• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    Ik begon weer te lachen en mijn greep om haar andere pols verslappen. Ik ben echter niet stom genoeg om haar zomaar los te laten en ga bovenop haar onderbuik zitten. Ik buig me weer naar voren en druk mijn lippen weer op de hare.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik lach en voel zijn gewicht op mijn onderbuik, wat een zwaar gevoel veroorzaakte. 'Buik... Geplet,' breng ik uit tegen zijn lippen aan. Dan trek ik mijn hand los en duw hem van me af en ga boven op hem zitten en kietel hem weer verder in zijn zij. Met ondeugende ogen kijk ik hem aan en grinnik. Ik laat mijn handen even rusten en kijk hem aan. Ik breng mijn lippen tot 2 cm afstand van de Zijne. 'Er kan hier iemand niet tegen kietelen...' ik ga weer recht op zitten en ga verder met kietelen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Houd ik geheim?! D: Ik hou helemaal niks geheim D: Ik wil mijn 3 vriendjes weten!]

    Nathan Deleon

    'Dat is waar,' zei ze met lichte tegenzin erin. Ik keek haar verward aan, maar Beck bleef wegkijken. Ik ging weer recht op staan en ging voor Beck staan.
    'Wat is er Beck?' vroeg ik lichtelijk bezorgd. Ik pakte haar beide handen beet en keek er eventjes na.
    'Je klinkt alsof je het eigenlijk niet wil,' zei ik zachtjes. 'Heb ik iets verkeerds gezegd of gedaan?' Ik keek Beck weer aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    Ik pakte haar polsen weer vast en leunde naar voren waardoor zij naar achteren boog tot ze de grond raakte. Ik pinde haar polsen met een hand vast boven haar hoofd en zoende haar. Als ze wou dat ik hier mee stopte moest ze het zeggen en dan zou ik onmiddelijk stoppen. Ik zou een meisje nooit dwingen totiets wat ze eigenlijk niet wou.


    Remember to be ridiculous.

    [Hahaha, ik ook. 8D]

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan gaat plotseling voor me staan waardoor ik lichtjes schrik.
    "Wat is er beck?" vraagt hij licht bezorgd en hij pakt mijn beide handen beet terwijl hij er naar kijkt. "Je klinkt alsof je het eigenlijk niet wil. Heb ik iets verkeerds gezegd of gedaan?" Hij kijkt mij weer aan en ik tover een zwak glimlachje op mijn hoofd waarna ik lichtjes met mijn hoofd schud.
    "Nee, nee." antwoord ik snel. "Ik was gewoon wat aan het nadenken daar over en... ik vroeg me een beetje af of uh..." Ik kijk even kort naar hem en om ons heen voordat ik verder ga.
    "Zou je dit ook doen als we geen seks hadden gehad?" Ik grimas erbij.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik besloot maar te stoppen met de pogingen hem te kietelen. Hij was veel sterker. Ik zoen hem vurig terug en klem mijn benen om hem heen. Met mijn handen kon ik tenslotte niets. Het feit dat ik met mijn armen niks kon Zou me normaal beangstigen, maar nu was het Jasper die het deed dus maakte het me niet bang. Op een een of andere
    Manier was het wel fijn.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik glimlachte toen ze haar benen om me heen sloeg, haar armen kon ze ten slotte niet gebruiken en hoewel ik geneigd was om haar los te laten had ik geen zin om nog een keer gekieteld te worden dus hield ik haar handen vast. Mijn vrije hand legde ik op haar heup. Ik beet zacht in haar onderlip.


    Remember to be ridiculous.

