• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hahaha stiekem heb je gewoon 3 vriendjes nu.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Daar moet jezelf achter komen Beck." zegt hij plagerig en lichtelijk uitdagend waardoor ik grijns. Hij kijkt me aan met een speelse glimlach. Sounds fair enough.
    "Maar jij zou je dan afvragen waarvoor ik het dan deed?" vraagt hij en hij kijkt me weer aan. "Ik zal eerlijk antwoorden. Ik doe het voor beide. Ik doe het omdat het leuk is, zeker met jou. Bij al die andere, op de eerste keer na dan, deed ik het puur om de seks." Hij kijkt even omlaag naar zijn voeten.
    "Als jij geen relatie wil waar vaak seks in voor kom zou ik er mee kunnen leven. Misschien moeilijk, omdat ik zo veel lust naar jou dan krijg, maar ik zou het denk ik wel kunnen." Ik frons even terwijl ik zijn woorden overdenk. Aan de ene kant ben ik wat beledigt en aan de andere kant juist gevleid. Ik weet niet precies hoe ik nu moet antwoorden of handelen.
    "Oké. Maar ik wil wel seks." mompel ik nadenkend en kijk op naar hem. Dan kijk ik weer weg, dit keer naar mijn voeten omdat ik gewoon niet weet wat ik nu tegen hem moet zeggen.


    Your make-up is terrible

    [Wacht wat O_O Welke 3]

    Nathan Deleon

    'Oké. Maar ik wil wel seks,' mompelde ze nadenken. Ik lachte zachtjes. Ze keek mij aan, maar daarna weer weg naar haar voeten. Ik boog naar haar toe om een kusje te drukken op haar wangen.
    'Dan krijg jij dat Beck,' fluisterde ik zachtjes. Kleine uitdagende kusjes drukte ik in zijn nek. 'En dat te betekenen dat je gisteren zweerde dat je nooit seks wou hebben. Nu wil je het alleen maar,' fluisterde ik tegen haar nek aan. 'Niet dat ik dat erg vind,' voegde ik er nog speels aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Weet ik niet, die houd jij geheim! ;o]

    Rikki Madeleine Beck

    Plotseling voel ik een kusje op mijn wang en zie ik dat hij naar mij gebogen is.
    "Dan krijg jij dat Beck." fluistert hij zacht en ik voel kleine, uitdagende kusjes in mijn nek. Hoewel ik het niet wil, moet ik er toch van rillen omdat het zo lekker is.
    "En dat te betekenen dat je gisteren zweerde dat je nooit seks wou hebben. Nu wil je het alleen maar." fluistert hij tegen mijn nek aan. "Niet dat ik dt erg vind." voegt hij er nog aan toe. Ik bijt hard op mijn lip en vraag me af waarom alles constant over seks moet gaan. Nu pas vraag ik me echt af of hij ook zou willen dat ik zijn vriendin zou zijn zonder de seks van gister en vandaag. Waarschijnlijk niet. En dat terwijl hij het rustiger aan wilde doen. Ik snap er niets meer van.
    "Dat is waar." zeg ik uiteindelijk met lichte tegenzin. Ik blijf wegkijken en hopen dat de perfectie uit mijn sprookjeswereld niet ineens wreed verstoord zou worden.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Ja,' zei ik. 'Maar de details zouden we later nog wel een keertje bespreken. Ik hoef nog niet te trouwen en zoals je hebt gehoord heb ik voor dit moment geen kinderwens.'
    Leuke dingen doen met z'n tweeën, we hadden al plannen voor een wereldreis en we konden vanzelf nog andere dingen bedenken, zo moesten we ook nog naar de dierentuin maar dat zou ik hoe dan ook wel doen.

    [is goed, ik moet volgende week maandag toch weer naar school. WAar ga je heen?]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem serieus aan. 'O,' zeg ik gespeeld zachtjes en teleurgesteld, hij kon niet weten dat het een grapje was. 'Ik zag het al helemaal voor me,' zeg ik daarna weer. Ik kijk hem even onschuldig en teleurgesteld aan en kijk dan weer voor me uit. 'Maar jij wilt dat dus niet.' Je hoort teleurstelling in mijn stem. Arme Jasper.... Ik blijf even 'Teleurgesteld' voor me uitkijken. Enkele minuten. Dan barst ik in lachen. 'Grapje ik ook nog niet!'

