• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Jjjja." zegt hij totaal niet overtuigend en ik frons. "Ja! Al weet ik dan niet hoe jij dan op al die kusjes en knuffels reageert, misschien wel anders dan nu en minder overtuigend. Ik denk dat ik dan wat minder lef heb om te vragen. Maar ik zou het wel natuurlijk willen! Ben dan alleen bang dat je nee zegt. Ik was daar nu ook bang voor. Een nee krijgen ervoor is nooit leuk, maar ergens kan ik het van jou kant dan wel begrijpen." Ik schud verbaasd mijn hoofd. Ik vraag me af of ik hem wel moet vertrouwen. Hij klonk namelijk net helemaal niet vastbesloten en hij deed zo lang over een antwoord!
    "Hoe weet ik nou of je de waarheid spreekt? Je leek het zelf niet eens zeker te weten. Het klinkt allemaal als een flauw excuus." Hoewel ik die woorden wilde uitspugen in zijn gezicht, komen ze er twijfelachtig en zacht uit.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'De eerste die ons durft te storen mag zijn tanden in de maas gaan zoeken,' zei ik ginnikend. 'Stoort het je? We kunnen ook naar een van de kamers gaan als je dat liever hebt, ik lig alleen te lekker om echt graag op te staan.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Ik weet niet wat je van plan bent, maar ik heb niet zoveel zin om in een bloot bovenblijf gezien te worden door iemand anders als je begrijpt wat ik bedoel,' grinnik Ik. Ik haal mijn hand onder zijn shirt vandaan en streel zijn wang. 'En je ligt boven op mij. Ja hoor Ik lig lekker, aardig dat je het vraagt,' grinnik ik en geef hem een kus.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder.
    Ik klemde mijn armen om haar middel en onderrug en stond op. 'Waar wil je heen?' vroeg ik. 'Naar welke minder publieke plek? En wat ik van plan ben ontdek je vanzelf wel hoor.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Eh.' Ik denk even na. 'Je hebt dat bankje onder mijn raam van mijn slaapkamer en dan die ene plek, eh...' Ik denk even na. 'Nou ja, waar je eerst door de struiken heen moet lopen.' ik kijk hem even aan en glimlach. Ik klem mijn armen om zijn nek en leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Je maakt me nieuwsgierig.' Ik lach en druk een kus in zijn nek. Ik glimlach even en kijk om me heen. Ik trek even mijn shirt recht en mijn bh weer goed, aangezien hij door Jasper omhoog was gekropen. 'We kunnen natuurlijk ook naar een kamer van een van ons.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Ik heb geen geduld om die trappen op de gaan lopen,' fluister ik in haar oor. 'Ik ga wel naar de plek in de bosjes.'
    Ik begin te lopen met haar nog steeds tegen me aangeklemd door zowel mij als haar. Dit keer weet ik bijna alle takken te ontwijken en komen we bijna ongedeerd weer aan op de plek. Ik ga op mijn knieën zitten en leg haar weer op de grond.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Hoe weet ik nou of je de waarheid spreekt? Je leek het zelf niet eens zeker te weten. Het klinkt allemaal als een flauw excuus,' zei ze twijfelend en zacht. Ik beet op mijn op lip en keek beschamend omlaag.
    'Het spijt mij Beck. Ik denk van te voren niet aan die wat als vragen. Ik wist het antwoord niet op jouw vraag Beck. Ik moest er over nadenken en gauw inbeelden hoe het dan zou zijn, maar zo is het nu niet. We zijn nu hier. Ik spreek de waarheid, waarom zou ik tegen jou gaan liegen?' vroeg ik en ik keek Beck vragend aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij bijt op zijn lip en kijkt beschaamd omlaag.
    "Het spijt mij Beck. Ik denk van te voren niet aan die wat als vragen. Ik wist het antwoord niet op jouw vraag Beck. Ik moest er over nadenken en gauw inbeelden hoe het dan zou zijn, maar zo is het nu niet. We zijn nu hier. Ik spreek de waarheid, waarom zou ik tegen jou gaan liegen?" vraagt hij en hij kijkt mij vragend aan. Ik haal lichtjes mijn schouders op.