    [Kan ik daar ook al weer achteraan.. D:]

    Nathan Deleon

    Een zwak glimlachje kwam op haar gezicht waarna ze haar hoofd lichtjes schudde.
    'Nee, nee,' antwoordde ze snel. 'Ik was gewoon wat aan het nadenken daar over en... ik vroeg me een beetje af of uh...' begon ze. Ze keek mij kort aan en toen om haar heen. Vragend, maar ook nieuwsgierig keek ik haar aan.
    'Zou je dit ook doen als we geen seks hadden gehad?' vroeg ze en grimaste daarbij. Ik keek haar eventjes aan terwijl ik nadacht.
    'Bedoel je dit? Al die kusjes en knuffels?' vroeg ik aan haar en knikte toen vastbesloten. 'Natuurlijk! Je laat het toe en je vind het leuk, toch?' vroeg ik toen aan haar en fronste iets. 'En ik zal zo een keertje wel een poging doen, maar dat komt omdat ik jou dan gewoon nog steeds zo graag wil laten voelen hoe het is om seks te hebben,' zei ik blozend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik wil mijn arm om zijn nek slaan, maar merk dan dat ik word tegen gehouden. Ik laat ze weer rustig liggen en kus hem gretig terug em lik met mijn tong over zijn onderlip voor toestemming. Mijn benen kruis ik, waardoor Jasper nu gevangen zit tussen mijn benen. Ik grijns even en wacht op toestemming. Met mijn tong
    Strijk ik nog een keer over zijn lippen. Gewoon omdat het goed voelt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Gossie! D:]

    Rikki Madeleine Beck

    "Bedoel je dit? Al die kusjes en knuffels?" vraagt hij en hij knikt vastbesloten. "Natuurlijk! Je laat het toe en je vind het leuk, toch? En ik zal zo een keertje wel een poging doen, maar dat komt omdat ik jou dan gewoon nog steeds zo graag wil laten voelen hoe het is om seks te hebben." zegt hij blozend. Ik zucht even en schud kort mijn hoofd, hoewel het goed is om te weten.
    "Nee, ik bedoelde wat je net deed in de gang. Zou ik nu jouw meisje zijn zonder dat we seks hadden gehad?" Ik kijk hem fronsend aan.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ik opende mijn mond en mijn tong ontmoette de hare. Ik zat gevangen tussen haar benen en haar bovenlichaam maar dat gaf me enkel een fijn gevoel. De greep om haar polsen verslapte een klein beetje. Mijn andere hand liet ik omhoog glijden, achter haar nek en ik drukte mijn lippen steviger op de hare.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik voel zijn greep verslappen, maar trek mijn handen niet los. Ik zoen hem gretig terug en trek een pols los en laat mijn hand over zijn borstkas glijden. Ik laat mijn hand onder zijn shirt glijden en pak zijn shirt stevig vast. Ik voel een heerlijk gevoel door mijn onderbuik gaan en laat mijn verlangen, liefde en lust lijden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Nee, ik bedoelde wat je net deed in de gang. Zou ik nu jouw meisje zijn zonder dat we seks hadden gehad?' vroeg ze en keek mij daarbij fronsend aan. Eerlijk gezegd wist ik het antwoord niet op die vraag en ik moest er even over nadenken.
    'Jjjja,' zei ik half nadenken en volgens mij kwam het er niet echt overtuigend uit. 'Ja!' zei ik daarom nogmaals vastbesloten. 'Al weet ik dan niet hoe jij dan op al die kusjes en knuffels reageert, misschien wel anders dan nu en minder overtuigend. Ik denk dat ik dan wat minder lef heb om te vragen,' zei ik blozend. 'Maar ik zou het wel natuurlijk willen! Ben dan alleen bang dat je nee zegt. Ik was daar nu ook bang voor. Een nee krijgen ervoor is nooit leuk,, maar ergens kan ik het van jou kant dan wel begrijpen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    Ik liet haar tweede hand los. Mijn hart ging als een razende tekeer. Ik liet mijn hand onder haar shirt glijden en streelde haar huid zacht terwijl ik mijn hand naar boven liet glijden. Ik glipte met mijn vingers onder haar bh en streelde de onderkant van haar borst zacht.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Een geluidje van genot rolt over mijn lippen. Ik laat nu ook mijn andere hand onder zijn shirt glijden. Ik verstrak mijn greep met mijn benen en laat dan even mijn lippen Los. Ik kijk om me heen en voel Jasper zijn handen op mijn huid branden. 'Jasper...' Mijn stem klinkt hees en fluisterend. 'We liggen nog al in het openbaar.' Ik kijk hem even met een glimlach aan en laat mijn handen over zijn bovenlichaam glijden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne