• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [welterusten:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    Ze duwde mij iets van zich af zodat zij mij aan kon kijken. Ik durfde Beck maar half aan te kijken.
    'Wat, meen je dit nou?' vroeg ze met een schelle stem waar ik van schrok. 'Het is allemaal bijna perfect, op kleine sommige dingen na. Veel perfecter dan ik ooit had verwacht dat zoiets had kunnen gaan. En jij denkt dat jij niet de juiste persoon bent terwijl je er allang aan begonnen bent. Als je dat echt vind ga je nu maar weg. En welke woorden van gister?' vroeg ze er gauw achteraan. Ik stond een beetje verstijfd om haar woorden en kon geen woord uitbrengen.
    'Jij was diegene die zei dat ik misschien niet de juiste persoon was om dit mee te doen,' zei ik zachtjes. 'Ik wil niet weg. Ik wil jouw blij maken, maar volgens mij doe ik telkens het tegenovergestelde. Ik wil jou zien lachen Beck. Ik wil jou zelfs horen giechelen waar jij je zo voor schaamt. Ik ben gewoon bang Beck.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Jij was diegene die zei dat ik misschien niet de juiste persoon was om dit mee te doen." zegt hij zacht. "Ik wil niet weg. Ik wil jouw blij maken, maar volgens mij doe ik telkens het tegenovergestelde. Ik wil jou zien lachen Beck. Ik wil jou zelfs horen giechelen waar jij je zo voor schaamt. Ik ben gewoon bang Beck." Ik bijt hard op mijn lip om tranen tegen te houden.
    "Dat was vóór alles. Ik wil ook niet dat je weggaat. Ik wil ook dat jij mij blij maakt maar je mag me niet laten giechelen." Hoewel het een grapje is, sla ik mijn ogen neer. "Wees nou niet bang alsjeblieft, waarvoor ben je nou bang? Er is niets om bang voor te zijn." Ik snik zacht en wanhopig en leg mijn hand op zijn wang waarna ik hem weer aankijk. Zacht streel ik zijn wang met mijn duim.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dat was vóór alles. Ik wil ook niet dat je weggaat. Ik wil ook dat jij mij blij maakt maar je mag me niet laten giechelen,' zei ze. Ik keek haar eventjes aan, maar zij had haar ogen neergeslagen. 'Wees nou niet bang alsjeblieft, waarvoor ben je nou bang? Er is niets om bang voor te zijn.' Ik hoorde haar zacht snikken. Ze legde haar hand op mijn wang waarna ze mij aankeek. Haar duim streelde zachtjes mijn wang. Mijn ogen sloot ik eventjes om me beetje te concentreren op haar gestreel. Het voelde zacht en wou dat vaker voelen. Een heel klein glimlachje verscheen op mijn gezicht.
    'Ik ben bang dat ik jou tegenval. Ik ben bang dat ik jou nog banger maak voor aanrakingen dan ooit te voren. Ik wil jou niet bang maken,' vertelde ik zachtjes. Ik kreeg de neiging om mijn armen om haar heen te doen en haar een kus te geven, maar ik deed het niet. Ik kon het nu niet.
    'Ik wil jou echt zien lachen en ik wil je ook zien en horen giechelen. Ik vind het zo mooi klinken.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij sluit zijn ogen en er verschijnt een heel klein lachje op zijn gezicht.
    "Ik ben bang dat ik jou tegenval. Ik ben bang dat ik jou nog banger maak voor aanrakingen dan ooit tevoren. Ik wil jou niet bang maken." zegt hij zacht. "Ik wil jou echt zien lachen en ik wil je ook zien en horen giechelen. Ik vind het zo mooi klinken." Er verschijnt een lichte blos op mijn wangen.
    "Wil je die kans aannemen of niet?" vraag ik zacht maar bang voor zijn antwoord. "Wil je het proberen of geef je het gelijk op? Want als je dat doet kan je me maar beter ontwijken vanaf nu." Ik bijt hard op mijn lip maar dit keer komen de tranen er toch doorheen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Wil je die kans aannemen of niet?' vroeg ze zacht. 'Wil je het proberen of geef je het gelijk op? Want als je dat doet kan je me maar beter ontwijken vanaf nu.' Ik opende mijn ogen en keek naar Beck doe hard op haar lip beet. Tranen zag ik te voorschijn komen.
