• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht er zacht om en houd zijn hoofd ietsjes schuin.
    "Dus jouw tweede naam is Madeleine?" vraagt hij met een glimlach en ik knik lichtjes. "Mooie naam, maar ik blijf je toch Beck noemen." voegt hij er met een glimlachje aan toe. Hij drukt me weer naar zich toe.
    "Maar nu hebben we nog meer tijd verloren." zegt hij met een lachje en hij kijkt even om zich heen. Hij maakt alleen geen aanstalten om verder te lopen, in plaats daarvan drukt hij zijn lippen zacht op die van mij. Ik kus hem even gewillig terug voor ik hem weer aan kijk.
    "Ik vind het geen verloren tijd." zeg ik er op. "Maar waarom wil je me zo graag Beck noemen? Madeleine mag niet want dat past echt niet bij me. Maar normaal noemt iedereen me gewoon Rikki of Riks." Ik kijk hem nieuwsgierig aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Gewillig kuste zij mij terug waardoor er een grote glimlach bij mij tevoorschijn kwam.
    'Ik vind het geen verloren tijd. Maar waarom wil je me zo graag Beck noemen? Madeleine mag niet want dat past echt niet bij me. Maar normaal noemt iedereen me gewoon Rikki of Riks,' zei ze en keek mij vervolgens nieuwsgierig aan. Ik keek haar eventjes bedenkelijk aan en haalde vervolgens mijn schouders ietsjes op.
    'Ik weet het niet. Zo heb ik je wel leren kennen, met de naam Rikki,' zei ik met een glimlachje. 'Vind je het erg?' vroeg ik er achteraan. Ik liet een vinger speels over haar onderrug gaan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt me even bedenkelijk aan en haalt vervolgens zijn schouders iets op.
    "Ik weet het niet. Zo heb je wel leren kennen, met de naam Beck." zegt hij met een glimlachje. "Vind je het erg?" vraagt hij erachteraan en laat zijn vinger speels over mijn onderrug gaan waardoor ik hevig ril. Blijkbaar is dat een gevoelig plekje bij mij. Ik schud erna kort mijn hoofd.
    "Nee, niet echt denk ik. Het is wel wennen." antwoord ik nadenkend. "Zullen we kijken of er een zolder is?" vraag ik dan er snel achteraan met een brede, speelse glimlach en twinkelende ogen.


    Your make-up is terrible

    Squib schreef:
    [bel je nog wel]
    Sanne Hoogdoorn
    Ik schoot in e lach. 'De jongens uit het opvanghuis lieten mij nooit vergeten dat ik bij de enige drie meiden tussen de veertien en achttien hoord daar,' zei ik en mijn gezicht betrok.
    De jongens daar waren de foute types die je het liefst ontweek.


    Eva Grasspriet
    'Ja... zo zijn jongens.' Zucht ik, 'Hoe oud ben jij precies? Ik kan het best al gevraagt hebben maar ik heb een korte termijns geheugen.'


