• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    Ik liet mijn handen naar de achterkant van haar rug glijden en klipte haar bh los, ik niets meer aan mijn bovenlichaam, dan zij dus ook niet hé? wel zo eerlijk. Ik haalde de bandjes van haar armen en legde de bh naast haar weg. IK glimlachte tegen haar huid en streelde zacht over haar tepels.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Een kreuntje van genot rolde over mijn Lippen. Ik ril en voel kippenvel op mijn huid ontstaan. Van genot en van koud. Maar Jasper houd me wel warm. 'Ik denk dat ik al weet waar je op uit bent,' mompel ik zachtjes en klem mezelf dichter tegen hem aan. Ik sluit mijn ogen en Krimp iets in elkaar. Ik krom mijn rug en duw mijn heupen iets omhoog. Elke keer met Jasper was heerlijk en verlangde ik naar hem. Geen idee hoe hij het voor elkaar kreeg.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Ik besefte het net pas,' zei ze zacht. 'En ik wil je niets kwetsen... maar...' Ik keek haar eventjes aan en zag dat ze met haar eigen handen aan het friemelen was, wat meer krabben was dan friemelen.
    'Ik wilde het gewoon zeker weten,' zuchtte ze. 'Het spijt me.' Ik keek weer naar haar handen en beet zachtjes op mijn lip.
    'Ik wil je zekerheid geven Beck,' zei ik zachtjes. 'Maar vertrouw en geloof mij dan ook. Echt waar Beck, dat wat er in de douche is gebeurd mocht niet gebeuren. Denk je dat ik het leuk vond wat er gebeurde?' vroeg ik en ik liet mijn handen naast me hangen en niet meer achter mijn rug. 'En mijn verleden. Je weet hoe ik daar over denkt en het spijt me als ik er aldoor over praat, maar jij vraagt er ook dingen over. Ik kan je vragen toch niet zo maar negeren? Hoe kan ik jou die zekerheid geven?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    Ik kijk naar haar en glimlach. 'Echt waar?' vroeg ik glimlachend. 'Waar denk je dan dat ik op uit ben?'
    Ik liet een een van mijn hand naar beneden glijden, haar broek in en kus haar borsten.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik wil je zekerheid geven Beck." zegt hij zacht. "Maar vertrouw en geloof mij dan ook. Echt waar Beck, dat wat er in de douche is gebeurd mocht niet gebeuren. Denk je dat ik het leuk vond wat er gebeurde?" vraagt hij en ik schud lichtelijk mijn hoofd. Ik zie dat zijn handen weer naast zijn lichaam hangen maar het heb lef niet om er één te pakken.
    "En mijn verleden. Je weet hoe ik daar over denkt en het spijt me als ik er aldoor over praat, maar jij vraagt er ook dingen over. Ik kan je vragen toch niet zo maar negeren? Hoe kan ik jou die zekerheid geven?"
    "Ik weet niet of ik ooit die zekerheid kan krijgen. En dat ligt niet aan jou maar aan mij." antwoord ik zacht en ontwijk beschaamt mijn blik. "Het spijt me echt, oké. Ik zal het nooit meer over je verleden hebben, tenzij je me dwingt. Dat beloof ik."


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    'Wat is dat nou weer voor een rot vraag,' grinnik ik en klem mijn vingers om zijn broeksrand. Ik laat mijn vingers zijn onderbroek in glijden en druk mijn lippen op de zijne, terwijl fijne rillingen door me heen spoelen. Ik glimlach tegen zijn lippen aan en tik dan tegen zijn tong aan voor toestemming.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik kreunde even zacht tegen haar lippen en opende mijn mond toen. Haar tong ontmoette de mijne. Ik maakte de knoop van haar broek met moeite los en duwde hem een stukje naar beneden waarna ik over de stof van haar slipje streek. Ja, volgens mij begreep ze mijn bedoelingen wel.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Ik weet niet of ik ooit die zekerheid kan krijgen. En dat ligt niet aan jou maar aan mij,' antwoordde ze zacht. 'Het spijt me echt, oké. Ik zal het nooit meer over je verleden hebben, tenzij je me dwingt. Dat beloof ik.' Ik bleef haar aankijken, maar ergens ging dat niet goed. Ze ontweek mij. Ik wist helemaal niet meer wat ik moest zeggen, haar woorden leken oprecht maar haar vorige woorden hadden mij echt gekwetst, maar als ze mij hier mee al zo kon laten voelen, wat was dan wel niet van plan als.. Ik schudde mijn hoofd. Ik ging tegen Beck aan staan en deed mijn armen om haar heen. Mijn gezicht verstopte ik bij haar nek en probeerde verder zo rustig mogelijk te ademen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik laat hem even zijn gang gaan, maar volg dan zijn voorbeeld. Mijn handen gaan naar zijn knoop. Vrij gemakkelijk krijg ik hem los en kus hem gretig. Ik laat mijn handen over zijn bovenblijf gaan en grinnik even. 'Hoe lang wilde je het als verrassing houden?' ik Lach en kijk hem even aan. Dan druk ik mijn lippen weer op de Zijne en druk dan een kusje in zijn nek. Ik glimlach tegen zijn huid aan en grinnik


