijn ogen waren rood. Ik had mijn mobiel elke keer gehoord, dat ik een smsje heb gehad, maar ik keek er niet op. Wat moest ik doen? Hoe moest ik zeggen, dat ik vreemdging. Ik was zo bang voor de reactie van Finn. Maar hij hoefde me toch niet. Moest ik nog steeds door gaan met mijn plan? Uit frustratie gooide ik mijn mobiel ergens in de hoek en deed de dekens strakker om mijn lichaam heen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik kreeg kippenvel door wat hij fluisterde en glimlachte een beetje bescheiden, ik keek hem na toen hij het grot in zwom en vervolgens naar de kant liep. Voorzichtig liet ik mezelf werr ik het koude water zakken en zwom ik langzaam naar de kant toe, het water voelde tenminste niet koud meer aan, daar was ik wel blij mee, aangezien ik het snel koud had. Maar toen ik het water uit kwam rilde ik wel van de kou. Ik wilde graag omkleden, maar dat ging natuurlijk niet omdat ik helemaal nat was. 'Heb je toevallig ook een handdoek bij je?' grapte ik zonder te lachen, het zou vast niet lang duren voor we waren opgedroogd, maar voor nu had ik het ijskoud. Ik pakte mijn broek en haalde mijn mobiel eruit, maar toen kwam ik ineens op de ontdekking dat mijn batterij leeg was en stopte het weer terug. Ik was inmiddels al een stuk droger en trok mijn boxer weer aan. 'Wat zullen we nu gaan doen?' vroeg ik opgetogen, het was zo gezellig, leuk en natuurlijk lekker met Blaine, waarom zou dat over zijn?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik moest lachen om Kurt om wat hij zei en schudde mijn hoofd, dat ik geen handdoek bij me had. We droogte toch snel op, ik wachte even en keek ik intussen naar Kurt's lichaam. Hij was prachtig, ik kon nog steeds niet geloven, dat hij onzeker was. Hij is prachtig en heeft een geweldige persoonlijkheid. Oke, hij had ook wel minpunten, maar ik had dat ook, niemand was perfect. Maar Kurt was voor mij perfect. Ik hield zoveel van die jongen, ik zag dat hij wat droger was en zijn boxer aandeed. Bij mij voelde het ook wat droger aan en ik trok ook mijn boxer aan en vervolgens mijn broek. Ik hoorde wat hij zei en haalde mijn schouders op. 'Ik weet niet, wat wil jij doen' zeg ik lief tegen hem en glimlachte. Expres had ik mijn shirt niet aangetrokken, dan kon hij me nog even bewonderen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik keek hem aan en dacht na terwijl ik mezelf weer helemaal aankleedde, ik slaakte een zucht van opluchting toen ik mijn warme kleding weer aanhad. Toen ik klaar was, keek ik hem aan en vormde er zich een glimlach op mijn gezicht. Ik bewonderde zijn gespierde bovenlichaam, hij was zo mooi. 'Je bent echt mooi, Blaine.' zei ik blozend waarna ik met mijn vingers mijn haren in model probeerde te krijgen, het lukte half, maar ergens kon me dat even niet zoveel schelen. 'Ik weet wel een plekje waar ze heerlijke chocolade taart hebben.' lachte ik waarna ik naar hem toe liep om een kus op zijn lippen te drukken. Ik kende Blaine nu al zo goed, dat ik wist dat hij verzot was op chocolade.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Jij bent prachtig' zeg ik gemeend en lief en geef hem een kus terug op zijn lippen. Toen ik chocolade taart hoorde, begon ik automatisch te grijnzen en keek ik hem met pretlichtjes aan. 'Chocolade' zeg ik blij en pakte mijn shirt en trok hem aan. Vervolgens deed ik mijn sokken en schoenen aan. 'Weetje wat een goede combinatie is' zeg ik bedenkelijk en kijk hem met wat donkerder ogen aan. 'Jou en chocolade' zeg ik zwoel in zijn oor en trek hem weer een beetje verlangend tegen me aan. Sorry, maar ik kon Kurt op sommige momenten echt niet weerstaan en ik zou nooit genoeg van hem krijgen. En plagen tegen Kurt was ook zo aantrekkelijk.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik schoot in de lach en bleef dicht tegen hem aanstaan. 'Wil je mij onder de chocoladesaus houden?' vroeg ik lachend waarna ik een kusje op zijn lippen drukte. Af en toe, plaagde Blaine me echt vaak, maar dat vond ik natuurlijk niet erg. Ik kon het hebben van hem. Ik haakte mijn arm in de zijne en liep weer door het bos terug. Ik snoof gelukkig de boslucht in en leunde met mijn hoofd tegen Blaine's schouder aan terwijl we door het bos liepen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik begon het echt koud te krijgen nu, het kippenvel stond op mijn armen "ik ga even een vest halen" zeg ik en loop naar boven. Boven pak ik een dikke vest en trek ik dikke sokken aan. Stukken beter ik zou het later wel weer warmer krijgen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik knikte wat afwezig en leunde een beetje achteruit gezakt op de bank, doordat het gesprek was stil gevallen dompelde ik in een onrustige slaap, ik was echt gebroken van alles spanningen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Toen ik weer terug kwam zag ik dat Finn half al lag te slapen.
    Ik glimlachte en pakte een deken uit de kast die ik voorzichtig over hem heen legde. "ja er is nogal wat gebeurd en dat voor de bevalling al" mompel ik. Hopelijk hoorde TIna, SHue en Pillsbury het niet.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester

    Ik keek bezorgd naar Rachel en de slapende Finn, hij zei net zelf ook al dat er veel was gebeurt. Ik ging rechtop zitten en ik keen Rachel doordringend en bezorgd aan. 'Wat is er in henelsnaam gebeurt, Rachel?' vroeg ik bezorgd aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.