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Nathan Deleon

    Ik voelde haar hevig rillen, dat plekje moest ik maar onthouden. Ze schudde erna kort haar hoofd.
    'Nee, niet echt denk ik. Het is wel wennen,' antwoordde ze nadenken. 'Zullen we kijken of er een zolder is?' vroeg ze toen met een brede, speelse lach en met twinkelende ogen. Ik lachte zachtjes en knikte toen.
    'Wat ben jij van plan Beck?' vroeg ik plagerig en drukte een paar kleine kusjes op haar lippen. Ik haalde mijn armen om haar vandaan, pakte haar hand vast en verstrengelde mijn vingers gelijk in die van haar.
    'Maar ik vind het goed,' zei ik met een lachje. Ik keek eventjes door de gangen heen. 'Waar beginnen we met kijken?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zachtjes en knikt dan, gelukkig. Want dat lijkt me zo leuk.
    "Wat ben jij van plan Beck?" vraagt hij plageirg en drukt een paar kleine kusjes op mijn lippen waardoor ik even niet kan antwoorden. Hij haalt zijn armen om mij vandaag en pakt mijn hand vast waarna hij onze vingers verstrengeld.
    "Maar ik vind het goed." zegt hij met een klein lachje en kijkt door de gang heen. "Waar beginnen we met kijken?" Ik lach zacht.
    "Ik ben niets van plan, ik ben gewoon avonturierlijk ingesteld joh." lach ik nog en begin met lopen. "Ik denk dat we maar moeten beginnen bij de trap. En dan zoeken we nog een trap, denk ik. Ik weet niet hoeveel verdiepingen we hebben" Ik haal kort mijn schouders op.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik ben niets van plan, ik ben gewoon avonturierlijk ingesteld joh,' lachte ze en begon met lopen. Ik liep met haar mee en keek af en toe.. Oké, heel vaak naar Beck.
    'Ik denk dat we maar moeten beginnen bij de trap. En dan zoeken we nog een trap, denk ik. Ik weet niet hoeveel verdiepingen we hebben,' zei ze en haalde kort haar schouders op. Ik knikte erop en begon met onze handen te wiegen. Het voelde leuk en ik hoopte dat zij er ook zo over dacht.
    'Maar dan wel op zoek naar trappen die naar boven gaan,' zei ik met een klein lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik heb dus werkelijk geen idee hoe het gebouw eruit ziet hahaha.]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt en wiegt onze handen weer, wat nu alleen nog maar leuker was. Op de één of andere manier voel ik me nu wel anders nu het een beetje officieel is geworden. Mijn eerste vriendje ooit, de enige die ik heb toegelaten. Ik kan het niet meer terugdraaien.
    "Maar dan wel op zoek naar trappen die naar boven gaan." zegt hij met een klein lachje en ik moet er best hard om lachen.
    "Ja, niet naar trappen die naar beneden gaan." lach ik nog steeds. Al snel hebben we een trap gevonden en we kunnen er makkelijk samen naast elkaar oplopen, gelukkig. Al zijn van die kleine ladders ook wel spannend, dan weet je maar nooit wat je tegenkomt!


    Your make-up is terrible

    [Ik dus ook niet D: Ik dacht dat alles op één verdieping zat.. xd]

    Nathan Deleon

    'Ja, niet naar trappen die naar beneden gaan,' lachte ze. Ze had er best wel hard om gelachen om wat ik zei. Al gauw hadden we een trap gevonden waar we gemakkelijk met zijn tweetjes naast elkaar konden lopen. Ik trok Beck iets naar me toe terwijl we de trap omhoog namen.
    'Hmm, de trap is ook een plekje wat we nog niet hebben gehad,' zei ik uitdagend en drukte een klein kusje op haar hoofd. 'Zijn er plekjes die jij graag wilt proberen?' vroeg ik nieuwsgierig aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hahaha ik ook. Nu niet meer.]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij trekt me iets naar zich toe op de trap als we omhoog lopen.
    "Hmm, de trap is ook een plekje wat we nog niet hebben gehad." zegt hij uitdagend en drukt een klein kusje op mijn hoofd. "Zijn er plekjes die jij graag wilt proberen?" vraagt hij nieuwsgierig en ik haal mijn schouders op.
    "Weet ik niet. Ik zal er over na denken, goed?" glimlach ik. "De trap lijkt me best oncomfortabel maar we kunnen het altijd proberen." giechel ik er zacht achterna.


    Your make-up is terrible

    [Haha xd]