    "Misschien voor de seks." mompel ik. "Sorry, het was dom van mij om zo te denken. Je hebt gelijk." voeg ik er snel aan toe en mijn hand zoekt die van hem al op.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Een warm gevoel en een tinteling trekt door mijn onderbuik. 'Mm te
    Weinig geduld?' Ik lach even en trek hem boven op me. Ik druk mijn lippen op de zijne. 'Waarvoor?' Ik grinnik even en kijk hem aan. Dan klem ik mijn benen weer om hem heen en ga met mijn handen onder zijn shirt. Ik trek hem aan zijn shirt dichter tegen me aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Misschien voor de seks,' mompelde ze na eventjes haar schouders te hebben opgehaald. 'Sorry, het was dom van mij om zo te denken. Je hebt gelijk,' voegde ze er gauw aan toe en ik zag dat ze mijn hand weer op zocht. Ik fronste en deed mijn beide handen achter mijn rug.
    'Dacht je dat nou echt Beck?' vroeg ik zachtjes en iets wat gekwetst. Ik beet op mijn lip en keek omlaag naar onze voeten.
    'Beck, waarom dacht je dat?' vroeg ik zachtjes en keek daarbij Beck een beetje aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    'Dat merk je vanzelf wel,' zei ik glimlachend.
    Ik trok haar shirt in een soepele beweging over haar hoofd en liet mijn handen over haar lichaam zwerven. Uiteindelijk begon ik over haar bh zacht in haar borsten de kneden. Ik kijk even glimlachend naar haar en plaatsmijn lippen dan op haar nek en begin met mijn tong cirkeltjes op haar huid te maken.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij heeft zijn beide handen op zijn rug en ik kijk hem verward aan.
    "Dacht je dat nou echt Beck?" vraagt hij zacht en hij klinkt gekwetst. Hij bijt op zijn lip en kijkt omlaag naar onze voeten.
    "Beck, waarom dacht je dat?" vraagt hij zacht en hij kijkt me nu een beetje aan. Ik haal weer lichtelijk mijn schouders op en besef vervolgens dat ik heel goed weet waarom en hij dat eigenlijk ook heel goed moet weten.
    "Dat weet je wel." antwoord ik nu. "Door wat er in de douche gebeurde, door het constante geseks, jou gepraat erover. Je verleden." Mijn blik verhard iets omdat ik dat laatste eigenlijk helemaal niet had willen zeggen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dat weet je wel,' antwoordde ze. 'Door wat er in de douche gebeurde, door het constante geseks, jou gepraat erover. Je verleden.' Haar blik verharde iets maar ik lette daar niet meer op.
    'Dank je,' zei ik zachtjes sarcastisch. 'Er zat je dus wel wat dwars,' mompelde ik. Ik keek haar eventjes aan, maar wende daarna toch mijn ogen af.
    'Ik weet niet wat ik er op moet zeggen. Alleen maar dat het mij kwetst dat je er zo over denkt. Beck, waarom zei je dit niet eerder?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik grinnik en laat hem zijn gang gaan. Ik ga met mijn handen over zijn borstkas en begraaf mijn hoofd in zijn nek. Ik druk daar een paar kusjes en voel in mijn buik allemaal heerlijke gevoelens. Ik glimlach en ga met mijn hand door zijn haren. Ik grijns en trek nu ook zijn shirt uit. Tevreden bekijk ik plagend zijn sixpack.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Dank je." zegt hij sarcastisch. "Er zat je dus wel wat dwars." mompelt hij. Hij kijkt me eventjes aan, maar wend daarna toch zijn ogen af.
    "Ik weet niet wat ik er op moet zeggen. Alleen maar dat het mij kwetst dat je er zo over denkt. Beck, waarom zei je dit niet eerder?" Ik bijt even hard op mijn lip voordat ik begin met praten.
    "Ik besefte het net pas." zeg ik zacht. "En ik wil je niets kwetsen... maar..." Ik kijk even maar zie zijn handen nog steeds niet. Daarom pak ik mijn eigen hand vast en friemel ik wat aan mijn nagels en krab ik zacht over mijn al gehavende huid heen.
    "Ik wilde het gewoon zeker weten." zucht ik. "Het spijt me."


    Your make-up is terrible