    'Ik wil niet opgeven,' piepte ik zachtjes. Aarzelend ging ik met mijn hand naar haar gezicht toe en veegde voorzichtjes met mijn duim haar tranen weg. 'Ik wil je niet ontwijken. Ik kan je niet ontwijken. Ik zal je blijven op zoeken en mijzelf telkens maar weer voor mijn kop slaan omdat ik het op had gegeven. Ik wil jou niet nu al kwijt,' zei ik zachtjes. Ik liet mijzelf een beetje naar voren vallen op mijn knieën. Het was knap dat ze het zo lang hadden volgehouden. Ik keek omhoog naar Beck met een smekende blik.
    'Een lach een giechel. Ik wil ze zien. Ze bewijzen dat Madelaine wel bij jou past.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik wil niet opgeven." piept hij zacht en hij gaat aarzelend met zijn hand naar mijn gezicht en veegt voorzichtig de tranen met zijn duim weg. "Ik wil je niet ontwijken. Ik kan je niet ontwijken. Ik zal je blijven opzoeken en mijzelf telkens maar weer voor mijn kop slaan omdat ik het op had gegeven. Ik wil jou niet nu al kwijt." zegt hij zacht. Hij valt voor over op zijn knieën en kijkt omhoog mt een smekende blik.
    "Een lach een giechel. Ik wil ze zien. Ze bewijzen dat Madeleine wel bij jou past." Hoewel ik het er absoluut niet mee eens ben zeg ik niets en kniel ik bij hem neer.
    "Geef dan niet op." fluister ik schor en doe geen poging om mijn tranen, die mijn make-up laten uitlopen, weg te vegen. "Ik wil in ieder geval niet dat je opgeeft. Ik ben benieuwd naar de andere pefecte momenten die je me nog kan geven. Ik weet zeker dat ze er zijn." Mijn stem word zachtaardig en troosten. Maar meen kan ik niet zeggen, de prop in mijn keel zorgt ervoor dat mijn stem onverstaanbaar is geworden. In plaats van de praten druk ik mijn intussen natte lippen op die van hem en sla ik mijn armen om zijn nek.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Geef dan niet op,' fluisterde ze schor nadat ze neerknielde bij mij.
    'Ik wil in ieder geval niet dat je opgeeft. Ik ben benieuwd naar de andere pefecte momenten die je me nog kan geven. Ik weet zeker dat ze er zijn.' Haar stem was zachtaardig geworden en troostend. Ik bleef haar aankijken en vond het erg om die tranen te zien komen. Ze deed geen moeite om ze weg te geven. Haar make-up liep uit. In plaats van verder te praten drukte ze haar natte lippen op die van mij en sloeg ze haar armen om mijn nek heen. Even vergat ik hoe ik moest ademen door haar plotselinge bewegingen. Een klein genietend, maar ook een zeer tevreden geluidje verliet mijn mond terwijl ik mij verder amper durfde te bewegen. Toch uiteindelijk na een klein momentje likte ik zachtjes de zoete tranen van haar lippen en kuste ik zachtjes de tranen bij haar wangen weg.
    'Ik geef niet op,' piepte ik zachtjes fluisterend. Ik verborg mijn gezicht in haar nek en stiekem verlieten er bij mij nu een paar traantjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Er komt een klein genietend maar ook tevreden geluidje uit zijn mond en even later likt hij zacht de tranen van mijn lippen en kust hij de tranen bij mijn wangen weg, wat bij mij alleen maar meer tranen oproept.
    "Ik geef niet op." piept hij zacht fluisterend en hij verbergt zijn gezicht in mijn nek. Ik voel hoe mijn nek een beetje nak is en druk hem stevig tegen mij aan.