    Nathan Deleon

    'Weet ik niet. Ik zal er over na denken, goed?' glimlachte ze na eventjes haar schouders te hebben opgehaald. Ik knikte lichtjes.
    'De trap lijkt me best oncomfortabel maar we kunnen het altijd proberen,' giechelde ze er nog zacht achteraan. Ik lachte en knikte lichtjes. Boven aan gekomen keek ik door de gangen heen en vroeg mij af waar we heen moesten.
    'Ik vind het goed, maar niet nu,' zei ik met een klein lachje terwijl ik weer voor de zoveelste keer naar Beck keek. 'Nog even en we hebben alles al gedaan, dat moet niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht en knikt lichtjes. Boven kijkt hij door de gangen en ik volg zijn voorbeeld. Wat zou er allemaal verstopt zitten hier?
    "Ik ind het goed, mar niet nu." zegt hij me een lachje en kijkt naar mij. "Nog even en we hebben alles al gedaan, dat moet niet." zegt hij en ik knik terwijl ik hem bedenkelijk aan kijk.
    "Nee inderdaad. En volgens mij is het niet de bedoeling van een relatie om elke dag minstens twee keer seks te hebben." lach ik zacht. "Of mis ik misschien iets? Ik ben geen expert." Ik haal even mijn schouders op en loop verder. Het is hier donkerder dan beneden.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nee inderdaad. En volgens mij is het niet de bedoeling van een relatie om elke dag minstens twee keer seks te hebben,' lachte ze zacht. 'Of mis ik misschien iets? Ik ben geen expert.' Ze haalde haar schouders op en begon weer verder te lopen. Ik liep met haar mee en vroeg me af waarom het hier wat donkerder was.
    'Misschien,' zei ik als antwoord op haar vraag. 'Niet alle relaties zijn hetzelfde en het hoeft niet elke dag hetzelfde te zijn,' vervolgde ik met een glimlachje. Ik keek weer eventjes naar Beck. 'En een relatie waar je twee keer per dag seks heb is niet erg. Het moet alleen wel leuk blijven, dus niet dat je seks hebt met de gedachte dat je zelf verplicht voelt om dat te doen. Snap je?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Misschien." antwoord hij. "Niet alle relaties zijn hetzelfde en het hoeft nie telke dag hetzelfde te zijn." vervolgt hij met een glimlach en hij kijkt weer naar mij. Ik knik even begrijpend.
    "En relatie waar je twee keer per dag seks heb is niet erg. Het moet alleen wel leuk blijven, dus niet dat je seks hebt met de gedachte dat je zelf verplicht voelt om dat te doen. Snap je?" Ik knik weer, het klinkt inderdaad allemaal heel logisch.
    "Dat klinkt helemaal logisch." antwoord ik. "Hm, wij hebben wel de tijd om het zovaak te doen maar ik denk dat ik me dan zou afvragen of je het voor de seks doet of voor mij." zeg ik nadenkend en krab even aan mijn achterhoofd terwijl ik hem eventjes aan kijk en dan weer weg kijk.
    "Je hebt zo veel ervaring." murmel ik. "Wat vind jij het leukste om te doen met seks? Nu wil ik alles weten zodat ik het leuk kan houden." verklaar ik mezelf.

    [Hahaha je klinkt echt heel ervaren Syll. Wat houd je geheim?]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 17:13 ]


    Your make-up is terrible

    [Ik heb geen flauw idee.. Ik denk niet dat ik dit alles kan weten na 2 flut relaties die je eigenlijk geen relaties kan noemen, maar dank je voor het compliment? xd]

    Nathan Deleon

    'Dat klinkt helemaal logisch,' antwoordde ze. 'Hm, wij hebben wel de tijd om het zovaak te doen maar ik denk dat ik me dan zou afvragen of je het voor de seks doet of voor mij,' zei ze nadenkend en krabde toen aan haar achterhoofd. Ze keek me eventjes aan, maar toen al gauw weer weg.
    'Je hebt zo veel ervaring. Wat vind jij het leukste om te doen met seks? Nu wil ik alles weten zodat ik het leuk kan houden.' Ik lachte zachtjes en schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Daar moet jezelf achter komen Beck,' zei ik plagerig en lichtelijk uitdagend. Ik keek haar eventjes aan met een speelse glimlach. 'Maar jij zou je dan afvragen waarvoor ik het dan deed?' vroeg ik en ik keek haar weer aan. 'Ik zal eerlijk antwoorden. Ik doe het voor beide. Ik doe het omdat het leuk is, zeker met jou. Bij al die andere, op de eerste keer na dan, deed ik het puur om de seks.' Ik keek eventjes omlaag naar mijn voeten die stappen bleven zetten. 'Als jij geen relatie wil waar vaak seks in voor kom zou ik er mee kunnen leven. Misschien moeilijk, omdat ik zo veel lust naar jou dan krijg, maar ik zou het denk ik wel kunnen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you