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    Hij schud zijn hoofd en nu ben ik bang dat mijn woorden niet voldoende zijn. Hij bewijst het tegendeel door tegen mij aan te gaan staan en zijn armen om me heen te slaan. Zijn gezicht verstopt hij bij mijn nek en ik hoor dat zijn ademhaling niet helemaal klopt met wat ik normaal hoor. Ik sla mijn armen ook om hem heen en wrijf zacht over zijn rug heen. Ik slik even en druk hem nog wat dichter tegen mij aan.
    "Het spijt me echt heel erg." mompel ik nog maar eens omdat ik niet weet wat ik moet doen.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Ik had geen duur gepland,' zei ik glimlachend terwijl ik rilde van genot.
    Ik trok haar slipje ook naar beneden en liet mijn handen tussen haar benen glijden. Met een hand streel ik haar borst terwijl ik twee vingers van de andere hand bij haar binnenbreng en zacht begin te bewegen.

    [moet ff doen alsof ik ga slapen voor m'n ma, waarschijnlijk zo terug.]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Een iet wat luide kreun rolt over mijn leven als hij twee vingers bij me binnen brengt en begint te bewegen. Ik trek ook zijn onderzoek naar beneden en ga over zijn geslacht heen. Ik glimlach en ga met mijn andere hand over zijn borstkas. Ik ril van genot en kippenvel slaat op mijn armen. Ik sluit mijn ogen en geniet van het moment.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    Ze sloeg haar amen om mij heen en wreef zachtjes over mijn rug. Ik hoorde haar slikken en ze drukte mij nog wat dichter tegen haar aan.
    'Het spijt me echt heel erg,' mompelde ze nog. Ik ademde wat schokkerig en schudde lichtjes mijn hoofd. 'Het spijt mij juist,' fluisterde ik zachtjes. Ik verroerde mijzelf niet. Ik wou haar zekerheid geven, alleen ik wist niet hoe.
    'Ik wou dat alles perfect voor je ging,' zei ik zachtjes. 'Dit gaat alles behalve perfect. Het spijt mij zo. Ik krijg steeds meer het gevoel dat de woorden die jij gisteren zei steeds meer waarheid krijgen. Ik ben bang dat ik niet de goeie persoon ben om dit alles mee uit te proberen. Het spijt mij Beck.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    Ik kreun wanneer ze over mijn geslacht streelt en druk mijn lippen tegen haar nek zodat mijn gekreun gesmoord wordt. Ik breng een derde vinger bij haar binnen en voer het tempo van mijn bewegingen op. Ik sluit mijn ogen en vergeet alles om me heen, in mijn hoofd is alleen nog maar plaats voor ons twee.

    [eigelijk ben ik best wel tired, ga denk ik maar echt slapen. Tot morgen]


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij ademt schokkerig en schud lichtjes met zijn hoofd.
    "Het spijt mij juist." fluisterd hij zacht. "Ik wou datalles perfect voor je ging. Dit gaat alles behalve perfect. Het spijt mij zo. Ik krijg steeds meer het gevoel dat de woorden die jij gisteren zei steeds meer waarheid krijgen. Ik ben bang dat ik niet de goeie persoon ben om dit alles mee uit te proberen. Het spijt mij Beck." Mijn ogen woorden groot en ik duw hem een stukje van me af zodat ik hem kan aankijken.
    "Wat, meen je dit nou?" vraag ik met een schelle stem. "Het is allemaal bijna perfect, op kleine sommige dingen na. Veel perfecter dan ik ooit had verwacht dat zoiets had kunnen gaan. En jij denkt dat jij niet de juiste persoon bent terwijl je er allang aan begonnen bent. Als je dat echt vind ga je nu maar weg. En welke woorden van gister?" vraag ik er snel achteraan.


    Your make-up is terrible