    "Gelukkig niet. Dat wil ik ook helemaal niet." fluister ik en aai weer over zijn rug heen. Ik leg mijn hoofd tegen die van hem aan en snuif zijn geur op. Mijn ademhaling word weer rustiger terwijl de tranen in stilte over mijn wangen blijven stromen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Stevig drukte ze mij tegen haar aan waarmee mijn adem eventjes stopte.
    'Gelukkig niet. Dat wil ik ook helemaal niet,' fluisterde ze en aaide over mijn rug heen. Ik voelde haar hoofd tegen mij aan en hoorde hoe ze snoof. Ik nam diep adem terwijl ik tegelijk haar geur in mij op nam. Kalmerend was het, net zoals hoe wij nu zaten en haar gewrijf over mijn rug.
    'Je bent een geweldig meisje Beck,' fluisterde ik zachtjes. Door dat van net was ik wel een tikkeltje moe geworden wat heel raar is aangezien het nog niet eens middag is, toch was mijn ademhaling zwaarder dan daarnet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Je bent een geweldig meisje Beck." fluistert hij zacht en zijn ademhaling lijkt wel zwaarder te zijn geworden dan het eerst was. Ik glimlach.
    "Nee Nathan, jij laat me een geweldig meisje zijn. Ik wist niet eens dat ik zo kon zijn." spreek ik hem zacht tegen. Ik druk een paar kusjes op de zijkant van zijn hoofd en op zijn slaap voordat ik mijn kin op zijn schouder leg.
    "Hm, je bent veel geweldiger dan je zelf denkt." mompel ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nee Nathan, jij laat me een geweldig meisje zijn. Ik wist niet eens dat ik zo kon zijn,' sprak ze mij zachtjes tegen. Ik voelde een paar kusjes tegen de zijkant van mijn hoofd gedrukt en ook op mijn slaap. Haar kin voelde ik terecht komen op mijn schouder.
    'Hm, je bent veel geweldiger dan je zelf denkt,' mompelde ze zacht. Ik bloosde en hield mijn gezicht verstopt in haar nek waar het warm en kalmerend was. Slaapverwekkend ook. Ik herinnerde mij vannacht nog dat ik bijna in slaap viel in haar nek.
    'Kom door jou,' fluisterde ik zachtjes. 'En dat maakt mij niet uit.' Mijn mond had ik een stukje geopend waardoor mijn warme adem tegen haar nek aankwam. 'Blijf bij mij,' mompelde ik nog zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Kom door jou." fluistert hij zacht. "En dat maakt mij niet uit." Ik voel zijn arme adem tegen mijn nek wat me kippenvel bezorgt.
    "Blijf bij mij." mompelt hij zachtjes.
    "Natuurlijk blijf ik bij jou." fluister ik geruststellend en ga met mijn hand onder de muts van Nathan om over en door zijn haar eronder te kunnen strelen. Ik weet dat ik het geruststellend vind als hij dat doet.
    "Wil je naar je kamer?" vraag ik zacht. "Ik ga mee en blijf dan bij je."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Natuurlijk blijf ik bij jou,' fluisterde ze geruststellend. Ze ging met haar hand onder mijn muts om vervolgens door mijn haren te strelen die eronder zaten. Ik glimlachte tevreden.
    'Wil je naar je kamer?' vroeg ze zachtjes. 'Ik ga mee en blij dan bij je.' Ik fronste iets wat Beck natuurlijk niet kon zien.
    'Waarom?' vroeg ik iets wat verward. 'Jij wou het hier toch verkennen en kijken of er een zolder was? Mijn kamer is geen zolder en je kent het al.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Waarom?" vraagt hij verward. "Jij wou het hier toch verkennen en kiken of er een zolder was? Mijn kamer is geen zolder en je kent het al." Ik lach er zacht om.
    "Dat weet ik maar daar heb ik nu niet echt meer behoefte aan." geef ik toe. "Mijn make-up is uitgelopen en volgens mij heb ik zelfs behoefte aan intimiteit, knuffel enzo." Ik frons even om mijn eigen behoeftes. "Dus geen muffe zolders voor mij nu." verklaar ik.


    Your make-up is terrible