    [ik ga naar Griekenland:) kom rond de 28ste weer terug geloof ik...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik lachte mee. 'Dat had ik ook wel door,' zei ik. 'Maar laten we eerst hieruit komen voor we gaan nadenken over kinderen en trouwen.'
    Ik pakte haar hand vast en gaf een kus op haar wang. Ik glimlachte vrolijk en staarde voor me uit. Ik zag het zo voor me. Een kind met mijn donkere haar en Laurens, grote en blauwe ogen.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik grinnik. 'Is goed hoor.' Ik kijk ook voor me uit en verstrengel onze vingers. 'Maar wacht niet te lang hè?' ik kijk hem lachend aan en grijns even. 'Maar het is altijd al zo geweest dat mannen meer problemen hebben met huwelijke. Ze zijn jonger in hun hoofd,' grinnik Ik. 'Jongens zijn gewoon minder snel klaar voor het echte leven,' zeg ik weer en lach even. 'Jongens Blijven gewoon langer onvolwassen.' ik kijk tevreden met mijn woorden voor me uit. Wachtend op zijn reactie. Hopelijk voelt hij zich beledigd, dan is zijn reactie leuker.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Kind of puber zijn is nou eenmaal leuker,' zei ik grinnikend. 'De problemen beginnen altijd pas op het moment dat ze je serieus gaan nemen, dan is alle lol verdwenen.'
    Meiden mochten vooral lekker volwassen worden als ze dat wouden, wij jongens namen onze verantwoordelijkheden het liefst pas als we echt geen andere keuze meer hadden. 'Maar goed, ik zal niet al te lang wachten tot ik je ten huwelijk vraag.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik geef hem speels een duwtje. 'Jij bent hier de oudere! En je gaat je ook maar zo gedragen in mijn buurt,' grinnik ik. Ik duw hem op de grond en ga op hem zitten. 'Ja vraag me maar na een jaartje of twee ten huwelijk. Niet te lang wachten want dan is je kans weg,' grijns ik en begin hem te kietelen. 'Jongens moeten de wereld is Een beetje serieus nemen,' grinnik ik en ga door met kietelen. Hopelijk kon hij daar niet tegen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    O kut, ik kon echt niet tegen kietelen. Ik viel stuiptrekkend en lachend van het bankje maar omdat ik haar nog steeds vast had viel zij ook en belandde ik bovenop haar. Ik pinde haar polsen vast op de grond en drukte mijn lippen tegen de hare.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Ahw zwaar gewicht op me,' kreun ik pijnlijk. Ik voel hoe hij mijn handen vastpind en zijn lippen op de mijne druk. Ik kus hem even terug, omdat dat het enige was dat ik kon doen. Dan stop ik de kus en draai mijn hoofd. 'Je moet me maar dwingen je te zoenen. Je hebt me geplet en dat doe je toch niet?!' Ik grinnik even en kijk hem dan weer aan. Ik hield wel van dat soort spelletjes. Elkaar uitdagen. Ik kijk hem met mijn liefste en onschuldigste blik aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik zette mijn knieën aan beide zeiden naast haar lichaam zodat ik haar van mijn gewicht ondeed. 'Zo beter?' vroeg ik glimlachend.
    Ik boog weer voorover met haar polsen nog steeds tegen de grond aan en drukte mijn lippen in haar nek waar ik begon te zuigen.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Ja veel be....' mijn zin stopt als hij zijn lippen in mijn nek zet en begint te zuigen. Mijn adem stokt even in mijn keel.
    Ook mijn hart begint de bonzen en ik krijg het warm. Een tinteling trekt door me heen en een geluidje van genot verlaat mijn mond. Ik bal mijn handen tot vuisten, maar kan ze niet bewegen doordat Jasper mijn Polsen vast hebt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    IK voelde haar haar handen tot vuisten ballen en liet er eentje los. Ik duwde met mijn vrije hand haar hoofd weer een beetje rechter en liet haar nek los. Ik keek haar even glimlachend aan en plaatste mijn lippen zacht op de hare. Mijn lippen tintelden en haar huid voelde warm aan onder mijn hand.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik sla de arm die hij heeft losgelaten om zijn nek en kus hem gretig terug.
    Ik laat mijn hand over zijn rug gaan naar zijn zij. Dan laat ik zijn lippen los. 'Waar was ik?' Ik kijk hem grijnzend aan en begin in zijn zij te kietelEn. Ik kon niks doen met een hand, maar die ander zou zijn greep wel verslappen. Toch? Ik grijns en kijk hem triomfantelijk aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne